TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ilse
7-8-2010
|
15-2-2012 12:16:07
Hey Sara, Wij hadden disobar Concept C - DJ Andy Callens. http://www.discobarconceptc.be/ Hij is van Boortmeerbeek (bij mijn weten dus niet al te ver van Bertem). Wij vonden hem zeer goed. Groeten, ilse
|
|
Guido
|
15-2-2012 21:27:10

|
|
B.
|
|
|
Jonathan
|
17-2-2012 20:01:21
Hallo Sara, ik ben woonachtig in Strombeek-Bever, en kan op klein half uurtje in Bertem zijn. Bertem weet ik goed liggen, heb er vorig jaar mijn eigen trouwfeest gehouden (in feestzaal Camargue) :) Is een mooie streek trouwens, en heeft een mooi kasteel niet ver met een groot park waar ik mijn foto's heb laten nemen. Dit even ter zijde, graag had ik mezelf voorgesteld om uw feest te animeren. Ik bied discobar, lichteffecten en boxen aan voor een zeer schappelijke all-in prijs. Mijn muziekregister gaat van disco tot hedendaags, van rnb tot latin, van house tot retro, zelfs een foute party is geen enkel probleem voor mij. Indien interesse, kan u me altijd vrijblijvend contacteren via cozy.station54@gmail.com Met vriendelijke groeten, Jonathan
|
|
Kurt
|
7-3-2012 17:40:27
Beste Sara,
zelf heb ik 5 jaar op de oude markt in Leuven gespeeld. Verplaatsing naar Bertem is dus zeker geen probleem!
Contacteer me gerust voor verdere info.
Succes met uw zoektocht en maak er een fijne huwelijksdag van!
mvg, Kurt p-entertainment
|
|
er
|
1-5-2012 14:50:53

|
|
Johan
|
24-5-2012 11:23:30
Beste, www.3sixtyone.be is het kindje van topdj Señor Funk (google hem maar eens :-) Hij stond op Tomorrowland 2009 en 2010 - TMF Awards - Zuri - Versuz - Noxx - Les Ardentes - Dour...maar hij draait ook al jaren mee in het trouwcircuit. Hij kan als geen ander trendy muziek afwisselen met de gebruikelijk oudere disco - rock - ambiance... Twijfel niet om ons te contacteren en we helpen je graag verder. Mvg, Het 3sixtyone team.
|
|
sarah
|
24-6-2012 9:11:45

|
|
Sara
15-9-2012
|
25-6-2012 19:42:43
Hey allemaal ontzettend bedankt maar ondertussen hebben we er eentje gevonden xxx
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|