Terug naar overzicht
Mama van de spice girls? das een oud maar een mooi groetjes x
Niet echt gekend, maar 'thuis' van andre van duin en Helmut Lotti.Groetjes, Griet.
Hey Lindsy,Wij hadden de avond zelf geen bedankje voor onze ouders, maar hebben wel onze speech naar hen gericht. na de openingsdans hebben we dan vermenigvuldigd op de openingsdansen van onze ouders. Was ook wel een speciaal moment voor hen. Misschien kan je ook iets doen met hun openingsdansen?groetjessofie
engel zonder vleugels van glennis grace
Huis vol liefde van Clouseau
Thank you for loving me? :-)
het is allemaal zo formeeldoe eens iets lekker "fout" ; iets waar een leuke meezing melodie in zit; laat enkele gasten uit het publiek publiekstrekker zijn en meezingen en de sfeer zit meteen op de karlaat het voor de originaliteit eens niet sentimenteel zijn maar wel opgewekt; uit dankbaarheid voor al het mooie dat je ouders je hebben gegevengrtzGreet
Dat zoeken we inderdaad, iets vrolijks maar dat toch dankbaarheid uitstraalt... Greet, als je concrete tips hebt, hoor ik het graag.
Ik heb voor mn mama's 50e verjaardag ooit nog eens een andere tekst op heb je even voor mij gemaakt en dat gezongen samen met mn zus. Er ontstond spontaan een polonaise. Maar misschien is dit iets 'te' voor op een trouwfeest? :-)