Terug naar overzicht
Ik twijfel een beetje over de formulering " Deze vindt plaats". En zou ik avondfeest niet vervangen door diner?GrtsLotte
Mss kan je het vervangen door "het feestadres is..." Persoonlijk vind ik het zo ook wel goed!!
"deze vindt plaats" kan je ook gewoon vervangen door "in" en zo heb je 1 zin.dessertenbuffet moet zeker aan elkaar en eigenlijk is het ook volgens Vandale dessertbuffet. Maar je doet ermee wat je wil natuurlijk. Ik zou de mensen persoonlijk wat vroeger laten bevestigen. Op die manier heb je nog tijd om mensen op te bellen/ te mailen die niets hebben laten weten en om alles rustig met de zaal te bespreken en na te denken over je tafelschikking. Wij trouwen op 18 mei en vragen om voor 13 april te bevestigen.GroetjesAn
Bedankt voor jullie reacties!En wat denken jullie van: U wordt verwacht... Natuurlijk beginnen de zinnen dan 2 keer met het woordje "U", al valt het niet zo erg op op de kaartjes zelf:U bent van harte uitgenodigd op onze huwelijksreceptie.U wordt verwacht in Hof ten Eenhoorn van 17u tot 18u30.