Terug naar overzicht
wij komen binnen op U2 beautiful day (ventje zijn keuze) ik wilde marry you van bruno mars , taart tim berg bromance (again ventje omdat we ons zo hebben geamuseerd op dit lied in tommorowland) maar khad ier gelezen van iem. firework van katy perry dat vond ook wel een tof liedje zeker om dat onze huwelijks ijstaart wordt geflambeerd
dit zullen onze liedjes worden :Muziek ceremonieVivo per Lei-Boccelli/SégaraAdios NoninoIt's you I have loved : Dana GloverLa vie avec toi : SégaraFrom this moment : S. TwainHabibi, je t'aime: Milk &HoneyEverything : M.Bubblé (nog niet overtuigd)Muziek binnenkomst zaalTim Berg : bromancemuziek opening dessertentafel He's a pirate : Pirates of the caribbeanOpeningsdans :Daniel Lévi : L'envie d'aimer
Hey Lindsy,Wij komen binnen op Les Lacs du Connemara (ik hoop hier een remix van te vinden, anders snijd ik er een stuk vanaf zodat we op het vrolijke, snellere stuk kunnen binnenkomen)Als onze bruidstaart binnenkomt zal er een mix van de bruiloftsmars (Mendelssohn) & Sweets for my sweet gespeeld worden (een zelfgemaakte mix mbh van een aangekocht audioprogramma)Groetjes
@ Pascale: L'envie d'aimer: eerder onbekend maar THE MAXX van een liedje!....:-) Met de juiste muziekinstallatie gaat dit door merg en been!Wij hebben nog geen openingsdans gekozen, maar ben alleszinds stikjaloers op die van jullie! :-)grtjs,A.
Annelies, inderdaad redelijk onbekend....Aangezien we van franstalige origine zijn, voor ons dus niet! We hebben die een paar jaar geleden live gezien en toen heb ik altijd gezegd, als we ooit trouwen, wordt dit onze openingsdans :-) We gaan zelf privédanslessen volgen voor er toch een speciale touch aan te geven. We willen niet enkel rondjes staan draaien ;-)Onze vrienden zullen wel enorm opkijken van onze keuze, want wij zijn een 'hip' koppel hahahahha
Wij komen binnen op Fiocco met Celebrate (versie feat. Kosmonova). Het aansnijden van de taart wordt volgens mij door de zaal zelf geregeld dus verrassing...! :-) X
krachtig liedje voor het aansnijden van de taart is Intro liedje van Pirates of Caribean
wij hadden bij het binnen komen I gotta feeling van black eyed peas en bij de taart het theme van pirates of the caribbean