Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP! PASTOOR IS OP REIS

  1-8-2006 20:54:42
Hallo,

Op 2 sept trouwen wij in Moorsel bij Aalst. We zijn net terug van bij de pastoor (om ons misboekje te laten goedkeuren) en hij vertelt ons net dat hij op die dag niet kan. Hij is dan op reis naar Wit-Rusland. Wij moeten dus nog een vervanger zoeken op 32 dagen van onze trouw!!!

Kent er iemand van jullie een moderne en toffe pastoor in de buurt van Aalst die eventueel op verplaatsing onze mis wil doen (onze uitnodigingen zijn al de deur uit, dus datum, uur, en plaats liggen al vast: 2-09-06 om 15u te Moorsel).

Groetjes,

Daisy
02/09/06

Daisy
2-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1653


iris
30-6-2007
 Meld misbruik1-8-2006 22:12:30

Hoi ,

Wij hier in merchtem , hebben een pater ma ne kei nijge ge zult er misschien al van gehoord hebben ... ( rijdt op de moto en van die dingen )
zijn mis is luchtig / serieus / amusant ... probeer eens je weet maar nooit en merchtem en aalst liggen niet zover uit elkaar he
groetjes iris



Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik2-8-2006 8:06:13

Hallo Daisy,

Eigenlijk vind ik dit niet kunnen, had hij jullie niet eerder op de hoogte kunnen brengen?
Kun je niet aan hem vragen of hij iemand anders kan vinden? Hij heeft wellicht meer contacten en kan je een paar mensen aanbevelen en dan ook telefoon nrs of dergelijke geven.

Succes.

Groetjes Mireille
01-09-2006



Els
7-5-2005
 Meld misbruik2-8-2006 9:34:33

Hallo Daisy,
Een moderne en toffe pastoor is de pastoor van Affligem. Hij heeft onze trouwmis gedaan en dan vonden zowel wij als onze genodigden super. Zijn naam is Piet Capoen.
Hopelijk vinden jullie snel een oplossing. Maar ik vind het wel erg dat die pastoor van jullie dit niet op voorhand kon zeggen. Is er dan geen vervanger voorzien?

Els



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik2-8-2006 9:56:14

Hey

Ik vind dit ook wel supergrof!!! En dat op een maand van jullie trouw! Hij had jullie eerder moeten verwittigen. Ik vind in feite ook dat hij moet helpen om een vervanger te vinden.

Veel succes

Vicky
09.09.06



Veroniek

 Meld misbruik2-8-2006 10:30:24

Hoi Daisy

Normaal is er toch een vervanger als de pastoor op vakantie is... Wat gebeurt er dan met de zondagsmis?

Zelf weet ik geen raad op je vraag, maar vind het enorm jammer voor jullie en het is grof van die pastoor! Ik hoop dat jullie rap een vervanger vinden!

Veel succes!
Veroniek
20 07 2007



Daisy
2-9-2006
 Meld misbruik2-8-2006 11:01:54

Hey,

Bedankt allemaal voor jullie reacties. De pastoor zelf heeft een vervanger voorzien indien wij niemand vinden, maar deze vervanger is de oude pastoor van de parochie. Nu, met alle respect voor die mens, maar dat is iemand van een eind in de 80 die met moeite nog alles goed kan lezen. Ik zag dit niet zitten om hem onze mis te laten doen.
Na jullie reacties gelezen te hebben en in de familie rond te vragen, ga ik deze week eens contact opnemen met de pastoors van Vlierzele, Merchtem, en Affligem en laat ons hopen dat iemand nog vrij is en het ziet zitten.

groetjes,

Daisy
02/09/06



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik2-8-2006 12:56:17

Hey Daisy,

dat vind ik ook verschrikkelijk! Met al die verhalen die ik hier al gelezen heb over tegendraadse pastoors ben ik eigenlijk blij dat wij niet voor de kerk trouwen.

Veel succes met je zoektocht!
Lieve



Karen
29-7-2006
 Meld misbruik2-8-2006 17:03:11

Hallo Daisy,
Ik weet dat er in Willebroek enkele weken geleden een pastoor heeft afgezegd voor een huwelijk. Op die dag heeft de federatie van de parochies een andere pastoor laten komen. En het was dan nog een heel toffe ook! Het kan dus zeker meevallen, maak kennis met de pastoors van kerken in je buurt ...
Groetjes en veel succes,
Karen
4 dagen geleden getrouwd



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik3-8-2006 19:05:03

Hey

Normaal gezien moeten jullie niet kijken voor een vervangpastoor. Als jullie pastoor op reis is, dan neemt er gewoon een andere pastoor zijn vieringen over.

Groetjes



David
8-7-2006
 Meld misbruik3-8-2006 20:26:50

Heykes!

Wij zijn op 8 juli jl. gehuwd in Nieuwerkerken (Aalst) en moet zeggen dat de pastoor hier echt wel ne grave kerel is, hij vindt bv. dat samenwonen een goed idee is, want 'ge koopt toch ook geen paar schoenen zonder te passen'!!! Preken bij een huwelijk doet hij ook niet meer 'want der luistert doch geen kat naar. laat liever een mooi liedje horen' ....
was echt aangenaam verrast bij ons eerste bezoek.
Als je wil, kan ik je wel zijn telefoonnummer bezorgen (ons e-mail adres: davidstalpaert@telenet.be.com)
Weet natuurlijk niet of hij bereid is om zich te verplaatsen of dat hij kan, maar je kan je altijd eens bevragen hé
Groetjes
Wendy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info