Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pierre yves aalst

  26-7-2006 16:44:10
Op een trouwbeurs vond ik de trouwkleren van m'n leven: een rood topje van Rembo Styling met een lange rode rok van Pierre-Yves in Aalst.
Mijn vriend en ik zijn daar naartoe gegaan om de kleren eens te passen.
Mijn moeder lag op dat moment in 't ziekenhuis en kon dus niet mee op kleren-jacht. Mijn vriend en ik zouden op prospectie gaan.

't Is dat ik die kleren echt wel wilde, anders waren we daar de eerste keer al zonder te passen buiten gelopen! Zo onvriendelijk dat die verkoopsters waren! Oké dat het ongebruikelijk is om met je vriend trouwkleren te gaan zoeken, maar je klanten lange tijd laten wachten omdat je de winkel nog moet stofzuigen is ook alles behalve stijlvol.

De kleren die ik koos waren suitekleren, geen trouwkleren. Het gevolg: er kwam iemand binnen die wél trouwkleren kwam kopen (kost het dubbele van het mijne, terwijl het mijne al 1500€ kostte), en hopla - de verkoopster verdween, en ik stond daar te balen in dat kleedhokje.

Eens iets anders passen was er niet bij - ik durfde 't amper te vragen. Chance dat ik mijn zinnen had gezet op dat wat ik toen al aan had.

Toen mijn moeder terug was uit 't ziekenhuis zijn we nog eens gaan passen om te zien of zij ze oké vond (zij betaalt namelijk). Ik had de kleren een halve minuut aan toen de verkoopster vroeg aan mijn moeder wat zij ervan vond. Toen zij positief antwoordde, zei de verkoopster: "dandoedetmaaruitè". Een mens moet dan assertief genoeg zijn om toch te blijven staan... Ik heb dat niet gedaan, ben me gaan omkleden. Ik wist niet eens meer of ik moest kijken voor juwelen (kleur, lengte,...). 't Moest snel gaan.
Voor hen is zo'n kleding kopen precies zoals ik fruit ga halen in de GB: 't moet rap gaan en als er eens iets minder goed tussen zit is dat niet erg. Ik vind dat je voor de prijs van die kleren ook wel wat klantvriendelijkheid terug moet krijgen...

In totaal ben ik 4x in die winkel geweest (1x met mijn vriend om te kiezen, 1x met mijn ma om te beslissen, 1x met mijn nicht voor de lengte/breedte en 1x opnieuw met mijn ma voor de laatste pas en om het mee te nemen). Ik haatte het om daar naartoe te gaan! Ik kwam stijf en bleek van de spanning die winkel binnen. Naar 't schijnt moet het leuk zijn om kleren te kiezen...

De verkoopster met het zwarte haar vond dat de kleren die ik koos goed bij mij pasten omdat ze nonchalant waren. Daar werd ik echt nijdig van: waar haalt zij het lef om mij als nonchalant te bestempelen als ze me niet eens kent?!?!?

Een van de eerste dingen die men vroeg als ik de winkel binnen kwam die 4 keren, was het voorschot, de bestelbon, het betalingsbewijs, enz. Geld, geld, geld.

Mijn moeder, tante, zussen en nichten wilden ook daar eens gaan zien voor kleren, maar zij werden mottig van die verkoopsters en gingen elders waar men tijd nam en waar ze beseften dat vriendelijk zijn geen geld kost.

Vandaag zijn we de kleren gaan afhalen. De stola (300€!) vonden ze niet meer: "hij zat niet bij het juiste nummer, maar geen probleem, we maken er een nieuwe". Toen mijn ma zei dat ze haar voorschot op die stola terug wilde en dat ik dan maar zonder stola moest trouwen, heeft die verkoopster op 123 een stola gevonden! Vreemd, niet? De dame achter mij (trouwt ook volgende week) had ook een stola-verhaal: ze vonden de hare ook niet meer, en ze zeiden dat zij hem al mee naar huis had! Stel je voor! Ze heeft geëist dat die stola in orde zou zijn tegen vandaag. Ik heb haar niet meer gezien, dus ik duim voor haar.

Mijn moeder had de kleren die aan de kapstok hingen, vast. De verkoopster was intussen ribbedebie naar een andere klant (money money money), en daar stonden we, ons moeder met die kleren hoog boven de grond. Intussen zat ik al terug in de auto - ik werd mottig van de manier van doen van die verkoopsters. Ons moeder heeft die vrouw gezegd dat ze haar een ongelooflijk onvriendelijk mens vindt en dat we absoluut geen reclame gaan maken voor hun winkel.

Volgende week trouwen wij. Ik vind mijn kleren nog steeds heel mooi, maar als iemand me vraagt vanwaar ze komen, vertel ik hen het hele verhaal. Ik vind het jammer dat aan zo'n mooie kleren zo'n negatieve ervaringen, zo'n wrange nasmaak hangt.

Er waren nog vrouwen in die winkel die kloegen over de klantvriendelijkheid, eentje ervan gebruikte de woorden "ontzettend antipathiek" voor de verkoopster met het zwarte haar. Zij had een andere verkoopster gevraagd en die was wel vriendelijk. Ik heb die vriendelijke dame nooit mogen ontmoeten (misschien werkt zij enkel op de bovenverdieping, bij de échte trouwkleedjes).

Vandaar: Pierre-Yves heeft mooie kleren, maar die verkoopsters die mij hebben 'geholpen' zijn het geld absoluut niet waard, integendeel.
En mochten jullie zo'n onvriendelijk vrouwelijk exemplaar treffen daar: laat je niet doen, naar 't schijnt moet kleren kiezen leuk zijn...

Groetjes
Lien
Nog 9 dagen te gaan

julie
4-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 21 | Gelezen: 1505


Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik26-7-2006 16:59:17

Lien,

Ik begrijp eigenlijk totaal niet goed dat je toch echt daar hebt willen kopen als ik zo je verhaal lees. Jeetje, zou een zenuwinzinking van zo'n winkel krijgen ;-)

Toen ik op zoek ging naar mijn kleed (okt-nov 2005) had ik in een bruidsmagazine ook iets van Pierre-Yves gezien dat me echt wel aanstond (een creatie van hem). Rond die periode stond het hier op de site vol van klachten over Pierre-Yves en ik heb het vertikt om die winkel binnen te stappen, onvriendelijke bediening -> verdienen ze het ook niet om je geld eraan te spenderen vind ik.
Nu, gelukkig voor mij was ik ook helemaal weg van Rembo Styling en mja, die vind je bijna in alle winkels. Ben terechtgekomen bij Maxime'couture in Aarschot en heb over hen geen slecht woord te melden. Moet er gerust een dik half uur met mijn uiteindelijke keuze rondgelopen hebben... geen probleem en de verkoopster is enkel met jou bezig.

Enfin, ik hoop dat je toch geniet van je kleed en hopelijk moet je niet te vaak aan de avonturen bij Pierre-Yves...

Heel veel succes en niet te veel zenuwen he!
groetjes,
catherine
27.05.2006



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik26-7-2006 17:26:47

Amai ja, da's balen zeg.
Het kiezen van het kleed zou inderdaad 1 van de hoogtepunten van de hele huwelijksvoorbereiding moeten zijn!! Ik kijk altijd enorm uit naar de dag dat ik mijn kleed nog eens mag passen (ook een Rembo trouwens ;-)

Dus nieuwe bruidjes die hun kleedje nog moeten kiezen, wees gewaarschuwd :-) Ik heb inderdaad al dikwijls slechte kritiek gehoord over die winkel.

groetjes
Katrien
30/9/2006



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik26-7-2006 18:58:01

Hey,

Ik vind het een beetje vreemd dat hele verhaal maar heb wel al dezelfde dingen gehoord van bruidjes die iets kozen uit de suitecollectie.
Zelf ben ik ook bij Pierre-Yves in Aalst geweest en ik vond het allemaal zeer goed meevallen hoor.
Ik had zelfs geen afspraak gemaakt - wat normaal wel de bedoeling is - en ik werd goed en vriendelijk bediend. Ook de mevrouw die m'n eerste pas deed, was zeer vriendelijk... Dus mijn conclusie, 't is de ene keer bij de andere want ik kan echt niet klagen.
Dat ze een voorschot vragen, is maar normaal eh, maar daar hebben ze ook niet zo bot over gedaan bij mij...
Enneuh, Pierre-Yves is een tijdje geleden al eens besproken geweest en toen waren de meeste entries wel positief hoor...
Jammer voor jou natuurlijk...



mariska
7-4-2006
 Meld misbruik26-7-2006 21:31:15

positief tarara...

ik ben er ook geweest en ben blij dat ik er niets gekocht heb! ondanks al hun gepush...!



Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik27-7-2006 8:21:14

Hey Julie,

Jij bent jammer genoeg zeker en vast niet de eerste of enige die ik hoor klagen over deze winkel! En wees gerust, je zal ook niet de laatste zijn. Het is toch jammer he dat zo een verkoopsters daar dan mogen blijven werken. Ik zelf sta nog steeds in twijfel. Ik heb in een brochure een zeer mooi kleed gezien van Pierre Yves himself. Maar na al de negatieve commentaren weet ik niet of ik er zal langsgaan. Het kleed dat ik zag is ook enorm duur en stel nu dat ik het pas, dat zij dan beginnen te pushen.. Dan durf ik gegarandeerd niet meer zeggen dat ik het niet neem. Tja, doet er niet toe, punt is dat ze daar echt wel antipathiek zijn hoor! Ik ben zelf van Aalst en ik kan je verzekeren, hier vliegen de negatieve ervaringen in het rond! Als er mensen zijn die er wel vriendelijk behandeld zijn, zoals Katrien, dan denk ik dat zij eerder de uitzondering zijn.. Jammer maar het is zo...
Denk er maar niet te veel meer aan, je hebt je kleed dat je zo graag wou, dat is het belangrijkste! Geniet van je dag!!!

Isabel
01/09/07



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik27-7-2006 9:18:32

Ik zal geluk gehad hebben zeker die dag...



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik27-7-2006 9:19:28

BTW, in Brussel is er ook een Pierre Yves en daar heb ik nog geen klachten over gehoord. Vanessa die op 9/9/06 trouwt heeft daar haar kleed gekocht en ze was volgens mij wel tevreden over de service...



Katrien
24-6-2006
 Meld misbruik27-7-2006 9:20:45

Tja, pierre-yves in aalst...

Eerst ging ik zeker niet gaan omdat ik al gehoord had dat ze daar zo onvriendelijk waren. Zeker als je naar de suitekleren komt kijken. Gevolg is dat ik heel belgie heb afgelopen op zoek naar een trouwkleed maar nergens mijn zin vond en uiteindelijk toch bij Pierre-Yves terecht gekomen ben. Ik heb wel geluk gehad met de pasdame (Monique) die me echt wel goed geholpen heeft. Een andere keer was het inderdaad wat minder dus het hangt echt af wie je als verkoopster krijgt. Enfin, ik was heel blij met mijn kleed omdat ze echt wel mooie dingen hebben (het was een eigen creatie) en moesten ze zo geen negatieve reputatie hebben was ik direct naar daar gegaan wat me heel wat gepas had kunnen besparen. Conclusie: ik had blijkbaar geluk om vriendelijk behandeld te worden en was zeker tevreden met mijn trouwkleed. Als tip zou ik zeggen maak ZEKER een afspraak anders negeren ze je volledig en probeer op rustige momenten te gaan (s'morgens of zo) en vraag naar Monique indien mogelijk.

Groetjes,

Katrien



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik27-7-2006 9:39:35

Hey meisje,

amaai, ik krijg de kriebels als ik dit lees. Dat kan je toch niet begrijpen hé, zo'n klantonvriendelijkheid voor zo'n dure kleren. Misschien moet iedereen die daar zo behandeld wordt eens een klachtenbrief schrijven naar de eigenaar of de hoofdzetel, dan zal het wel snel veranderen!

Ik zou zeggen: je niet laten doen meisjes, ons geld is een goede behandeling waard!

Lieve



Mieke
16-9-2006
 Meld misbruik27-7-2006 10:15:39

Hallo Lien,

Ik kan je verhaal over de klantonvriendelijkheid enkel bevestigen. Ten eerste vind ik het zeer bizar dat je daar niet met bancontact kan betalen. Ze vroegen, nadat ik een trouwkleed gekozen had, een voorschot van 500 euro. Alsof ik dat zomaar op zak had! Ik had geen geld bij. Mijn moeder had ook maar 50 euro bij. De volgende dag ben ik de resterende 450 euro gaan betalen. Enkele weken later zie ik dat die vrouw op mijn papier had geschreven deat ik 250 euro had betaald. Dus 300 in het totaal. Ik weet niet goed hoe te reageren, want het is haar woord tegen het mijne. En ik vermoed dat een bankuitreksel ook niet veel zal helpen. Die vrouw was zeer vriendelijk bij het ontvangen van die 450 euro en door al dat gebabbel heb ik er niet opgelet. Misschien heeft ze die 200 euro gewoon in haar zak gestoken.
Ik vraag mij nu af of het voorschot een vaste tarief is of zou het kunnen dat 1/3 van de prijs gerekend wordt. Mijn kleed koste nl. 1500 euro. Hoe werd dat voorschot bij jou geregeld?

Mieke



K
7-7-2007
 Meld misbruik27-7-2006 10:41:13

Amai, wat een verhaal, ongelofelijk! Nu ja, ik trouw pas volgend jaar, maar als ik dit lees, ga ik daar alvast niet meer kijken, want als ze de mensen zo behandelen, hoe beortig! Wat maakt het trouwens uit of je koopt uit de bruids dan wel de suitecollectie en of je gaat met je ma of je vriend, ze zouden altijd vriendelijk moeten zijn, want voor iedereen is het een belangrijke dag!



Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik27-7-2006 11:07:13

Dag Mieke,

In verband met je vraag over dat voorschot. Mijn collega heeft haar kleed ook daar gekocht en zij had bewust geen geld meegenomen omdat ze wist dat ze daar nogal durven pushen. Nu had ze toch een kleed gezien van Rembo dat ze graag wou en haar moeder had 50 euro bij. Ze hebben dit aanvaard als voorschot en ze is ook niets meer moeten gaan betalen de dag erna ofzo. Het resterende bedrag heeft ze gewoon bij afhaling betaald. Blijkbaar moet je daar echt wel geluk hebben met de verkoopster.

Isabel
01/09/07



Mieke
16-9-2006
 Meld misbruik27-7-2006 11:12:41

Ook dit nog...
Toen ik de eerste maal ging, was ik 3 maand zwanger, maar nog geen gram bij en een heel klein buikje (je kon het zien met een vergrootglas). Ik dacht dan te gaan, want hoe langer ik wachtte, hoe dikker ik zou worden, en hoe meer ze zouden moeten verstellen aan het kleed. Tijdens het passen had ik een zeer vriendelijke dame. Een ietwat oudere vrouw met een frans accent.
Nu ben ik onlangs teruggeweest om een stuk stof te vragen om mijn schoenen te kopen (ik vertik het om ze daar te kopen). Ik kom daar toe en vraag die vrouw met zwart haar een stuk stof. Geen probleem. Toen ik haar zei dat ik nu 11 kilo minder weeg, dan toen ik ging gaan passen, vroeg ze mijn bonnentje. Ze zei: "Er is een duitse maat 40 besteld en met uw figuur zult ge dat zeker nodig hebben" Hoe grof! Ik heb mij een volledige nieuwe garderobe moeten aanschaffen van maat 40 naar 36, dus ik weet zeker dat dat kleed veel te groot zal zijn. Ik vroeg haar of ze dat zoveel konden verstellen en of het model er niet uit zou zijn. Amaai, heb ik de wind van voor gehad! Ze zei dat ze hun job wel kenden enz... Ben benieuwd!
Bij deze PY in Aalst, alles behalve aangenaam om daar je trouwkleed te kopen en ze proberen je er nog op te leggen ook. Ik moet begin augustus de 2de maal gaan passen. Ik hou jullie zeker op de hoogte

Mieke



Joke
17-12-2005
 Meld misbruik27-7-2006 12:00:45

Hey,

Wij zijn vorig jaar in december getrouwd, en ik had ook een kleedje van Pierre-Yves. Ik kan inderdaad bevestigen dat niet iedereen daar even vriendelijk is, en indien ik niet verliefd was geworden op een van hun eigen creaties zou ik mijn kleed zeker daar niet gekocht hebben. Maar, aan de nadere kant moet ik er ook wel bij zeggen dat mijn kleed perfect in orde was. Ik was 12 kilo vermagerd, en ze hebben dus deftige aanpassingen moeten doen, maar het was PRACHTIG!

Groetjes,

Joke



Mieke
16-9-2006
 Meld misbruik27-7-2006 12:11:31

Aan Joke

Weet jij nog hoe het zat met die voorschot?

Mieke



Joke
17-12-2005
 Meld misbruik27-7-2006 14:03:06

Ik denk dat ik 1000 EUR voorschot gegeven heb, maar ze vroegen ook minimum 500 EUR. Mijn ma was toen mee, en wou direct alles betalen, maar ik zei dat ze niet mocht. We waren er dus wel op voorzien en hadden voldoende geld bij. De rest heb ik betaald bij afhaling.
Ik heb bij mijn eerste pas bij Pierre-yves ook mijn schoenen besteld, omdat ik er geen vond in het kleur van mijn kleed, en zij die konden laten inkleuren in exact dezelfde kleur. Die kosten 200 EUR, en dan vroegen ze daarvoor ook nog een voorschot van 100 EUR. Dat vond ik wel erg, maar ja, wat doe je eraan???

Groetjes,

Joke



julie
4-8-2006
 Meld misbruik27-7-2006 14:51:59

Voorschot en betaling,

Wij hebben in totaal 1500€ opgehoest voor een rok, top en stola (die laatste was 200€) en we hebben 500€ voorschot betaald. Dat schreven ze op een soort bestelbon die doordrukt op het volgend blad als je erop schrijft. Ik kreeg dus de 'doorgedrukte' versie mee naar huis, met daarop in balpen geschreven het voorschot. Ik had dat er even goed zelf kunnen opschrijven (of ze hadden ons daarvan kunnen beschuldigen), ik vond dat alles behalve professioneel.

Ons moeder heeft gisteren bij de afhaling van die kleren tegen die verkoopster met haar zwart haar gezegd dat ze een heel onvriendelijk mens is. Daarop is die vrouw beginnen briesen in zichzelf, ze heeft mijn kleren ingepakt in zo'n grote zak en hield die vast terwijl ze aan de deur stond om ons moeder uit te laten. Ons moeder had die resterende 1000€ nog niet betaald, dus die vrouw was zo 'aangedaan' (of hoe moet je dat noemen?) dat ze ons moeder zou buiten gelaten hebben zonder dat ze betaald had. Ons moeder heeft achteraf spijt dat ze zo eerlijk is en dat ze de verkoopster eraan heeft herinnerd dat ze nog moest betalen... Het idee van die verkoopster die achter onze auto aanholt met haar rekeningske... Hihi, leedvermaak :-)

Wat Mieke zegt over die bancontact vonden wij ook héél vreemd! Dan heb je een betalingsbewijs en dat mag precies niet... Ze geven wel een goede wegbeschrijving naar de KBC verder op he! Nu, laat het verhaal van Isabels collega een tip zijn: neem slechts 50 euro mee :-)!

groetjes
Lien (deze computer meldt mij blijkbaar aan op deze site met de naam van iemand anders)



Nathalie
23-9-2006
 Meld misbruik27-7-2006 18:06:41

Hallo,

Ik heb ook mijn kleed gekocht bij Pierre-yves is Aalst.
Niets dan lof over de zaak. Ik ben de eerste keer helemaal alleen gegaan zonder afspraak. Ze maakten er geen probleem van en ik heb veel kleedjes mogen passen. Uiteraard wou ik niet alleen beslissen. Ik heb mijn keuze doorgegeven en gezegd dat ik later ging terug komen met mijn moeder. Een week later ben ik, terug zonder afspraak, terug gegaan. Ik heb eerst het kleed dat ik reeds gekozen had gepast en heb nadien nog verschillende kleedjes gepast. Ik kon echt geen keuze maken en heb bepaalde kleedjes verschillende keren aangedaan. Ik ben nadien nog eens weergeweest om schoenen te passen en nog een andere keer om mijn maten te nemen. Ik ben geen enkele keer slecht behandeld. Ik moet wel zeggen dat ik een kleed genomen heb dat redelijk prijzig is. Ik merkte wel dat hoe duurder het kleed was dat ik paste hoe meer moeite ze deden. Bij het duurste kleed kwam meneer zelf aanpassingen aanbrengen. Toen ik toch niet het duurste kleed nam hebben ze daar helemaal geen probleem van gemaakt.

Ik vind het echt spijtig dat ze blijkbaar niet iedereen op dezelfde manier behandelen.

Wou gewoon even mijn verhaal vertellen, want ik denk dat er veel mensen afgeschrikt zijn om te gaan en ze hebben daar echt hele mooie trouwkleren.

groeten
Nath



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik27-7-2006 23:01:23

Hey,

Een tijdje geleden waren hier inderdaad heel wat negatieve reacties over PY in Aalst en dat terwijl de voorbereidingen net plezant zouden moeten zijn( zeker het uitzoeken van een trouwjurk).
Ik heb mijn kleed al in de eerste winkel gekozen, maar ik wil zeker nog naar een paar andere winkels gaan.
Ik dacht ook bij PY in Aalst te gaan, maar na alle negatieve reacties ga ik toch in die van Brussel gaan.
Het is me trouwens al opgevallen dat hun etalage dikwijls leeg is (ik passeer daar namelijk vaak omdat mijn schoonouders in de buurt wonen) en dat terwijl een etalage met mooi trouwjurken in toch wel aantrekt en veel meer uitstraling heeft dan een winkel met een etalage vol naakte etalagepoppen.

Groetjes, Sissi



Joke
17-12-2005
 Meld misbruik28-7-2006 9:51:36

Even een reactie op bericht van Nathalie.

Mijn kleed was nu ook niet echt goedkoop (3000 EUR), maar ze waren toch zeer onvriendelijk.

Ik denk dat het er gewoon afhangt van wie je hebt als verkoopster.

Bij mij is de baas zelf inderdaad ook aanpassingen komen doen, en ik moet zeggen dat mijnheer wel heel vriendelijk is.

Groetjes,

Joke



Cindy
8-7-2006
 Meld misbruik28-7-2006 14:29:19

Ik heb geen moment spijt gehad dat ik naar Couture Ann in Aalst ben geweest en niet naar PY. Bij Ann heb ik een persoonlijke aanpak gekregen, met een hoop nuttige tips en je kon er voor alles terecht, van schoenen tot lingerie en juweeltjes.. ze hebben er wel collecties die niet zo enorm verspreid zijn als rembo en co. Betalen mocht ik elke keer als ik terug ging (4 keer) en zoals ik zelf wilde (want ge zult nog wel meer kosten hebben) zodat ik niet ineens een groot bedrag moest afgeven. Alles werd heel netjes op een bon geschreven en zij werkt enkel op afspraak zodat ze alle tijd en aandacht aan de mensen kan geven. Bij de laatste pas was er een naaister bij die eventueel nog wat kon bijwerken. Absoluut geen klachten dus..


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info