Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nagimai

  21-11-2011 15:06:47
hallo

heeft iemand ervaring met de winkel/ontwerpers van Nagimai in roeselare...ik kan daar mijn droomjurk laten namaken voor 500euro minder dan het echte merk...maar ik weet ni goe wa ik nu moe doen...
Ik heb echt mijn droomjurk gevonden in La sposa...maar via een collega ben ik nog aan een ander adres geraakt die trouwjurken namaakt...(in china). ben dan ook eens langs geweest en ze gaf mij echt het gevoel da het 99% gelijkend zou zijn. dezelfde stof en zo...en ze vertrekken van een op maat gemaakt kleed. enkel de lengte wordt nog geretoucheerd. maar ik zie dus eigenlijk mijn kleed nie voor ik het echt moet aandoen op mijn trouw (allé een paar maand ervoor). in la sposa heb ik ook een super goe gevoel...echt waar en daar heb ik dus wel al het kleed aangehad en weet ik wa ik ga krijgen. maar de kopie zou 500euro minder kosten...super toch?!!! maar toch zit ik met twijfels... hoe zouden jullie het aanpakken?

groetjes

elien
22-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 2760


Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik21-11-2011 15:49:12

Hallo,

Persoonlijk zou ik ook twijfelen hoor. Kan je niet naar referenties vragen? Mensen die hun kleed hebben laten namaken... Als ze echt zo goed zijn als ze zeggen moeten ze dit toch wel hebben, niet? Misschien dat je via dit forum ook wel ervaringen te weten komt van andere bruidjes....

En misschien dat ik toch het zekere voor het onzekere zou nemen en voor de originele jurk gaan bij la Sposa?! Ok, 500 euro is veel geld, maar wat als de nagemaakte jurk toch niet dat is wat je verwachtte? Persoonlijk weet ik niet of ik het risico zou nemen...

Ik heb nog eens een verhaal gehoord (ik denk op dit forum) van iemand die ook een kleedje had laten maken in China en ik dacht dat zij dit nooit ontvangen heeft (maar wel betaald).

Ik wil ze zeker niet afbreken, begrijp mij niet verkeerd, maar ik zeg gewoon mijn gevoel... en persoonlijk zou ik voor mijn huwelijksdag zo weinig mogelijk risico's nemen...

Succes met je keuze

Groetjes
Annelies



Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik21-11-2011 17:43:45

Beste,

Ik ben er al langs geweest en twas een ontzettend lieve dame maar toch vond ik haar stofjes er minder goed uitzien dan de andere kleren die ik had aangehad, dus ik heb mijn droomjurkje toch uiteindelijk elders gekocht

Liefs,
Vero



Ann
29-6-2012
 Meld misbruik21-11-2011 21:25:21

Hoi,

Toevallig heb ik in Nederland een tijdje terug een programma gezien waar dit ook aan bod kwam. Ze hebben toen een 'namaak'jurk besteld die ook zou worden geproduceerd in China. In eerste instantie hadden ze betaald maar ontvingen ze geen jurk. Na meerdere pogingen om de jurk te ontvangen en nadat de makers ervan op de hoogte waren dat ze op tv zouden komen is de jurk alsnog geleverd.
De jurk is door 'experts' onderzocht en er bleek vanalles mis te zijn in tegenstelling tot het echte exemplaar.
Conclusie was dat als je de 'namaak'jurk zou willen dragen je achteraf toch nog vanalles door iemand anders zou moeten laten aanpassen om het toonbaar te maken. En uiteindelijk ben je dus niet goedkoper uit én zit je met een slechtere kwaliteit.

Ik ken het adresje niet dat jij aangaf en wil zeker niet zeggen dat het zoals hierboven beschreven zal zijn maar ik zou er toch nog eens goed over nadenken!

Liefs Ann



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik21-11-2011 22:49:45

Beste,
mijn vriendin trouwt volgend jaar en laat haar kleedje maken door nagimai. Ze zal in totaal 1000 euro betalen en heeft er echt alle vertrouwen in. Het kleed wordt volgens haar ook niet in china gemaakt, maar wel door mevrouw zelf. de stoffen komen wel van China.
Groetjes en heel veel succes!!





Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik22-11-2011 8:22:33

Beste, toen ik er was geweest heeft nagimai me zelf gezegd dat de kleedjes in china werden gemaakt en dat ik daarom op voorhand moest bestellen rekening houdend met de maand dat ze in china niet werken door nieuwjaarsviering.....



deddy
15-9-2012
 Meld misbruik22-11-2011 12:50:18

Mijn kleed wordt ook op maat gemaakt (geen retouches achteraf). Ik heb een voorbeeld aangehad, maar er wordt nog zoveel aan veranderd dat ik op dit moment ook geen totaalbeeld heb van mij in mijn kleed.
Dit wordt niet in China gemaakt, maar goed. Ik denk dat je je vooral de vraag moet stellen: wil ik een kleed kopen dat ik niet ken? Als je dit 'risico' wil nemen, maakt het eigenlijk niet uit of het uit China of uit België komt.
In principe heb je al een beeld van jou in je kleed door La Sposa en ok, het prijsverschil zal wel ergens in zitten (vermoedelijk kwaliteit en ook de merknaam die ontbreekt).
Het is een beetje afwegen en vooral voor jezelf de prioriteiten leggen.

Veel succes!



Kimberly
10-5-2014
 Meld misbruik3-1-2013 21:26:19

Beste,
Ik had graag eens geweten hoe dit is afgelopen? Want ik heb ook interesse om een jurk te laten maken bij Nagimai...
Groetjes



Lynn
15-5-2015
 Meld misbruik14-6-2014 21:13:53

Ik heb reeds veel goede commentaren gehoord van mensen die bij Nagimai besteld hebben. (ik woon ook in Rumbeke, waar de winkel gelegen is).
Momenteel ben ik ook op zoek naar mijn jurk, heb een super exemplaar gevonden en ben vandaag met detail foto's naar Nagimai geweest en ze kan mij het kleed bezorgen voor de helft minder in prijs.. als de stof dan ietsje minder kwaliteit is en het merk er niet opstaat, voor die ene mooie dag, dan zal het daar niet aan liggen dat je dag goed verloopt of niet denk ik..
bij kledij die je dagelijks draagt is de kwaliteit van de stof wel veel belangrijker vind ik dan persoonlijk


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info