Terug naar overzicht
Hey Sarah!Ik kan jou geruststellen! Bjorn van BNS-events was dj op ons huwelijksfeest en het was super geslaagd! De dansvloer is nooit leeg geweest! De ambiance zat er onmiddellijk in! Heel vaak stond de dansvloer overvol Hij heeft wel zo een een typische 'dj'stem/stijl, zoals bv. bij het afroepen van onze namen voor het dessertbuffet en openingsdans. Dit hoor je ook op onze video en sommige mensen lachen dan nog eens, maar zeggen er dan onmiddellijk bij dat het een zeer goede dj was! Jong, oud, verschillende types van mensen hebben me op het moment zelf, en nog meer achteraf, gezegd hoe leuk het dansfeest (dus dj ) wel was!Een week voor de trouw had ik met hem nog een laatste afspraak om het één en het ander te bespreken. Zo had ik gevraagd om maar max. 3 trage nummers bij het begin te draaien. Het 2e nummer zou een cover van een liedje moeten zijn, dat mijn schoonmoeder graag hoorde, maar dat ik niet kon vinden. Hij had het liedje dan toch blijkbaar gevonden en als 2e nummer gedraaid! Dat vond ik wel fijn.Veel succes nog met de voorbereidingen! GroetjesCaro
hey sarah,bedankt van je reactie op mijn post over bns events, jij trouwt toch wat eerder dan ik... laat iets weten hoe het geweest is met de dj op jou dag! :-)
Doe ik zeker! :)