Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

supermooie uitnodigingen gevonden!

14-1-2012 17:57:19
Vandaag naar het bruidsparadijs geweest (twas er opendeurdag) en hebben eens goed rondgekeken.
Onze bus en onze ceremoniemeester komen ook van daar. Nu stond er bij de uitnodigingen: bij huur van een busje, gratis binnendruk van de uitnodigingen!
We wilden ze eerst zelf maken, maar het is natuurlijk tijd gespaard om ze te laten maken.
Het verschil in prijs is echter niet zo groot, om ze te laten maken was het iets van 190 euro en bij bruidsparadijs iets van een 200 euro. (ze zijn geweldig zwart met flashy roos en vlinders zelfs Dries vond ze mooi)
Wat vinden jullie ervan? zelf maken of bestellen?
nu nog beslissen he.
Hoe lang op voorhand sturen jullie ze op? Wanneer bestellen jullie je uitodigingen?
Amai amai amai, iets minder dan een half jaar en krijg al stress (da moet nog en da moet nog,...)

Stressy Evy

Evy
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 845

Serena
25-5-2019
 Meld misbruik14-1-2012 18:27:56

hey, Wij trouwen ook op 7/7 en hebben onze uitnodigingen begin december laten drukken.. wij gaan ze zelf rondbrengen iedere zondag.(kruipt wel wat tijd in maar is persoonlijker vinden wij). wat maakt dat de eerste ze wel vroeg krijgt maar dat vinden ze niet erg, en wij ook niet aangezien het in de vakantieperiode is en wij geen save the date kaartkes hebben verstuurd. maar normaal is het een 2 tot 3 maanden het huwelijk! Groetjes Serena

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik14-1-2012 18:50:20

hey
wij gaan 1 dag eerde dan jullie trouwen
ik wil de uitnodigen toch uiteindelijk eind maart op de post hebben gedaan. dit ook omdat we ronde de vakantie zitten

gr francis

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik14-1-2012 19:01:25

Laten maken, bespaart je een heleboel kopzorgen, dit is nu ook niet zo'n groot bedrag uiteindelijk.
grtz www.discovideo.be

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik15-1-2012 7:51:21

In dat geval zou ik ze laten maken, je kent het daar, je heb er al zaken besteld en op die manier krijg je korting. Je weet dan ook dat ze goed zullen zijn, en als je ze zelf maakt, valt het misschien toch achteraf tegen.

Wij trouwen in mei en gaan één dezer dagen onze uitnodigingen bestellen (ontwerp is af). en dan versturen met de post. Maar we zijn nog diep aan het nadenken over de tekst vanbinnen en wie we wel of niet gaan uitnodigen. We wouden in spe een klein feest, maar zaten dan ineens aan 120 man, dus hebben we wat moeten schrappen en nadenken. uiteindelijk hebben we beslist om op het werk een drink te geven voor de collega's en ze niet perse allemaal op het feest te vragen (25 man) wat ik toch nog een beetje jammer vind.

Hoe doen jullie dat?

veel succes met de uitnodigingen

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik15-1-2012 8:50:11

Hey,

wij maken onze kaartjes zelf... omdat ze bij de drukker (met grote foto, zeer duur zouden zijn teveel handwerk... dus onze kaartjes zelf komen van India (handgeschept papier en onze foto's en tekst voorzien we zelf...)

Maar wanneer je kan laten maken voor een schappelijke prijs is dit inderdaad heel wat kopzorgen bespaart (al heel wat knutsel uren zijn gekropen in onze kaartjes.... ikzelf knutsel graag, maar niet iedereen..

veel groetjes Ellen

Evy
7-7-2012
 Meld misbruik15-1-2012 9:58:38

Hey Caroline,

Bij ons was het ook zo dat we klein wilden blijven en plots aan 120 personen zaten.
Ikzelf sta in het onderwijs en nodig enkel de collega's van de kleuterschool en mijn directie uit, voor de anderen is er een drink met de eerste vergadering in augustus dan. Als ik die ook nog allemaal moest uitnodigen, oei oei dan.
Bij Dries ligt het ook wat anders, hij werkt bij de post en daar werkt veel personeel!!
Dus hij heeft enkel de bazen uitgenodigd en goede collega's. Anderen krijgen nadien een drink. Je kan ze niet allemaal uitnodigen he. De collega's komen wel enkel naar het avondfeest.

We gaan onze kaartjes dan toch maar bestellen bij bruidsparadijs, enkel nog denken aan de tekst die we erin willen zetten. Hebben jullie wat ideetjes?

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info