TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Serena
25-5-2019
|
14-1-2012 18:27:56
hey,
Wij trouwen ook op 7/7 en hebben onze uitnodigingen
begin december laten drukken.. wij gaan ze zelf rondbrengen
iedere zondag.(kruipt wel wat tijd in maar is persoonlijker vinden wij). wat maakt dat de eerste ze wel vroeg krijgt maar dat vinden ze niet erg, en wij
ook niet aangezien het in de vakantieperiode is en wij geen
save the date kaartkes hebben verstuurd. maar normaal is het een 2 tot 3 maanden
het huwelijk!
Groetjes Serena
|
|
francis en joeri
6-7-2012
|
14-1-2012 18:50:20
hey wij gaan 1 dag eerde dan jullie trouwen ik wil de uitnodigen toch uiteindelijk eind maart op de post hebben gedaan. dit ook omdat we ronde de vakantie zitten
gr francis
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
14-1-2012 19:01:25
Laten maken, bespaart je een heleboel kopzorgen, dit is nu ook niet zo'n groot bedrag uiteindelijk. grtz www.discovideo.be
|
|
Caroline
12-5-2012
|
15-1-2012 7:51:21
In dat geval zou ik ze laten maken, je kent het daar, je heb er al zaken besteld en op die manier krijg je korting. Je weet dan ook dat ze goed zullen zijn, en als je ze zelf maakt, valt het misschien toch achteraf tegen.
Wij trouwen in mei en gaan één dezer dagen onze uitnodigingen bestellen (ontwerp is af). en dan versturen met de post. Maar we zijn nog diep aan het nadenken over de tekst vanbinnen en wie we wel of niet gaan uitnodigen. We wouden in spe een klein feest, maar zaten dan ineens aan 120 man, dus hebben we wat moeten schrappen en nadenken. uiteindelijk hebben we beslist om op het werk een drink te geven voor de collega's en ze niet perse allemaal op het feest te vragen (25 man) wat ik toch nog een beetje jammer vind.
Hoe doen jullie dat?
veel succes met de uitnodigingen
|
|
ellen
14-4-2012
|
15-1-2012 8:50:11
Hey,
wij maken onze kaartjes zelf... omdat ze bij de drukker (met grote foto, zeer duur zouden zijn teveel handwerk... dus onze kaartjes zelf komen van India (handgeschept papier en onze foto's en tekst voorzien we zelf...)
Maar wanneer je kan laten maken voor een schappelijke prijs is dit inderdaad heel wat kopzorgen bespaart (al heel wat knutsel uren zijn gekropen in onze kaartjes.... ikzelf knutsel graag, maar niet iedereen..
veel groetjes Ellen
|
|
Evy
7-7-2012
|
15-1-2012 9:58:38
Hey Caroline,
Bij ons was het ook zo dat we klein wilden blijven en plots aan 120 personen zaten. Ikzelf sta in het onderwijs en nodig enkel de collega's van de kleuterschool en mijn directie uit, voor de anderen is er een drink met de eerste vergadering in augustus dan. Als ik die ook nog allemaal moest uitnodigen, oei oei dan. Bij Dries ligt het ook wat anders, hij werkt bij de post en daar werkt veel personeel!! Dus hij heeft enkel de bazen uitgenodigd en goede collega's. Anderen krijgen nadien een drink. Je kan ze niet allemaal uitnodigen he. De collega's komen wel enkel naar het avondfeest.
We gaan onze kaartjes dan toch maar bestellen bij bruidsparadijs, enkel nog denken aan de tekst die we erin willen zetten. Hebben jullie wat ideetjes?
Groetjes
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|