Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

iemand ervaring met rent a priest???

  23-2-2012 20:03:16
hallo, vandaag zijn we tot het idee gekomen om op onze trouw toch een stukje religie erbij te voegen. Ik zou dit doen in onze feestzaal. heeft er iemand ervaringen hiermee??
dank je

heidi
10-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 965


Grace
28-4-2012
 Meld misbruik24-2-2012 7:04:43

Hey Heidi Onze ceremonie is ook via rent a priest. Tot hiertoe zijn er 2 bijeenkomsten geweest en er volgt nog een derde in april. Ik heb echt het gevoel dat wij van A tot Z onze zin mogen doen. De voorganger is met suggesties gekomen maar als we die niet zagen zitten of we wilden er iets aan veranderen, kon dat allemaal. wij hebben ook een voorganger die open staat voor andere gebruiken. Mijn verloofde is van oorsprong Libisch en wij willen in onze viering ook Arabische elementen steken en dat was allemaal geen probleem. Ik heb echt het gevoel dat het onze viering is. Ik zou zeggen: maak een afspraak en daarna kan je nog altijd zien wat je gevoel erbij is. Mijn ervaring is in ieder geval positief! Grace



Annelies
2-8-2013
 Meld misbruik12-4-2012 14:45:01

Dag heidi, wij trouwen overmorgen en onze ceremonie is ook via rent-a-priest. We zijn zelf heel vrij geweest in het in elkaar steken van de ceremonie: we kregen een aantal teksten mee, maar mochten volledig zelf kiezen welke we wilden, ook zelf geschreven of teksten die niet in de voorbeeldjes stonden. We mochten ook zelf beslissen welke 'traditionele' elementen (ringen, kaars, ...) we er wel of niet in wilden. Voor een plaats moet je zelf zorgen, dus best even op voorhand horen in de feestzaal (wij moesten hier bijvoorbeeld een beetje extra voor betalen, omdat ze dan alles moesten klaar zetten voor ons.
Je kan sowieso eerst een vrijblijvend gesprek aanvragen. Bij ons is de ervaring ook heel positief (maar het eindresultaat kennen we natuurlijk pas overmorgen ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info