Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksgeloften samen met kindjes

  15-3-2012 13:33:29
Hallo allemaal,

Hebben jullie soms een idee hoe we de kindjes mee kunnen betrekken bij de huwelijksbeloften?
Ale, bij de geschreven beloften. Want de pastoor had gezegd om de kindjes er mee in te betrekken.

Alvast bedankt voor de hulp!

groetjes,
Chiara

Chiara
18-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1740


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik15-3-2012 19:27:04

Dag Chiara.
Ik vind dit wel een beetje moeilijk. Wij hebben zelf 2 kindjes en willen hen zoveel mogelijk betrekken maar ik vind de huwelijksbeloften nu echt een moment van ons tweetjes. Misschien kan je bij bepaalde stukken van de geloften jullie kinderen (zelfgemaakte) tekeningen in de lucht laten steken die dat stukje van de gelofte uitbeelden?



Chiara
18-5-2012
 Meld misbruik16-3-2012 11:54:37

Hey Rebecca,
Ja, wij hadden ze in de huwelijksbelofte niet mee betrokken omdat we dat ook vonden dat dat iets van ons was maar dan zei de pastoor van je hebt ze overal mee in betrokken waarom hierbij dan niet? Maar met die tekeningen is ook wel een leuk idee!
Groetjes,
Chiara



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik6-11-2012 11:11:06

Hey Chiara!
Ondertussen zijn jullie nu al een aantal maanden getrouwd zie ik! Waarvoor een dikke proficiat! Hoe hebben jullie het nu gedaan met jullie kindjes tijdens de geloften? wij hebben ook 2 kindjes de oudste 4 en de jongste dan 9 maanden.

Groetjes
Stéphanie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info