Terug naar overzicht
Ben al blij dat ik niet de enige ben die nog geen uitnodigingen heeft :)Bij mij is t wel omgekeerd, de teksten zijn OK, enkel de layout aan de binnenkant dan vooral, is nog wat werk aan. Hoop er toch begin volgende week mee naar de drukker te kunnen!Succes met jullie shoot!
Dank je wel :)))We zullen onze beste lach tevoor schijn halen ;)Hoe ver staan jullie voor de rest?
Voor de rest ...14 maart proefmake-up en eerste pas - ik moet DRINGEND op zoek naar lingerie, schoenen heb ik en armband. Ben nog steeds op zoek naar dè kettingKostuum okKleding en schoenen bruidskindjes okZaal okTraiteur en bediening okDeco deels okProefkapsel is gepland begin mei, curlies heb ik.Ringkussen is besteldEnveloppedoos is bijna klaarFotograaf is okMoet nog eens met de brouwer gaan spreken, ringen moeten we nog hebben, verloofde moet nog schoenen... denk dat we er goed voorstaan?Jij?
Wat moeten we nog hebben / doen...- Dave moet nog zijn kostuum + schoenen hebben- Ik mijn lingerie en schoenen- moet nog 1e pas voor m'n kleed gaan doen- proefkapsel en proef make up ga ik niet doen... ik geef m'n kapper carte blanche ;)- uitnodigingen- misboekje verder afwerken (nog 2 liedjes zoeken en dan nog eens naar de pastoor sturen... hij heeft de teksten al gezien en vond alles wel goed)- bruidsboeket (maar dat doet mijn vriend)- bedankjes maken en gerief daarvoor gaan halen (ga dat maar een week op voorhand doen of zo)- proefmenu is eind maart en dan wordt er nog verder besproken- prewedding movie- printen feestreglement- menukaarten maken- originele tafelnamen bedenkenzal zo wat alles zijn denk ik...lijkt veel, maar vind het meevallen...
toch wat vergeten blijkbaar ;)- huwelijkskaars- gastenboek (hier zijn we nog niet uit wat we willen..)en de kans is groot dat er nog dingen gaan bijkomen die ik vergeten ben ;)