Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Volgende week maandag verlovingsshoot en uitnodigingen bespreken... Spannend...

28-2-2012 13:40:18
Hey Bruidjes en Gommetjes...

Met nog maar 94 dagen op de teller wordt het tijd om aan onze uitnodigingen te beginnen...
Bij onze fotografe hebben wij een pakket met een verlovingsshoot erbij...
We gaan dan deze foto's gebruiken voor onze uitnodigingen...
Wij zijn super grote dierenliefhebbers (hebben een eigen mini- zoo ;) ) en we hebben besloten foto's te laten nemen met onze paarden... Vind het best wel spannend, want geen idee of zij een modellencariére wel zien zitten ;)

Nu nog brainstormen voor onze tekst en hopelijk kunnen onze uitnodigingen eind maart, begin april de deur uit...

Groetjes.................

Nathalie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 602

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik28-2-2012 14:20:05

Ben al blij dat ik niet de enige ben die nog geen uitnodigingen heeft :)

Bij mij is t wel omgekeerd, de teksten zijn OK, enkel de layout aan de binnenkant dan vooral, is nog wat werk aan. Hoop er toch begin volgende week mee naar de drukker te kunnen!

Succes met jullie shoot!

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik28-2-2012 20:55:47

Dank je wel :)))
We zullen onze beste lach tevoor schijn halen ;)

Hoe ver staan jullie voor de rest?

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik28-2-2012 21:18:44

Voor de rest ...

14 maart proefmake-up en eerste pas - ik moet DRINGEND op zoek naar lingerie, schoenen heb ik en armband. Ben nog steeds op zoek naar dè ketting
Kostuum ok
Kleding en schoenen bruidskindjes ok
Zaal ok
Traiteur en bediening ok
Deco deels ok
Proefkapsel is gepland begin mei, curlies heb ik.
Ringkussen is besteld
Enveloppedoos is bijna klaar
Fotograaf is ok

Moet nog eens met de brouwer gaan spreken, ringen moeten we nog hebben, verloofde moet nog schoenen... denk dat we er goed voorstaan?

Jij?

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik29-2-2012 12:54:20

Wat moeten we nog hebben / doen...
- Dave moet nog zijn kostuum + schoenen hebben
- Ik mijn lingerie en schoenen
- moet nog 1e pas voor m'n kleed gaan doen
- proefkapsel en proef make up ga ik niet doen... ik geef m'n kapper carte blanche ;)
- uitnodigingen
- misboekje verder afwerken (nog 2 liedjes zoeken en dan nog eens naar de pastoor sturen... hij heeft de teksten al gezien en vond alles wel goed)
- bruidsboeket (maar dat doet mijn vriend)
- bedankjes maken en gerief daarvoor gaan halen (ga dat maar een week op voorhand doen of zo)
- proefmenu is eind maart en dan wordt er nog verder besproken
- prewedding movie
- printen feestreglement
- menukaarten maken
- originele tafelnamen bedenken

zal zo wat alles zijn denk ik...
lijkt veel, maar vind het meevallen...

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik29-2-2012 12:58:37

toch wat vergeten blijkbaar ;)

- huwelijkskaars
- gastenboek (hier zijn we nog niet uit wat we willen..)

en de kans is groot dat er nog dingen gaan bijkomen die ik vergeten ben ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info