Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje klaar in Word, A4 formaat... En nu?

  10-12-2011 19:21:50
Hoi iedereen,

De teksten voor ons misboekje zijn al een tijdje af, maar ik weet niet goed hoe ik eraan moet beginnen om ze in een boekje te gieten. Ze staan nu gewoon in A4 formaat in Word.
We zouden ze laten drukken bij de drukker die ook onze uitnodigingen doet, maar de lay-out moeten we zelf op voorhand voorzien denk ik?

Hoe pakken jullie dit aan?

Alvast bedankt,

Liefs,

Lindsy

Lindsy
25-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1543


Hanne
30-6-2012
 Meld misbruik10-12-2011 20:12:42

publisher! kan je gemakkelijk boekjes mee maken zit normaal in uw office



Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik10-12-2011 20:27:50

Onze drukker wou ze gewoon in A4 formaat en maakte zelf een boekje



Els
27-1-2012
 Meld misbruik11-12-2011 0:12:05

http://www.seniorweb.nl/artikel/38589/boekje-maken-in-word-2007-en-2010
Zo heb ik het gedaan , super gemakkelijk
Groetjes



hanne
3-9-2011
 Meld misbruik11-12-2011 9:52:00

Hey, een drukker kan daar zo weg mee hoor. Wij hebben ons boekje in word gemaakt, dan omgezet in pdf en zo naar de drukker gestuurd. Zij hebben er een boekje in het goede formaat van gemaakt!ik zou gewoon eens bellen. Groetjes



tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik11-12-2011 12:50:10

Wij hebben al eens geïnformeerd bij een drukker en daar vroegen ze ons het document om te zetten in een pdf bestandje. Das voor hen veel makkelijker!



tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik11-12-2011 15:22:33

Mag ik je misboekje eens zien? Er ontbreken nog enkele stukken bij ons!
Alvast merci! :)

(tiff.coffyn@hotmail.com)



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik12-12-2011 9:02:36

Hallo,

Normaal gezien weet de drukker wat hij hiermee moet doen, maar als je het printklaar moet inleveren kan met met verschillende programma's te werk. Bijvoorbeeld Indesign,... Maar het gemakkelijkste is gewoon Word gebruiken. Wij hebben ons boekje ook in Word gemaakt (en zelf geprint). Je kan best je paginaformaat op A5 zetten, dan kan je makkelijk de lay-out opmaken, blad per blad. Je kan ook eerst een PDF maken, dan kan je perongeluk ook niets wijzigen.

Moest je ze zelf afprinten kan je gemakkelijk in je printmenu "boekje printen" aanvinken. De printer zal dan eerste de ene zijde van de pagina's afdrukken. Dan geeft de printer een melding dat je de papiern moet omdraaien en dan drukt hij de andere zijde af. Het enige dat je dan nog moet doen is plooien en een lintje, nietje,...



Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik12-12-2011 16:23:10

Bij onze drukker mag ik het gewoon op een USBstick zetten en hij print het dan in 'boekvorm' af. X



Elke
26-5-2012
 Meld misbruik12-12-2011 20:28:28

Hey Lindsy! Hoe ben je te werk gegaan om het misboekje te maken? Ik weet helemaal niet wat er in moet staan!! Is er ergens een site waar je dit vind met tekstjes ofzo?? Moest je er niet mee inzitten...ik heb de vraag gesteld of er bruidjes waren die mij hun misboekje eens wilde doorsturen zodat ik er een idee van heb.

Groetjes Elke!



tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik13-12-2011 11:46:41

Hoi Elke! Ik heb een overzicht met wat er allemaal in moet op mijn pc! Geef je email adres en ik stuur het je door!

En dan is er hier ergens op het forum een website doorgegeven geweest, waarop je zeker 10 teksten PER ONDERDEEL kunt vinden, dus superhandig!

Groetjes



Elke
26-5-2012
 Meld misbruik13-12-2011 21:51:04

Hey tiffanie! Alvast heel hard bedankt hoor!! vdnelke@hotmail.com is mijn mail.

Groetjes Elke!



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik16-12-2011 9:04:39

Hoi iedereen, bedankt voor de vele tips! 28 december gaan we onze uitnodigingen bestellen, ik ga dan ineens de vraag stellen over het misboekje want blijkbaar werkt iedere drukker anders

@ Tiffanie: normaal gezien heb je ons misboekje ontvangen, ik hoop dat je er iets aan hebt.

@ Elke: ik zie nu je vraag pas, sorry! Ik ben nu op mijn werk maar zal je vanavond ons boekje doorsturen. Ik heb inderdaad de leidraad van internet gehaald en de teksten zelf komen uit andere boekjes en van het internet. De verwelkoming hebben we zelf geschreven en de andere teksten zijn iets persoonlijker gemaakt (behalve de "verplichte" onderdelen natuurlijk).

Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info