Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Enkele vraagjes over misboekje

  7-11-2011 1:05:45
Welk liedje gebruiken jullie na de communie?
Wij hebben 7 liedjes, dat is veel he? Maar heb geen idee welk ik kan weglaten.
2 intredeliedjes (moet van meneer pastoor)
1 liedje na het vergevingsmoment (dan kunnen de gasten een snoephartje komen halen en aan een geliefde geven)
1 liedje na de ringen (tijdens dit liedje steekt dochterlief de kaarsjes rond de huwelijkskaars aan)
1 liedje tijdens het ondertekenen
1 liedje na de communie
uit-tredelied
Ik vrees dat wij een TE lange viering gaan hebben
Man man man, hoe dichterbij de dag komt, hoe meer stress ik krijg over die dingen.
Soms lijkt het wel alsof alles opeens niet meer goed is.
Hmmmm weddingstress

Carmen
12-1-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1377


sarah
17-12-2011
 Meld misbruik7-11-2011 7:54:52

Carmen,
ik zou ze er echt wel in laten hoor. Wij hebben er zelfs 10. Dat is inderdaad veel , maar ik vind de muziek net een super belangrijk element.
2 Intredeliedjes
Tussenzang
Ondertekening
Offerande : 2
Communie 2
Zegen en zending : 1
Uitrede : 1

En als de mensen vinden dat het wat veel is, jammer voor hen .



frida
6-2-2010
 Meld misbruik7-11-2011 8:05:07

Wij hadden er ook 7...



Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik7-11-2011 8:38:22

bruidje in spe, wij hebben hetzelfde als jij, 7 liedjes en het idee dat het lange viering ga worden, maar das dan lang genieten vind ik :-), dus houden zo :o)



Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik7-11-2011 9:01:13

Hey Carmen,
Wij hebben er 8 (ons misboekje is wel nog niet goedgekeurd door de pastoor)
Intredelied
Na gebed om vergeving
Na openingsgebed
Na ondertekening van het huwelijksregister
Na zegening van huwelijkskaars
Na de voorbeden
Communie (Allegria van Cirque du Soleil)
Uittrede

Veel plezier nog met aftellen en de laatste voorbereidingen!



dany
16-6-2012
 Meld misbruik7-11-2011 12:14:09

Wij hebben er ook 8.Vind ik zeker ni teveel.Voor hen die vinden dat het te lang duurt,ze weten de deur wel te vinden.Daar lig ik zeker niet van wakker.
Veel plezier en niet stressen.



elke
23-6-2012
 Meld misbruik7-11-2011 19:41:55

hey wij hebben ook 7 liedjes. Ik twijfel voor de communie nog tussen 2 liedjes: You raise me up van westlife ofwel Pak maar mijn hand van Nick en Simon.



Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik7-11-2011 20:40:55

Wij hadden er 7 en onze mis heeft uiteindelijk een beetje langer dan een uur geduurd... dus dat viel goed mee hoor! Door de muziek hebben de mensen ook even een rustmomentje he:)

groetjes



Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik7-11-2011 21:32:39

Ik denk dat wij ook Allegria gaan nemen :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info