Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuigen Kerk hoeveel?

  9-8-2006 17:43:10
Een vraagje, mag je voor jezelf 2 getuigen hebben in de Kerk? Wordt dat gedaan?


EVA
1-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 502


valerie

 Meld misbruik9-8-2006 17:55:09

Dat mag normaalgezien wel maar dat moet wel goedgekeurd worden door je priester.
Ik wou dit ook eerst doen maar bijna iedereen lachte me uit en zei dat ze dat nog noooooit hadden gezien.

Groetjes, Valérie



EVA
1-9-2007
 Meld misbruik9-8-2006 18:40:19

Ja het komt inderdaad nogal raar over maar dat is omdat ik met een dilemma zit met 2 vriendinnen...
Niet makkelijk!



Caroline
7-10-2006
 Meld misbruik9-8-2006 18:43:16

Tuurlijk mag dat, wij doen dat ook, mijn vriend wou zijn twee beste vrienden en ik heb mijn zus .. alleen in het gemeentehuis mag je er maar 1 hebben.



Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik9-8-2006 21:01:05

Kan je het niet oplossen door een voor de wet te vragen en een voor de kerk? Zo doe ik het ook met mijn zus en beste vriendin.
Twee getuigen in de kerk vind ik ook nogal vreemd.
Groetjes,

Wendy
5/5/2007



EVA
1-9-2007
 Meld misbruik9-8-2006 22:39:39

Voor Wendy: ja dat zou inderdaad de beste oplossing zijn maar voor de wet is er ook al een getuige...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info