Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verwelkomingstekst in de kerk

  5-8-2006 19:39:01
Ik zou graag zelf de verwelkoming lezen in de kerk. Heb zelf niet zoveel inspiratie om iets te schrijven.
Heeft er iemand een mooie tekst?
K heb nog precies 4 weken...

veerle
2-12-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 3100


Maaike
18-8-2007
 Meld misbruik6-8-2006 10:14:37

Als je me je emailadres doorgeeft, wil ik je gerust een aantal welkomstteksten bezorgen.
Groetjes
Maaike



Hannelore
23-9-2006
 Meld misbruik6-8-2006 12:53:06

Hey,

Dit is mijn openeingstekst. Ik had ook niet zoveel inspiratie en heb mij dan maar gebaseerd op een bestaande tekst.

Groetjes

Hannelore



Hannelore
23-9-2006
 Meld misbruik6-8-2006 12:53:44

Sorry ik was de tekst er vergeten bij te zetten.


Welkom allemaal! Wij zijn heel blij ons vandaag door jullie omringd te weten op deze bijzondere dag. Want dat het is het toch wel, een bijzondere dag. Dit is de dag dat we elkaar willen beloven de rest van onze dagen samen te beleven.
Het is in zekere zin ook een nieuwe dag, een dag anders dan alle vorige die we samen hebben doorgebracht. En er liggen al heel wat achter ons: dagen van elkaar een eerste keer ontmoeten op kamp als 9 jarige, elkaar weer ontmoeten op kamp als 20 jarige, elkaar beter leren kennen, verliefd worden, elkaar verkennen, hoge verwachtingen koesteren, over en weer reizen met de trein, veel genieten, knuffelen, de stap zetten naar samenwonen, koken, afwassen, poetsen, kibbelen, bouwplannen maken en dromen over later,…
Een bijzondere dag: ja zeggen op een uitdaging waarvan je nooit zeker weet waarheen ze je zal leiden, ja zeggen tegen elkaar als een belofte om te blijven werken aan onze relatie en te blijven groeien in liefde en respect voor elkaar.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info