Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkslijst

11-3-2012 19:38:32
Hey bruidjes,

we zijn bezig met de teksten voor op onze uitnodigingen en dit lukt wel.
Natuurlijk met hulp van het forum hier en de boeken waar we onze uitnodiging uit gekozen hebben.
Maar u vind ik nergens een voorbeeld van mensen dat een huwelijkslijst hebben.

Normaal gingen we dit eerst niet doen, maar er zijn al enkele vrienden van men ouders en ouders van onze vrienden:) dat er achter gevraagd hebben. Dus zijn we van plan om toch enkele spulletjes op een lijst te zetten.
Maar hoe verwoord je dit op uw uitnodiging? En dan nog gecombineerd met het envelopje??

groetjes

Britt
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1670

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik11-3-2012 20:36:03

Ons spaarvarkentje heeft nogal magere billen,
vandaar dat wij liefst een centje willen.
Geeft u echter toch liever iets tastbaar,
dan ligt er bij ... een lijstje klaar.

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik12-3-2012 9:43:36

eej ja das goe gevonde:) zalk is overlegge met mijne hubby to be:)
dank u shibby:)

Delphine
21-4-2012
 Meld misbruik12-3-2012 14:31:53

Hey,

Wij hebben iets leuks gevonden: www.trouwlijst.be
We maakten daar onze eigen trouwlijst, gewoon met dingen die we nodig hebben of leuk vinden (Er staan ook een paar uitstapjes van onze huwelijksreis op).
Zo kunnen de mensen een centje geven, maar hebben ze toch het gevoel dat ze weten waar de centjes naartoe gaan.
En als koppel krijg je de centjes gewoon op je bankrekening: dus je doet ermee wat je wil.
Op onze uitnodigingen staat een envelopje en daarachter de link naar onze lijst.:
www.trouwlijst.be/pieterdelphine
Er zijn al een paar van onze gasten die het geprobeerd hebben, en het werk perfect :). En al veel positieve reacties op gekregen.

Groetjes,
Delphine

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik14-3-2012 10:41:54

Hey Delphine,
ja ik ken het, een collega van mij heeft dat ook gedaan.
Maar sommige oudere mensen geven toch liever iets tastbaars af.
Heb dit toch al een paar keer horen vallen in de vriendenkring van men ouders.

Maar toch bedankt voor de tip ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info