Terug naar overzicht
An & Mike
geven elkaar het ja-woord op 18 augustus 2012 om 12.00u
in het gemeentehuis te O.
Feesten willen we natuurlijk niet alleen.
Voor ons dansfeest hebben we jou nodig!!
Keuze uit 2 tekstjes
Dit zal plaatsvinden vanaf 20u30 in zaal De Kei te Diepenbeek
of
Trek je stoutste dansschoentjes aan en kom de beentje los dansen in zaal De Kei in Diepenbeek vanaf 20.30u
Ik vind het tweede het origineelste, maar ik zou zetten 'de beentjes los gooien' ipv 'de beentjes los dansen' Maar dat is natuurlijk eigen mening hé :-) Groetjes
Gelijk heb je :-) het is idd los gooien ipv los dansen Ik opteer voor het tweede maar mijn wederhelft voor het eerste...hmmm :-)
Goh, hangt een beetje af van de sfeer die je wil geven. Ik vind het tweede veel losser en gemoedelijker. Het eerste is wat formeler.
ff ook nog wat fouten uitgehaald ... An & Mike geven elkaar het ja-woord op 18 augustus 2012 om 12.00 uur in het gemeentehuis te Opglabbeek. Feesten willen we natuurlijk niet alleen. Voor ons dansfeest hebben we jou nodig!! Keuze uit 2 tekstjes: Dit zal plaatsvinden vanaf 20.30 uur in zaal De Kei te Diepenbeek Trek je stoutste dansschoentjes aan en kom de beentje los gooien vanaf 20.30 uur in zaal De Kei in Diepenbeek. Kom je mee vieren? Graag een seintje voor 1 juli of je al dan niet aanwezig kan zijn.
geven elkaar het ja-woord op 18 augustus 2012 om 12.00 uur
in het gemeentehuis te Opglabbeek.
Keuze uit 2 tekstjes:
Dit zal plaatsvinden vanaf 20.30 uur in zaal De Kei te Diepenbeek
Trek je stoutste dansschoentjes aan en kom de beentje los gooien vanaf 20.30 uur in zaal De Kei in Diepenbeek.
Kom je mee vieren? Graag een seintje voor 1 juli of je al dan niet aanwezig kan zijn.
Ik zou voor het tweede gaan is origineel en speels! het eerste is inderdaad wat formeler maar ik zou het tweede pakken :)
@Rebecca: de sfeer mag vrij losjes en gemoedelijk zijn. We zijn zelf alle twee héél los en vlot en dat is bij onze familie/vrienden/collega's geweten Daarom dat we al een niet een echte formele uitnodiging gaan nemen.Dat zouden we zelf te stijf vinden voor ons Natuurlijk moet ik alles nog netjes zien te formuleren en liefst id juiste volgorde.
Het tweede is inderdaad leuker!By the way...ik denk dat wij hier wel in de meerderheid zijn wat het leukst is, dus jouw hubby moet zich maar de beslissing neerleggen...Nah...
Whiii het is de 2de geworden !! x