TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
21-7-2012
|
14-11-2011 17:59:25
Wij hebben Partysound geboekt voor ons huwelijk... We hebben hem nog niet bezig gezien of gehoord,maar we hadden een goeie babbel met hem en hebben er alle vertrouwen in. Welke feestzaal hebben jullie genomen ?
Groetjes
|
|
Tabita
22-9-2012
|
14-11-2011 19:28:16
Hey,
wij hebben studio Happy Music genomen. Al heel veel goede commentaren over gelezen en gehoord... Dus hopelijk lossen ze onze verwachtingen in :-)
Groetjes Tabita
|
|
inge
15-9-2012
|
15-11-2011 19:43:31
Hey Nellie,
ik heb je eerder al eens gemaild zeker? Was jij ook niet gaan kijken naar d'hullage? Of ben ik verkeerd?
groetjes Inge
|
|
Nellie
20-4-2013
|
15-11-2011 20:04:56
Ja klopt! Wij zijn uiteindelijk ook voor die zaal gegaan na lang twijfelen en vergelijken met andere zalen. Dus nu bezig met het volgende project "de dj" hé. Hoe lukt het met jouw voorbereidingen?
Groeten, Nellie
|
|
Bart
|
15-11-2011 20:43:57

|
|
Dirk
|
16-11-2011 9:48:50
Beste Nellie, Het is inderdaad nog een hele tijd te gaan maar dat geeft je ruimte om alles goed te bestuderen. In je korte relaas kan ik er min of meer van uitgaan dat je ook een brede waaier van muziek verwacht. Onze naam geeft u daarbij reeds een antwoord. Onze DJ-diensten kunnen zowel heel breed gaan in muziekgenres of diep in enkele genres graven. 15 jaar Dj ervaring laat dit toe. Op uw huwelijksfeest zou het eerder het eerste van toepassing zijn, vermoed ik. Op onze website krijgt u een eerste kennismaking en indien gewenst kan u telefonisch of per mail extra info vragen. Uiteraard kan een vrijblivende persoonlijke afspraak geregeld worden. Vriendelijke groet, DJ Dirk www.db-allmusic.be
|
|
inge
15-9-2012
|
16-11-2011 14:54:31
Hey Nellie,
wij trouwen in salons mantovani in Oudenaarde. Mijn voorbereidingen: ook al goed bezig. Kerk en ceremoniemeester liggen vast. Zang in kerk is geregeld, vervoer ook ok. Kapster en visagiste geregeld. Videograaf is ok. En binnenkort afspraak met fotograaf en dj. En mijn kleed is ook al besteld. Dus ben tijdje op mijn gemak nu. Volgend jaar begin ik dan met de rest. Uitnodigingen en kledij voor ons kindjes en nog veel meer. Komt heel wat bij kijken he, maar ik vind het leuk, ...
|
|
Ludo
|
22-11-2011 9:02:23
Beste Nellie,
Vraag zeker eens aan Guido van Discobar Dylano uit Vilvoorde of hij nog vrij is.
Ik heb al diverse malen met hem samengewerkten kan u met de hand op het hart verzekeren dat hij een professioneel iemand is die echt met zijn vak bezig is. Van bij de openingsdans tot het einde staat er bij Guido steeds volk op de dansvloer.
Bovendien is Guido voor wat hij biedt aan kwaliteit, zeker betaalbaar.
Mvgr Ludo PlanMaken.be
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|