Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Romantische openingsdans of ingestudeerde dans.

  20-10-2011 15:58:01
Hallo

Ik wou even jullie mening weten. De laatste tijd worden er bijna alleen nog maar openingsdansen gedaan wat ingestudeerd zijn.
Wij zien de openingsdans als een moment van ons 2tjes, dus meer een romantische slow.
Zijn er nog mensen die kiezen voor een slow. en welk liedje nemen jullie dan.
Wij zijn nog niet uit over het liedje.

alvast bedankt

groetjes wendy

Wendy
11-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 20 | Gelezen: 1800


dorien
5-5-2012
 Meld misbruik20-10-2011 16:03:40

wij zijn totaal geen dansers dus wij gaan het zowiezo laten bij een romantische slow :)!
toch leuk en gezellig. ik heb eens gezien dat alle mensen er rond gingen staan en dan met vuurwerkstokjes :)!!!

welk liedje weten we nog niet ... we weten het zelfs nog niet voor de viering :)



romina
6-7-2012
 Meld misbruik20-10-2011 16:18:50

Hier wordt het ook een romantische slow.
Wou altijd al DE dans van dirty dancing als openingsdans maar nog voor ik verloofd was ben ik al van gedacht veranderd. Een slow is altijd meer persoonlijk dan een ingestudeerde dans waar je meer je pasjes zit te tellen dan van elkaar te genieten. Wij zijn er ook nog niet uit welk liedje. Heb een moeilijke wederhelft. Haha. Liedjes voor in de kerk hebben we wel al maar worden live op saxefoon gespeeld.

Groetjes.



nathalie
19-5-2012
 Meld misbruik20-10-2011 16:35:29

Wij hebben vorig jaar, nog voor we verloofd waren dansles gevolgd en vonden dit super fijn. Maar als je op zo'n moment voor zoveel mensen staat met al die aandacht op jezelf en je man dan zouden de zenuwen bij ons enorm hard toeslaan en lijkt het al snel een ingestudeerde dans die niet vlot over komt. Ik denk dat er echt niks mis is met een slow want het gaat dan ook om jullie moment met 2



joyce
30-4-2011
 Meld misbruik20-10-2011 16:36:56

wij kozen ook voor een slow, als je het niet gewoon bent om een dans in te studeren, komt het vaak heel geforceerd over (heb zelfs op 'zo zijn wij getrouwd' een koppel gezien die bijna ruzie maakten omdat hij zijn pasjes verkeerd deed)

er is absoluut niks mis mee hoor om voor een gewone slow te kiezen

groetjes
Joyce



Eline
7-7-2012
 Meld misbruik20-10-2011 16:53:07

Wij doen ook een gewone slow. We zijn allebei niet van die dansers, maar zelfs als we dat wel waren vind ik een slow romantischer en leuker. Ik ben het ermee eens dat koppels die speciaal voor de trouw een paar danslessen nemen maar verder duidelijk geen danservaring (of talent) hebben vaak toch geen heel goede indruk maken. Echt heel ontspannend is het dan niet meer. Niets mis mee als je dit liever hebt, maar een slow is minstens even goed!



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik20-10-2011 17:01:24

Wij gaan absoluut voor de klassieke slow, echt een moment voor ons tweetjes.
In de tekst van het nummer staat zelfs: "Lock the doors, leave the world on the outside". :-)
Na lang zoeken is het hier 100% beslist: onze openingsdans wordt er eentje van Bon Jovi, Thank you for loving me.

Succes met jullie keuze!

Groetjes



Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik20-10-2011 17:51:04

Wij zijn ook voor een romantische slow gegaan: Amazed van Boys 2 men.
Zo'n mooie tekst!
En zonder dat we het wisten stonden onze gasten met zo'n fluoriserende stokken achter ons
Ik wou ook eerst wat meer draaikes enz er in, maar mijn man zag dat niet zitten
En achteraf was ik wel heel blij dat we voor een romantische plakker hebben gekozen



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik20-10-2011 17:55:38

Hier ook een tegelplakker, zeker weten! Ik dans zelf graag, maar mijn liefje totaaal niet, dus ik ga het hem niet aandoen er iets ingewikkelds van te maken. En zoals velen zeggen: op dat moment wil ik gewoon dicht bij hem zijn en genieten van elkaar. Wat ik wel heb voorgesteld (en hij zou er nog eens diep over nadenken ;-)) is om een paar uurtjes les te volgen, maar niet echt om een dansje in te studeren, eerder om een paar basispassen onder de knie te krijgen, zodat we het ook na de openingsdans wat leuk kunnen hebben met elkaar - beetje swing, basispas slow, dat soort dingen. Als iemand weet waar we dit kunnen leren, alle tips welkom (omgeving Gent)!



Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik20-10-2011 17:58:56

Met ons 'danstalent' gaan we het op een romantische plakker houden :).
We twijfelen nog tussen, can you feel the love tonight of it is you I have loved all along



marinka
7-7-2012
 Meld misbruik20-10-2011 18:07:52

wij doen ook een gewone slow, ik vind het altijd zielig om een man te zien tellen omdat hij niet kan dansen. vind het ook een moment die je samen in elkaars armen moet doorbrengen en niet moet zitten nadenken hoe je moet gaan dansen.
je bent dus zeker niet alleen! geniet er maar van
groetjes



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik20-10-2011 18:31:05

bij ons wordt het sowieso een slow. ik ben voor de lol met mijn verloofde al eens een keertje op dansles geweest en ik heb toen beslist dat ik ofwel trouwschoenen moet hebben met stalen tippen ofwel een simpele slow want anders komt het echt niet goed. Bij ons gaat het make you feel my love van Adele zijn waarschijnlijk



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik20-10-2011 18:35:03

Wij gaan ook voor de gewone slow! :-) Vind die ingestudeerde dingen enkel mooi als je het heel goed kunt, anders komt het veel te houterig en onnatuurlijk over, dus wij doen het niet ;-). Welk liedje we gaan kiezen, zijn we wel nog niet uit.

Groetjes!



francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik20-10-2011 19:47:20

wij gaan voor romantische slow.
ik kan wel danse maar me ventje niet
en vind dan toch wat mooie en leuker en dat is denk ook de engste keer dat me ventje op de dans vloer zal staan en dan wil er met volle teugen van kunnen genieten


francis





Debo
17-12-2011
 Meld misbruik20-10-2011 20:53:57

bij ons ook gewone slow, we beslisten 10 jaar geleden al welk liedje het zou zijn en hebben ons daar dan ook aan gehouden!



Gitte
28-10-2011
 Meld misbruik21-10-2011 9:24:35

Hier ook een slow! No stress om de openingsdans,gewoon dicht bij mekaar genieten van die paar minuten.



Shanna
21-9-2012
 Meld misbruik21-10-2011 11:22:06

Bij ons ook een echte tegelplakker! Mijn ventje zijn danskunsten zijn geen groot succes om zo een ingestudeerd dansje te doen, en persoonlijk vind ik het ook vele persoonlijker en intiemer dan zo'n ingestudeerd dansje.



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik21-10-2011 11:50:44

Hey, wij gaan zeker voor een romantische slow gaan nl. I want to spend my lifetime loving you van Mark Anthony en Tina Arena! Ik weet zo al dat moesten wij voor een ingestudeerde dans kiezen ik de hele dag vol zenuwen zou zitten!!!

Groetjes
Alessia



Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik21-10-2011 12:21:59

Nu ben ik blij met jullie antwoorden dat wij hier toch niet de enigste zijn met een slow als openingsdans. En dat van die vuurstokjes is wel een goed idee maar dat is in onze zaal verboden. Dat hebben ze niet meer graag. dus dan zouden we eventueel voor die lichtgevende stokjes gaan. En dat vinden de kindjes die aanwezig zijn ook wel leuk.

Nu is het alleen nog zoeken naar een goed nummer.



An
22-10-2011
 Meld misbruik26-10-2011 13:33:24

Je moet iets doen wat bij je past, mijn man (hihi klinkt zo leuk ... ) kreeg woensdag plots het idee dat hij het niet zag zitten om gewoon een slow te dansen. Hij zou hem bekeken voelen als dat zo lang duurde, dus zijn we het internet beginnen afzoeken naar mogelijke pasjes om iets in elkaar te steken. We hebben een paar pasjes geoefend, alles min of meer achter elkaar gezet. Vrijdag hebben we nog een laatste keer geoefend en ik moet zeggen dat het super meeviel. (zie youtube "openingsdans Pascal en An") We hebben het dan ook zo in elkaar gestoken dat het bewegingen waren die we kenden en dat er ook vrije gedeeltes inzaten waar we ons eigen ding deden en het was een rustig tempo zodat je tijd had om er van te genieten! (Stand by me, Ben E King)

Gewoon van genieten en niet om je heen kijken, maar naar elkaar!



dany
16-6-2012
 Meld misbruik5-11-2011 14:36:41

Bij ons wordt het ook een oeroude slow.Mijn wederhelft is zeker geen danser dus ik neem geen risico's.Ik mag de openingsdans kiezen ,dat wordt dus mijn geheim tot op het moment zelf.Ben er wel nog niet uit wat ik ga kiezen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info