Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

intiem huwelijk (eventueel in het buitenland)

  15-2-2012 21:25:20
Graag had ik ervaringen en ideetjes gekregen voor een intiem, kleinschalig huwelijk, eventueel in het buitenland. Mijn vriend en ik zien een groots huwelijksfeest helemaal niet zitten. We denken eerder in de richting van een 'las vegas-huwelijk' maar dan dichter bij de deur liefst
Dus als jullie tips hebben hiervoor: laat weten aub!




Jelka
1-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1838


Davy

 Meld misbruik16-2-2012 8:21:37

Beste Jelka,

Proficiat met de verloving.
Indien jullie op zoek zijn naar weddingplanner die jullie helpt bij de organisatie van A tot Z van dit intiem "Las Vegas" huwelijk, neem dan eens een kijkje op www.allegebeure.be

Vriendelijke groeten,

Davy
www.allegebeure.be



Claire
25-2-2012
 Meld misbruik16-2-2012 12:33:44

Ik heb al gehoord van Gretna Green in Schotland. Dit zou een soort Las Vegas zijn, maar dan in Schotland.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gretna_Green



Viky
22-9-2012
 Meld misbruik23-3-2012 12:25:48

ah wij zitten in hetzelfde schuitje :) hopelijk volgen er nog tips :)



katrien

 Meld misbruik5-7-2012 23:23:53

hier nog een koppel dat er hetzelfde over denkt.
De feestzaal ligt vast, maar het kriebelt echt om snel, onder ons 2, op een blauwe maandag te trouwen ipv de 'feestdag' zelf.
Maar dat heeft dan weer zo weinig cachet.
Wat hebben jullie uiteindelijk beslist?



Jelka
1-8-2014
 Meld misbruik3-2-2014 18:56:35

Uiteindelijk wordt 1/8/2014 onze dag. We hebben toch besloten om gewoon hier te trouwen en niet in het buitenland. Maar we houden het wel vrij kleinschalig, maar toch feestelijk, en budgetvriendelijk ook. We hebben een blauw-wit retro VW busje gehuurd. We trouwen enkel voor de wet, maar hier in onze gemeente is dat in een mooi kasteel in een park. Dit zal in de late namiddag zijn. Daarna gaan we naar een stijlvol restaurant vlakbij, waar we voor een BBQ formule hebben gekozen (duurtijd 4-5u, aperitief met hapjes, BBQ-en en nadien een bruidstaart). Het overdekte terras is helemaal voor ons gereserveerd en er is een leuke speeltuin voor de kids (we zijn met ongev 25volw en 10kids). Ik heb mooie vintage versiering, en bedankjes voor de gasten en de kindjes. Mijn trouwkleedje is van de nieuwe lentecollectie van esprit :-) schoenen ook al gekozen. voor onze 3 kindjes heb ik mooie kleertjes van de zomercollectie van Lily Balou, schoentjes voor hen moet ik nog voor kijken en ventje moet ook nog voor kleren en schoenen gaan zien. Mijn vaste kapster gaat mijn haar doen en er komt dan iemand voor mijn make up naar het salon. Bruidsboeket en mooie boeketten als geschenk voor onze mama's ga ik nog bestellen bij de bloemenzaak vlakbij waar we altijd gaan). Onze trouwringen moeten we ook nog gaan vastleggen, maar dat worden er van Wim Meeussen. Een goede vriend gaat foto's nemen (is zijn hobby).
Ik kijk uit naar onze dag!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info