Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Slechtste service ooit!

  11-2-2012 16:14:03
Dag bruidjes, Wil dit graag even neerpennen om het volgende van mij af te schrijven. Ik had vandaag afspraak om 12u in de winkel waar ik mijn trouwkleed gekozen en besteld heb om eventueel eens te kijken voor een tweede kleedje voor het avondfeest. Mijn vriend en ik willen graag als openingsdans een salsa dansen, vandaar dt ik op zoek ben naar een kleedje waar ik wat meer in kan bewegen. Nu heb ik daar niet echt iets naat mijn zin gezien dat hiervoor geschikt is. In de kleedkamer vroeg ik de verkoopster of ik mijn trouwkleed dat ik in oktober besteld heb nog eens mocht passen, ik wou het heel graag nog eens aanzien maar dat mocht niet. Ze had er zogezegd geen tijd voor terwijl mijn uur nog niet om was en ze is mij pas om 12u15 komen halen, een kwartier te laat dus. Ik was zoooo hard teleurgesteld en vind dit echt niet kunnen. Vervolgens ga ik naar de kassa en wil graag een afspraak maken in mei omdat ik op die dag ook proefbeurt heb bij de kapper en wou graag die dag het kleed nog eens passen om het totaalbeeld te zien. De verkoopster noteert mijn afspraak en laat ons buiten. Wanneer ik thuiskom merk ik dat ik een bericht heb op de voicemail, het was de verkoopster om mij mee te delen dat mijn afspraak in mei geanuleerd is. Ze had een foutje gedaan, ik moet enkel nog komen passen als pasbeurt maar ik kan niet zo maar komen passen om mijn haar te bekijken. Vreselijk! Het ergste is dat ze mij ook niet zeggen wanneer mijn pasbeurt is, hiervoor moet ik maar eens in april bellen om een afspraak te verkrijgen in mei. Klinkt echt niet logisch. Ik ben zo droevig vandaag door heel deze situatie! Wat vinden jullie hiervan? Vraag mij soms af of het aan mij ligt? Heeft et iemand goede raad voor mij? Kan nu ook geen weg meer terug want heb al de helft van het totaalbedrag moeten betalen voor mijn droomkleed. Xxx

Aurélie
25-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 23 | Gelezen: 2194


jessica
31-8-2012
 Meld misbruik11-2-2012 16:54:56

amai! en waar was dit? xx




Aurélie
25-8-2012
 Meld misbruik11-2-2012 16:57:25

Zal maar geen namen noemen alvorens ik mijn kleed heb maar kan wel zeggen dat het om een zeer bekend bruidshuis gaat in antwerpen. Xxx



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik11-2-2012 17:01:13

ocharme! Dit is inderdaad niet leuk.
Dat ze vandaag misschien geen tijd meer had, daar kan ik nog inkomen maar dat je niet mag gaan passen met je kapsel vind ik er wel over.
Ik zou toch nog eens terugbellen en op mijn strepen staan om toch nog je kleed te gaan passen als je kapsel gedaan is.
Een beetje klantenservice mag toch wel.

Groetjes



Sandra
14-7-2012
 Meld misbruik11-2-2012 17:23:55

hey,

hoe stom! Ik hoop niet het bruidsparadijs want daar heb ik mijn ook besteld
Ik zou ook echt wel terugbellen en zorgen dat ik mijn kleed kan passen met mijn kapsel. Heel gemakkelijk zo over de voicemail even annuleren.

Laat je niet doen Aurélie!

groetjes!



Aurélie
25-8-2012
 Meld misbruik11-2-2012 18:07:03

Hey , Ja jullie hebben gelijk ik moet op mijn strepen staan zeker voor het bedag dat ik daar betaal mag een beetje meer service wel! Heb daarstraks teruggebeld en gevraagd naar de verkoopster maar die was bezig, ze ging mij zogezegd terugbellen heb nog steeds niets gehoord maar dinsdag zullen ze er niet aan ontsnappen. Bedankt voor jullie reacties doet deugd om dit even kwijt te kunnen! Xxx Ps het is niet het bruidsparadijs



ellen
22-12-2012
 Meld misbruik11-2-2012 20:20:29

Amaai wat een verhaal. Toch niet JPC collection hé want daar heb ik ook mijn kleed besteld. tot nu toe ben ik er altijd super goed geholpen maar hier krijg ik toch wat schrik van. succes nog en zeker op uw strepen staan Aurelie!!!



petra
1-9-2012
 Meld misbruik11-2-2012 22:45:01

ik heb enkele winkels binnen gestapt (5-tal) (noem geen namen) en er waren maar 2 waar ze oprecht vriendelijk waren, en dus niet arrogant! en dat was azurro in Oostende (ik heb scarpelini niet binnengestapt dus dit weet ik niet) en in couture boutique in st niklaas, waar ik uiteindelijk mijn kleedje gekocht heb, en heel tevreden van ben, zeker van het vriendelijk onthaal, dit kon ik niet van alle verkoopsters zeggen! en ik heb een vriendin, en die heeft nog andere winkels gedaan dan mij, waar ze ook niet bepaald echt vriendelijk waren..



Aurélie
25-8-2012
 Meld misbruik11-2-2012 23:48:53

@ Ellen Ja je hebt het geraden Jpc collection. Wanneer heb jij je kleed besteld? Weet jij al iets meer wanneer ze je kleed zullen binnen hebben? Ik heb het in oktober besteld en zou graag weten wanneer ik het dan wel nog eens kan passen. Hopelijk heb jij daar meer geluk dan ik! Xxx



pit
18-5-2012
 Meld misbruik12-2-2012 9:46:52

Ik ken een vriendin die in december getrouwd is en die heeft ook een slechte ervaring met JPC. Slechte service. Bij het pasmoment constant met andere mensen bezig. Tijdens de retouche ook dikwijls met andere mensen bezig. Zelf moeten vragen naar een mooie oplossing tegen de kou. Ze zocht nog schoenen maar had geen enkele pasmaat in 36 dus de verkoopster zei dat ze wel het paar schoenen dat ze mooi vond ging bestellen in haar maat ZONDER aankoopverplichting. Tot dat het zover was MOEST ze ze kopen. En dan tot slot nog een heel onduidelijke faktuur.

Sorry bruidjes die daar hun bruidsjurk al besteld hebben. Maar ik zou zeggen, Let goed op en sta inderdaad op je strepen! Veel succes!!!



ellen
22-12-2012
 Meld misbruik12-2-2012 11:59:49

@ aurelie ik trouw pas in december en zou met hen terug een afspraak moeten maken vanaf september maar wou in augustus al eens bellen. Schoenen kan ik daar niet kopen want ben redelijk groot en heb maat 44 van schoen dus hiervoor ga ik naar van lock gaan in Zandhoven. Alle afwachten dus hè. Misschien dat het afhangt van wie jou verder helpt en dat zit bij mij tot nu toe goed. Fingers crossed dus



maria

 Meld misbruik12-2-2012 19:50:27

hallo,

al goed dat ik dan niet op aanraden van een nicht naar JPC gegaan ben voor mijn suitekleed.
Heel onverwachts heb ik hier via deze site een reaktie gekregen van La Tiara in Antwerpen, op de Minderbroedersrui, heb daar mijn kleed gekocht en ik moet zeggen
een heel vriendelijk meisje, zeer gedienstig, niets opdringerigs.. had ik het vorig jaar geweten had ik daar ook mijn suitekleed gekocht bij de trouw van mijn andere zoon.
Dus wie weet, voor toekomstige bruidjes die nog niets gevonden hebben of voor suitekledij, misschiens eens binnenspringen.



Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik13-2-2012 18:17:46

Ik heb mijn kleed bij JPC Collection gekocht en had hier een super ervaring mee. Ik ben de tweede keer zelfs zonder afspraak binnen gevallen en dat was geen enkel probleem, ik mocht mijn kleed nog eens aan doen. Bovendien hebben zij mij wel goed geadviseerd, met name over de sluier. Ik verschiet eigenlijk wel van jullie reacties, vind het jammer voor jullie dat jullie niet dezelfde service als mij hebben gekregen!



lln
1-9-2012
 Meld misbruik13-2-2012 20:29:07

Oef Nathalie, ben blij om dat te horen...Heb mijn kleed er ook besteld en begon al schrik te krijgen...



ellen
22-12-2012
 Meld misbruik13-2-2012 21:59:56

Inderdaad ik ook oef. Het zal misschien ook afhangen van de verkoopster die je heeft verder geholpen. Komt El goed en ga zeker op mijn strepen staan.



Sarah
7-7-2012
 Meld misbruik15-2-2012 23:29:19

Ik kreeg al een beetje schrik. Ik heb mijn kleedje daar ook besteld en tot nu toe zeer erg tevreden van de service. Ik mag de 1 ste maart terug gaan voor de eerste pas en zou dan ook kijken voor schoenen. Ik hoop echt dat het meevalt! Ben nu toch wel een beetje ongerust. Je trouwt normaal maar 1x en dan zou dat een geweldige ervaring moeten zijn en dan is het heel erg spijtig dat het zo loopt. Op hoop van zegen! Duimen voor de 1ste!



letizia
19-5-2012
 Meld misbruik14-3-2012 22:51:22

Heyhey,

Ook ik heb in die winkel mijn kleed gekocht. Vandaag de tweede passing en ben toch wel teleurgesteld. Bij de eerste passing paste mijn kleed helemaal niet (terwijl het op mijn maten in augustus was besteld). Dus het kleed was te klein en ze zouden het 1cm aan beide kanten uitlaten op de heupen en onder de buste. Nu hoopte ik dus op een goed zittend kleed vandaag bij de tweede passing... Ik kan niet bewegen omdat het zo spant op de heupen, dus op het onderkleed gaan ze bijzetten en op de buste nog uitlaten... Bovendien vind ik het echt strak zitten en kan niet goed vrij ademen. Dit moet dus ECHT nog veranderen want zo kan het niet. Bovendien laten de verkoopsters je gewoon achter met de naaister, en dan moet je zelf nog zeggen wat er moet gebeuren ... Pfffffff Nu moet ik pas binnen 4 weken terug... jongens toch. Ik mag echt niet beginnen stressen....





Aurélie
25-8-2012
 Meld misbruik18-3-2012 17:18:58

Aan alle bruidjes die ook hun droomjurk bij JPC besteld hebben: Ik wou jullie toch nog laten weten dat ik na het weekend werd teruggebeld door de verkoopster bij wie ik de eerste keer mijn trouwjurk besteld heb. Zij klonk heel vriendelijk en was behulpzaam en ook begaan met mijn probleem. Zij heeft mij gelukkig wel een afspraak gegeven op de dag dat ik mijn kapsel uitprobeer. Het bleek dat ik die zaterdag door een verkoopster geholpen was die minder ervarig heeft in de winkel. Ik ben door dit telefoontje toch wel opgelucht! Ik hoop dat ik bij mijn volgend bezoek aan de winkel een goede service krijg en met een euforisch gevoel over mijn droomkleed kan buitenstappen! Hopelijk zijn de bruidjes die zich ook zorgen begonnen maken bij deze gerustgesteld. Groetjes Xxx



Jasmine
27-10-2012
 Meld misbruik26-8-2012 12:01:35

Ik ben in februari mijn kleed gaan kiezen en mocht deze week terug gaan voor de eerste pas. Het kleed was gewoon te klein! En stond 7 cm open aan de rug! Het ging gewoon niet diicht. Wij hadden een afspraak gemaakt maar moesten toch eerst nog 30 min wachten voor we geholpen werden. Toen bleek dat het kleed niet paste werden we aan ons lot over gelaten. We zijn zelf naar een verkoopster toe moeten gaan om te vragen wat er nu moest gebeuren. Volgens hen is het kleed niet te klein en ben ik gewoon verdikt. Ik woog in februari 62 kg en nu 63 kg. Toch blijkt volgens hen dat ik zowel aan mijn borst als aan heupen en lende 6 cm breder ben geworden! Hoe kan dit? We hebben die dag afgesproken dat ze me de dag nadien zouden bellen met een oplossing. Maar uiteindelijk heb ik zelf met hen contact moeten opnemen. Er is volgens hen geen sprake dat ze mij een nieuw kleed gaan bestellen maar ze willen het kleed wel 7 cm retoucheren. Terwijl de naaister mij nadrukkelijk zei dat dit onmogelijk was. Ik wil het kleed waarvoor ik heb betaald en geen kleed met een stuk stof tussen van 7 cm. Volgens mij is het kleed gewoon een maat te klein besteld. Maar dit willen ze natuurlijk niet toe geven. Ik weet niet hoe het nu verder moet. Ze kunnen toch perfect het kleed terug sturen en omruilen voor een maat groter of niet? Wat een nachtmerrie



Ellen
1-9-2012
 Meld misbruik26-8-2012 13:16:32

Ik heb hetzelfde aan de hand gehad. Het kleed dat ik koos bij de allereerste pasbeurt was een minibeetje te klein, dus bestelden ze een maat groter. Toen ik voor mijn eerste pasbeurt ging zes maanden later, was dit kleed veel kleiner dan het eerste, plus bijna 10 cm te kort!! Er was een bruid met hetzelfde kleed als mij, die in oktober of november trouwde, dus hebben zij mij haar kleed kunnen geven (wel vier maten te groot, maar die retouches hebben ze niet aangerekend). Het kleed voor dat meisje gingen ze dan wel nog kunnen bestellen, want voor mij was het te laat om dit opnieuw te doen...ik vind dat ze daar heel raar werken, en zeker niet altijd even vriendelijk! Gisteren gingen we mijn kleed oppikken, en wij zijn dan toch al 'echte klanten', we hebben een halfuur moeten wachten, en twee meisjes die voor de eerste keer langskwamen kregen iets te drinken, maar wij helemaal niet...echt onbeleefd.



Jasmine
27-10-2012
 Meld misbruik26-8-2012 19:06:47

Was dat ook bij jpc collection? Want dan is het toch raar dat ze voor jou wel een oplossing kunnen zoeken , een ander kleed, en voor mij niet. Ik trouw in oktober. Misschien hadden wij wel hetzelfde kleed en zit ik nu met een minimaat :-)



Ellen
1-9-2012
 Meld misbruik26-8-2012 19:53:27

Awel, ik was hetzelfde aan het denken...Hopelijk is dat niet het geval, want dan voel ik me echt heel slecht! Was het een van Colet? Eentje met een strik achteraan?



letizia
19-5-2012
 Meld misbruik27-8-2012 13:33:39

Kies er ook NOOIT schoenen. Ik had schoenen in een catalogus gezien. En ik mocht ze laten leveren in de winkel. Ze verzekerden mij dat dit ZONDER aankoop verplichting was (Want ja, als ze niet passen denk ik dan). Ondertussen ga ik naar een andere winkel in Zandhoven, koop daar mijn schoenen. Bij de tweede passing zeggen ze niks van de schoenen, dus ze nemen de lengte van het kleed op met de schoenen die ik al had gekocht. Tussen de tweede en derde passing krijg ik telefoon dat de schoenen er zijn, ik zeg dat ik al andere gekocht heb. Zij zeggen dat ze zullen terugbellen. Bij de derde passing zeggen ze dat mijn schoenen er zijn. Ik vertel dat ik al had gezegd dat ik deze niet wil kopen. Ze zeggen dat ze het gaan vragen aan hoofdverantwoordelijke (Die op dat moment in winkel was), verder geen woord meer over schoenen.
Bij het afhalen van mijn kleed, werden schoenen (die ik nooit gezien heb) aangerekend. Mijn mama en ik gingen niet akkoord, we werder daar in een volle winkel afgeblaft, echt heel onklantvriendelijk. Uiteindelijk zeiden ze zelf wel dat het dan niet betaald moet worden.
Ook worden de retouches aangerekend (60 euro per uur). Daar mijn kleed niet goed zat (zie mijn tekst hierboven) moest ik nog 240 euro extra betalen...

Ik vind dat toch niet zo'n klantvriendelijke winkel en raad hem niemand aan...



letizia
19-5-2012
 Meld misbruik27-8-2012 13:35:09

*klantonvriendelijk dus ipv onklantvriendelijk


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info