Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideetjes voor boekje met kindjes??

  6-1-2012 21:28:15
Hallo

Wij trouwen op 1 juni, oa voor de kerk. Wij hebben 2 dochtertjes van 2 en 4 jaar en ik zou hen graag bij het kerkgebeuren betrekken. Heeft iemand ideetjes? Ik zou graag aan mijn boekje beginnen en ben een beetje inspiratieloos.merci!!

inge
1-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1203


Els
27-1-2012
 Meld misbruik7-1-2012 8:27:25

Hallo,
Onze kids zijn 5, bijna 3 en bijna 4maand, voor ons was het ook belangrijk dat ze een rol zouden hebben tijdens de viering, onze jongste word dan gedoopt dus die taak is al ingenomen de andere kids gaan oa de ringen brengen en helpen bij de doop en huwelijkskaars (samen met papa natuurlijk) ik wou de oudste een tekstje laten voorlezen (uit het hoofd leren kan hij super) maar omdat hij al die ogen op zich zou krijgen en niet zou willen heb ik dan aan mn broer zn oudste dat gevraagd (hij is 10),hun foto staat ook de omslag van het boekje achteraan....

Groetjes succes



Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik7-1-2012 18:07:47

je kan een klein tekstje schrijven voor hen voor de huwelijkskaars? Iets in de aard van: Dit vlammetje is speciaal voor mama en papa. Het is warm, net als zij. Vandaag trouwen mama en papa, en dat maakt ons blij.

Je kan ze ook bloemblaadjes laten rondstrooien en het ringkussentje laten dragen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info