Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dank viering

  12-7-2006 14:13:05
hallo allemaal

is er iemand onder jullie die ook voor een dankviering in de kerk kiest? maw enkel voor de wet trouwen, want zelf of partner gescheiden, maar toch een viering in de kerk houden. zo ja, heeft er iemand al een misboekje voor?
thx
groetjes
birgit

birgit
2-12-2006
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 630


anita
28-10-2006
 Meld misbruik12-7-2006 15:46:20

Hallo,
Wij zitten ook in het zelfde schuitje. Zelf ben ik al eens getrouwd geweest en m'n toekomstige niet. In oktober trouwen we nu en omdat we alleen voor de wet trouwen maar wat povertjes vinden, hebben wij ook voor een dankviering gekozen. Mijn misboekje is af. Met de hulp van onze pastoor is dit heel vlot verlopen, want er zijn toch wel enkele dingen die anders moeten dan bij een gewoon huwelijk. Toch beleef ik dit heel intens en kijk ik er erg naar uit ook al ben ik er 44. Moest je m'n misboekje eens willen lezen, dan mail ik het je wel.
Groetjes,
Anita
28/10/2006



birgit
2-12-2006
 Meld misbruik13-7-2006 12:38:36

hey anita

ik zou het heel leuk vinden om je boekje te lezen. wij trouwen in december en onze pastoor heeft nog niet veel ervaring met dankvieringen.
mijn emailadres: birgit_bellens@hotmail.com

alvast bedankt!
groetjes
birgit
02.12.06



Chris

 Meld misbruik16-7-2006 13:01:46

Hey Anita,
Ik ben moeder van de gruidegom en bij het huwelijk van mijn zoon dreigen plots de gemaakte afspra-ken met de pastoor niet meer.
Het afgesproken uur kan niet meer omdat hij een uur voor hun viering, een viering van een huwelijksjubileum heeft toegezegd, maar nooit in zijn agenda heeft genoteerd.
Het boekje van de viering, waar zij hun teksten hebben in gekozen, kan hij nu plots niet meer samenstellen (wat hij van in het begin belooft heeft) omdat hij op reis vertrekt !!!!!
En hij vindt dat omdatdat mijn zoon niet gedoopt is, er toch niet zoveel geloof gehecht wordt aan de kerk dus vind hij da



Chris

 Meld misbruik16-7-2006 13:01:47

Hey Anita,
Ik ben moeder van de gruidegom en bij het huwelijk van mijn zoon dreigen plots de gemaakte afspra-ken met de pastoor niet meer.
Het afgesproken uur kan niet meer omdat hij een uur voor hun viering, een viering van een huwelijksjubileum heeft toegezegd, maar nooit in zijn agenda heeft genoteerd.
Het boekje van de viering, waar zij hun teksten hebben in gekozen, kan hij nu plots niet meer samenstellen (wat hij van in het begin belooft heeft) omdat hij op reis vertrekt !!!!!
En hij vindt dat omdatdat mijn zoon niet gedoopt is, er toch niet zoveel geloof gehecht wordt aan de kerk dus vind hij da



Chris

 Meld misbruik16-7-2006 13:01:49

Hey Anita,
Ik ben moeder van de gruidegom en bij het huwelijk van mijn zoon dreigen plots de gemaakte afspra-ken met de pastoor niet meer.
Het afgesproken uur kan niet meer omdat hij een uur voor hun viering, een viering van een huwelijksjubileum heeft toegezegd, maar nooit in zijn agenda heeft genoteerd.
Het boekje van de viering, waar zij hun teksten hebben in gekozen, kan hij nu plots niet meer samenstellen (wat hij van in het begin belooft heeft) omdat hij op reis vertrekt !!!!!
En hij vindt dat omdatdat mijn zoon niet gedoopt is, er toch niet zoveel geloof gehecht wordt aan de kerk dus vind hij da



Chris

 Meld misbruik16-7-2006 13:01:50

Hey Anita,
Ik ben moeder van de gruidegom en bij het huwelijk van mijn zoon dreigen plots de gemaakte afspra-ken met de pastoor niet meer.
Het afgesproken uur kan niet meer omdat hij een uur voor hun viering, een viering van een huwelijksjubileum heeft toegezegd, maar nooit in zijn agenda heeft genoteerd.
Het boekje van de viering, waar zij hun teksten hebben in gekozen, kan hij nu plots niet meer samenstellen (wat hij van in het begin belooft heeft) omdat hij op reis vertrekt !!!!!
En hij vindt dat omdatdat mijn zoon niet gedoopt is, er toch niet zoveel geloof gehecht wordt aan de kerk dus vind hij da



Chris

 Meld misbruik16-7-2006 13:01:51

Hey Anita,
Ik ben moeder van de gruidegom en bij het huwelijk van mijn zoon dreigen plots de gemaakte afspra-ken met de pastoor niet meer.
Het afgesproken uur kan niet meer omdat hij een uur voor hun viering, een viering van een huwelijksjubileum heeft toegezegd, maar nooit in zijn agenda heeft genoteerd.
Het boekje van de viering, waar zij hun teksten hebben in gekozen, kan hij nu plots niet meer samenstellen (wat hij van in het begin belooft heeft) omdat hij op reis vertrekt !!!!!
En hij vindt dat omdatdat mijn zoon niet gedoopt is, er toch niet zoveel geloof gehecht wordt aan de kerk dus vind hij da



Chris

 Meld misbruik16-7-2006 13:06:27

deel2. dus vind hij dat hij dat ze beter niet in de kerk trouwen.
Ik ben nu een vb aan het samenstellen voor hun vieringsboekje, daar zij geen moment vrije tijd hebben. heb een aantal keuzeteksten gevonden waar zij uit kiezen. Trouwen op 18/8/06
Graag had ik dat van jou eens gelezen als je dat niet erg vindt. Alvast bedankt
Groetjes Chris



Chris

 Meld misbruik16-7-2006 13:10:40

dus vindt hij dat ze dan maar niet voor de kerk moeten trouwen.
Daar zij geen tijd hebben om hun vieringsboekje te maken, ben ik wat teksten aan het zoeken zodat zij hun keuze kunnen maken.
Graag had ik jouw vb gelezen om te zien of ik goed bezig ben. Alvast bedankt en vriendelijke groetjes Chris



Chris

 Meld misbruik16-7-2006 13:13:23

Hey mensen. Sorry mar ik weet niet hoe ik het gepresteerd heb om dit 5 keer te plaatsen. Dit is echt buiten mijn wil omgebeurd

Groetjes Chris



anita
28-10-2006
 Meld misbruik16-7-2006 20:03:31

Dag Chris,
Als je me je e-mailadres laat weten, stuur ik het wel door.
Groetjes,
Anita
28/10/2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info