TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
lotte
25-8-2012
|
22-12-2011 7:41:09
Hallo , wij trouwen op 25/08 in lommel en hebben als dj dj dixx, hij draait voor €450 de hele avond en maakt gebruik van schermen waarop hij de clips van het liedje presenteert succes met de zoektocht!
|
|
Jili
12-5-2012
|
22-12-2011 8:44:48
Hoi Evy, Ook wij betalen € 450 voor heel de avond. Wij hebben gekozen voor dj Kurt uit Hoeselt. We hadden al veel goede commentaar van hem gehoord en hebben zelf eens een trouwfeest gehad waar hij ook draaide en ik heb geen minuut op mene stoel gezeten :-) http://www.kurts.be/groetjes
|
|
Dorien
9-6-2012
|
22-12-2011 9:32:35
Hey Evy
ook wij hebben voor DJ Kurt uit Hoeselt gekozen. Hij heeft een team van diverse DJ's dus voor elk wat wils. Ambiance verzekerd!
|
|
jean-paul
|
22-12-2011 13:10:36
Hallo Evy, ik ben dj, je kan altijd een vrijblijvende offerte aanvragen bij mij. www.discobarjpl.be groetjes vanuit Sint-truiden. Dj JP
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
22-12-2011 13:36:59
Hippe dancetunes, de classics, je playlist in elkaar gemixt? Je fotoslides, powerpoints van vrienden, clips op videoscherm? Een extra gemonteerde herinnering op DVD en een gratis trailer? Alles aan scherpe all-inprijs. grtz www.discovideo.be
|
|
Evy
1-6-2013
|
22-12-2011 14:34:26
Hey Evy
Wij hebben DJ Quadro, super DJ die echt voor ambiance zorgen. Hebben al verschillende trouwfeesten gehad met hem en ik kan je verzekeren, de dansvloer staat niet leeg! Hij is iets duurder dan de gemiddelde DJ maar ik vind dat het meer dan waard! Hij is wel snel volzet dus heb geen idee hoe hij zit voor september. Ik ben er in ieder geval vroeg bijgeweest voor hem want ik wil echt niemand anders!
Ff nog een klein vraagje van een mede-limburger, waar trouwen jullie?
Groetjes Evy
|
|
Sandra
7-9-2012
|
22-12-2011 18:22:16
Hey Evy,
Heb je uiteindelijk een Vankets jurk gekozen??
groetjes!
|
|
Alessia
7-9-2012
|
22-12-2011 18:30:11
Hey,
Wij hebben gekozen voor Dj Frank uit Wellen. Aangezien hij de huisdj is van onze feestzaal zijn we zeker dat hij er een leuk feestje van zal maken (lees: goede reputatie). Hij vraag 300 euro tot 04.00 uur (dit is wel de prijs zonder geluidsinstallatie).
Lieve groetjes Alessia
|
|
Guido
|
22-12-2011 21:14:36

|
|
Steven
|
30-12-2011 22:04:59

|
|
bartieke
|
8-1-2012 16:58:09

|
|
Sita
25-8-2012
|
9-1-2012 21:39:17
Hey, Wij zijn ook op zoek naar een DJ. Wij trouwen op 1 september 2012 in Bocholt (regio noord-Limbrg) en hebben nog altijd geen DJ... Zijn er aanbevelingen voor een bepaalde DJ? Alvast bedankt. Gr., Sita
|
|
Evy
7-9-2012
|
9-1-2012 23:09:20
Hey sita We hebben onze dj geboekt. We hebben gekozen voor kurt's dj team in Hoeselt. We hebben heel veel goede dingen over hem gehoord, dus hadden we een afspraak gemaakt met hem. Tijdens het gesprek had ik er meteen een goed gevoel over, hij legt alles goed uit en we kennen nog mensen waar hij gedraait heeft op de trouw en dat was een geweldig feest!  We betalen 450€ voor de hele avond incl. BTW verplaatsing, installatie, geluid, lichten( nieuw systeem!) volledige muzieklijst(kan je zelf samen stellen of door hem laten maken). Ik zou zeker eens een afspraak maken met hem. veel succes verder! ;) grts evy
|
|
stefan
|
25-2-2012 22:51:08

|
|
Sita
25-8-2012
|
26-2-2012 11:05:30
Hey Evy, Thanks. Zijn ondertussen ook bij Kurts geweest. Hadden er ook een geweldig goed gevoel bij. Hebben ons volgende gesprek ergens in juli (trouwdatum is ondertussen 25 aug.). Hoe ist voor de rest met de planning bij u? Gr., Sita
|
|
Evy
7-9-2012
|
27-2-2012 19:03:55
Hey sita Ja dat hadden wij ook :) Wij hebben ergens in augustus een afspraak met Kurt voor onze playlist.(wij trouwen 7 september). De volgende dingen zijn reeds in orde bij ons. -Vandaag zijn we ons voorschot op ons huwelijksreis gaan betalen. -De zaal -De kerk -De getuigen -De bruidskinderen -De fotograaf -De Dj -De praatpaal -De pastoor -Het gemeentehuis -Mijn trouwkleed+schoenen+paraplu+lingerie  -De kledij van de bruidegom -We zijn bezig met de traiteur regelingen -De gastenlijst -Kapper geregeld -make up doe ik zelf omdat ik ook visagiste ben Dit is het zowat, de grootste dingen zijn gedaan. Maar er moet nog enorm veel gebeuren. zoals;muziek in de kerk,misboekjes,notaris,bedankjes getuigen,bedankjes gasten, trouwringen,aankleding zaal, huwelijkstaart,huwelijkskaars,tafelindeling,balonnen,bloemen,ringkussen,muzieklijst maken, openingsdans,uitnodigingen,kledij bruidskinderen,hapjes en desserts voor het feest savonds,enveloppendoos,decoratie voor de auto,... meestal nog kleine dingetjes :) En hoe gaat het bij jullie? groetjes evy
|
|
Sita
25-8-2012
|
28-2-2012 21:00:24
Hey, Wij trouwen niet voor de kerk, alleen maar voor de wet. Wilden eerst iets heel simpels, gewoon naar het gemeentehuis en een vat/ton/drinkfeest geven. Uiteindelijk naarmate de planning verder ging is het eigenlijk een gewone bruiloft aan het worden, maar dan zonder de kerk... (en de hieraan verbonden kosten). Hebben het grootste gedeelte gepland... Moeten alleen nog een draaiboek maken, 1 maand op voorhand DJ en fotograaf nog eens samen zitten. Kiezen wa voor hapjes dat we op ons drinkfeest gaan geven (worden wsl pistolé's). Receptie, allé samenkomst voor dat we naar het gemeentehuis gaan... Nog een paar kleine dingen. Niets speciaals, het enige grote probleem is mijn trouwensemble, dat heb ik nog niet. Mijn verloofde heeft op 2u alles gevonden (behalve ondergoed en sokken, dat vond hij niet nodig), passen, kopen en verplaatsing naar 2 winkels en naar thuis... Het begint op te korten nu, hoop da we schoon weer hebben... (nog 178 dagen). Nog veel plan-genot... :-) Gr., Sita
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|