TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stéphanie
1-6-2013
|
15-12-2011 21:20:44
Hey Mieke,
Mijn persoonlijke mening is dat elke DJ, die zich DJ wil noemen dit moet kunnen realiseren. Ze moeten het koppel net als alle andere feestgasten kunnen entertainen door voldoende afwisseling te vinden in hun draaiset.
Succes
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
15-12-2011 22:10:27
Geef gewoon een playlist met de favoriete nummers to-play van jezelf en je vriend aan de dj, die mixt die wel tussen de andere tracks. Om het feest aan de gang te blijven houden op de vloer, zal je dj (hoogstwaarschijnlijk) vrij allround draaien, hangt eraf wat jullie hem opgedragen hebben. Indien je met een grote groep gasten zit, zul jezelf niet zoveel kunnen dansen. Je praat of bedankt je gasten voor hun aanwezigheid, of ze komen naar jullie toe voor een babbeltje. Eens ze beginnen naar huis te trekken, is het min of meer de ene gast na de andere die afscheid komt nemen, bedankje, handje. Veronderstel hoe dit verloopt op een feest met bv 200 man. Je wordt voortdurend van de dansvloer gehaald. Kortom, je trouwfeest, het is niet constant genieten, kan ook vermoeiend worden. grtz www.discovideo.be
|
|
Bart
|
15-12-2011 23:47:58
Playlists zijn inderdaad een deel van de oplossing maar zoals mijn collega zegt:Je moet natuurlijk ook rekening houden met de gasten want ze willen ook wel eens op de dansvloer komen.Jullie zijn natuurlijk de personen waar het feest rond draait maar inderdaad, je wordt regelmatig aangesproken op je feest en kan dus moeilijk de hele tijd op de dansvloer blijven staan. Het voornaamste is:Iedereen moet zich kunnen amuseren op een feest en gelegenheid hebben om te dansen.
Meer info nodig?Neem gerust een kijkje op mijn website www.partysound.be Vriendelijke groeten, ...PARTYSOUND
|
|
Dirk
|
15-12-2011 23:57:06
Beste Mieke, Het dansfeest op een huwelijk kan soms heel breed gaan in genres die er gespeeld (moeten) worden. Op onze jarenlange tour van feest naar fuif en van van fuif naar feest hebben we nog geen enkel dezelfde twee evenementen tegengekomen. Dat wil zeggen dat iedereen net zijn en/of haar eigen smaak heeft over hoe de muziek moet gaan klinken. Dat geeft ons het voordeel dat we zowat alle dansbare muziekgenres kennen en hebben. Ja, ook de boombal muziek hebben we nog niet zo heel lang geleden gedraaid waar vele dansparen gretig op swingden, begeleid door de boombal-master met z'n wireless microfoon (zo noemde de bruidegom zich toen :-) ) . Achteraf was het een allround feest waar zowat alles aan bod kon komen, rock, discoswingers, dance, techno, r&b, electro zelfs dubsteppers hebben we gespot! Ertussenin deden we nog een boombalsessie van een nummer of twee en er stonden al dubbel zoveel paren klaar, dus de sfeer gaf de genodigden een duwtje in de rug :-) . Bij jullie feest gaat het er wat soortgelijk moeten aan toegaan, soms accenten wat verleggen en iedereen is gelukkig. Vergeet niet dat de gemoedelijke partysfeer de persoonlijke muzieksmaken wat doet versoepelen en dan komt dat allemaal dik in orde! Steeds bereid tot meer informatie en een vrijblijvende afspraak! DJ Dirk www.db-allmusic.be
|
|
Imagine Music
|
16-12-2011 18:19:03
In april 2011 heb ik 2 zulke trouwfeesten gedraaid. U zult hiervan foto's zien onder de rubriek 'Alternatieve DJ'. Met vriendelijke groeten, Thierry, Discobar Imagine Music www.trouwfuif.com
|
|
An
18-5-2012
|
16-12-2011 21:20:41
Hey Mieke
Hier geen probleem aangezien ik mijn lief op een boombal heb leren kennen ;-). Wij hebben DJ Klaas (van Aedo) geboekt. Eerst Dj Jak gevraagd, jouw waarschijnlijk ook zeker niet onbekend. Maar helaas was onze feestzaal voor hem te ver. Je kan natuurlijk altijd eens informeren. Ik vind dat zij altijd alles uitstekend mixen. Wat is jullie openingsdans geworden?
Groetjes en succes met de keuze!
An
|
|
B.
|
16-12-2011 22:17:01
http://www.djdimidigital.com ... die is van Lier.
Een streepje folk ... een streepje techno ... zowat elke allround dj die trouwfeesten doet kan zonder veel schroom normaliter zijn mannetje staan. Alleen is de vraag, hoe graag wil jij het boombal gedeelte uitgediept hebben, wat verwacht je vriend van het streepje techno. Over folk ga ik me niet uitlaten, daar heb ik weinig kaas van gegeten, maar de analogie zal er zeker zijn ... Maar als de tent in de latere uurtjes tot een club moet omgetoverd worden, dan heb je toch iemand nodig die weet wat techno is en die iets meer inbreng heeft dan de 7 of 8 verzoekjes van je vriend aan elkaar draaien, want die zijn er op een dikke 20 minuten door gejast.
|
|
Mieke
25-8-2012
|
17-12-2011 11:58:52
Allemaal merci voor de reactie's!
@Ann: dat ik daar zelf nog niet aan gedacht heb! Nu is het wel zo dat wij uit Berlaar bij Lier zijn en daar ook ons feest zal doorgaan, dat dit dus misschien ook een beetje ver is. Maar ik ga in ieder geval er eens bij informeren. Als jullie elkaar op een Boombal hebben leren kennen is de kans groot dat ik jullie daar al eens ben tegen gekomen. Veel succes nog met jullie voorbereidingen! En misschien tot op een Boombal.
|
|
Steven
|
30-12-2011 22:07:21

|
|
Johan
|
24-5-2012 11:34:42
Techno...? www.3sixtyone.be is het kindje van topdj Señor Funk (google hem maar eens :-) Hij stond op Tomorrowland 2009 en 2010 - TMF Awards - Zuri - Versuz - Noxx - Les Ardentes - Dour...maar hij draait ook al jaren mee in het trouwcircuit. Hij kan als geen ander trendy muziek afwisselen met de gebruikelijk oudere disco - rock - ambiance... Twijfel niet om ons te contacteren en we helpen je graag verder. Mvg, Het 3sixtyone team.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|