Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen drukken

27-2-2012 19:11:07
Ik heb prijs gevraagd bij een drukker om onze uitnodigingen te drukken. We hebben ze nl. zelf ontworpen. Zij vragen 250 EUR voor 100 uitnodigingen in 2 versies, vierkant, zowel binnen- als buitenkant bedrukt met een foto. Hierbij komen nog 60 aparte kaartjes. Is dit een eerlijke prijs? Heb hier nl. niet zoveel ervaring mee.
Weten jullie nog goede drukkers in het Antwerpse?
Alvast bedankt!

Vicky
9-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1371

Lieselotte
4-8-2012
 Meld misbruik27-2-2012 19:53:01

Dit is wel een eerlijke prijs hoor denk ik.
Ik laat de mijne drukken bij AVA ( ontwerp uit een van hun mappen)
en voor 160 uitnodigingen zal dit mij ongeveer 370€ kosten enveloppen inbegrepen.

Groetjes!

iris
30-6-2012
 Meld misbruik27-2-2012 19:57:30

yep lijkt mij ook wel een faire prijs
ik had een offerte voor 150 stuks (een versie/zonder kaartjes/vierkleurendruk) en dat kwam op 230 voor enkelzijdige druk of 260 voor dubbelzijdige druk

groeten,
Iris

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik27-2-2012 20:23:23

voor ons hebben ze ook een eigen ontwerp gemaakt (was gratis omdat ze nog niet zo lang bezig zijn)
voor 80 uitnodigingen en 80 kleine kaartjes(voor suite, receptie, avondfeest, dansfeest) komen we op iets minder dan 300 euro.Dus ik denk ook wel dat je prijs goed zit.

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik27-2-2012 21:08:52

Ik heb een drukker in zaventem! ik betaalde voor de vier kanten (dus voorkant, binne links en rechts en achterkant) 100 euro voor 60 stuks :) en ben heeeeel tevreden over de kwaliteit! wij zijn ook van het antwerpse maar het tripje was het waard!

Lieselot
10-3-2012
 Meld misbruik28-2-2012 11:54:16

Wij hebben online onze uitnodigingen zelf ontworpen, in zo'n U-formaat (eentje dat je dus 2 x kan openklappen).
Wij hebben iets van 190 euro betaald voor 250 uitnodigingen (was de minimum-hoeveelheid), en op een week hadden we ze via de post.

We hadden wel uitnodigingen teveel maar voor 190 euro vonden we dat niet erg!

Lieselot
10-3-2012
 Meld misbruik28-2-2012 11:55:39

PS: er waren geen enveloppen bij, maar deze pasten perfect in een standaard-enveloppe, en er moest ook maar één zegel op.

Katrien
29-6-2012
 Meld misbruik28-2-2012 18:31:44

Lieselot, bij welke site heb je je uitnodigingen besteld?

Vicky, dat lijkt mij ook wel een goeie prijs. Wij hebben nog maar een vluchtige offerte gevraagd, maar daar spraken ze ook dat we moeten rekenen op 2,5 EUR per kaart en dan nog 30 EUR voor de kleine kaartjes om erbij te steken.

An
8-9-2012
 Meld misbruik29-2-2012 0:16:18

Op Pixbook kan je zelf aan de slag: redelijke prijs en goede kwaliteit.

Lieselot
10-3-2012
 Meld misbruik1-3-2012 12:43:57

Wij hebben besteld bij www.flyer.be

Vicky
9-6-2012
 Meld misbruik1-3-2012 19:46:41

Daar had ik ook gekeken, maar bij Flyer.be moet je per 250 uitnodigingen bestellen, en als je dan met een aantal verschillende versies zit, komt het wel heel duur uit precies.

Lieselot
10-3-2012
 Meld misbruik2-3-2012 13:07:37

Bel ze eens op, kaart je probleem aan en zie wat ze voorstellen. Volgens mij zullen ze daar zeker voor open staan zonder dat je voor elke versie 250 stuks moet bestellen, tenzij ze natuurlijk heel erg van elkaar verschillen...

Annelies
15-12-2012
 Meld misbruik2-3-2012 14:08:32

Hey Vicky,

ik wou ook graag zelf iets ontwerpen... Met welk programma ben jij aan de slag gegaan?
Bedankt!
Annelies

Vicky
9-6-2012
 Meld misbruik2-3-2012 18:58:28

Ik heb het niet helemaal zelf ontworpen. Iemand anders heeft het gedaan in Indesign denk ik... Ze heeft het me gwn doorgestuurd in pdf, handig! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info