Terug naar overzicht
Amai, heel creatief en vooral heel dapper. Op zo'n momenten wou ik dat ik geen 2 linkse handen had (het heeft lang geduurd voor ik dit inzag én toegaf)! Fijn om dit samen met je mama te doen. Ik denk dat je later nog met veel plezier aan zo'n voorbereidingsmomenten terug denkt!Go girl
Dat gaat goed komen! De reacties zullen ook wel leuk zijn! Geniet van jullie moeder-dochter knutselmoment.
Hoi Kim, jij hebt duidelijk meer moed dan ik, ik heb al vanille andere dingen uitgevonden die ik nog zou kunnen doen, zolang ik maar niet aan die uitnodigingen moet beginnen :) Ik heb nu al een heel knutselwerk gemaakt met foto's van ons beiden, en heb de misboekjes ontworpen en nog zo veel meer... Maar ik blijk niet de enige met zulke ideeën, dus misschien zal ik me er ook maar eens aanzetten :) heb nog 155 dagen, dus dat zijn er ook niet zo immens veel meer... Groetjes! Lies
Wel leuk als het achteraf een mooi resultaat is he :DWij doen ook een dvd. Ik heb wel niet zoveel moed als jij om de hoesjes zelf te maken hoor. Je hebt envelopjes speciaal voor dvd's die je in de papierhandel kan kopen. Dus ik denk dat wij het zo zullen oplossen.Veel succes nog!groetjes
Tof idee die DVD's :-)maar wat doen jullie met bv de grootouders die geen DVD kunnen afspelen?? Zou dit ook zien zitten, maar bij ons zijn er toch wel wat oudere mensen zonder DVD speler in huis..GroetjesTabita
Hey tabita, Ik heb spijtig genoeg geen grootouders meer, maar er steekt nog geen dvd in bij ons. Na het feest verzamelen wij alle foto's en ik zet ze erna op een dvd als extra bedankje voor de gasten. Zo kunnen ze hun doosje vullen en hebben ze een leuk aandenken aan ons huwelijk :) En je kan deze uiteraard op je pc ook afspelen hè. Groetjes