Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Reis- en annulatieverzekering Mauritius

3-1-2012 17:31:46
Heyhey,

Ik had even een vraagje.

Wij hebben half december onze huwelijksreis naar Mauritius geboekt via Mauritius Travel en zouden ook graag een reis- en annulatieverzekering afsluiten voor deze reis. Via Nederland (en dus via Mauritius Travel) dit afsluiten werd ons afgeraden wegens te duur en ook een ander systeem dan hier in België dus daarom zijn we nu hier op zoek naar een goede verzekering.

Heeft hier iemand ervaring met het afsluiten van een reis- en annulatieverzekering voor Mauritius? Wij nemen anders, bij onze reizen binnen Europa, immers gewoon de verzekering via het reisbureau en zijn dan meer als voldoende gedekt, maar hier willen we toch zeker "safe" zijn :-).

Alvast bedankt!

Vele groetjes,

Evelien.

Evelien
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 716

Serena
25-5-2019
 Meld misbruik3-1-2012 17:55:31

wij zitten met hetzelfde.. ook geboekt naar mauritius met mauritius travel. wij zijn ook nog steeds aan het zoeken voor een oplossingn wij gaan zowieso alleen voor een reisverzekering.. wij gaan is kijken waar we onze familiale verzekering enz.. allemaal hebben.

Groetjes
Serena

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik3-1-2012 18:24:37

Hallo,

Wij hadden voor onze huwelijksreid naar Mauritius de verzekering genomen bij Europ Assistance...

Groetjes
Annelies

Tania
14-7-2012
 Meld misbruik3-1-2012 18:33:25

Wij hebbe onze verzekering genomen van VAB, we hebben ook voor de jaaroptie gekozen dit kwam goedkoper uit dan de reis alleen te verzekeren.

Sofie
26-5-2012
 Meld misbruik4-1-2012 15:37:18

Ik ga dit onderwerp even volgen.
Ook hier een reis geboekt naar Mauritius via Mauritiustravel.

groetjes,
Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...