Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

budget vriendelijk trouwkleed

  18-10-2011 11:04:19
hallo,
zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een jurk die niet te duur is waarbij ik bedoel max500 euro hoger zou ik liefst niet willen gaan... was eerst aan het denken om eentje te huren maar soms denk ik dat je dan ook al aan zo'n prijzen kan zitten...
ik had al 1adresje gevonden maar daar is het zo als het past direct mee nemen en ze doen er ook geen veranderingen meer aan wat ik wel wat lastig vind dan moet ik mss zelf nog iemand zoeken om het in te korten want ben zelf geen grote dus kan mij inbeelde dat de meeste standaart jurken wel te lang gaan zijn...
Hopelijk kunnen jullie mij wat helpen. ik weet we hebben nog tijd maar door het beperkte budget kijk ik liefst optijd rond... liefst in België
groetjes

kelly
8-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 18 | Gelezen: 2276


Inge
10-11-2012
 Meld misbruik18-10-2011 11:08:13

hoi

in sint niklaas is er een winkeltje boutique couture (denk da die wel nog ergens een vestiging hebben maar weet niet meteen waar) en daar kan je supermooie bruidsjurken bestellen aan lage prijzen.

vanaf 150 - 480 euro ongeveer. ze worden op gewone kledingmaat besteld en dan nog aangepast waar nodig. supergoeie service, en mooie jurken

een echte aanrader !




eline
30-6-2012
 Meld misbruik18-10-2011 11:08:40

Welk adresje heb je dan gevonden? Ik ben namelijk ook op zoek naar een budget vriendelijk kleed.



Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik18-10-2011 11:15:19

Ik heb mijn kleed gehaald bij Clair de Femme, www.clairdefemme.be, heel budgetvriendelijk, en goeie service vind ik persoonlijk. Maken ook geen problemen van retouches. Je moet maar eens op de site kijken, de prijzen staan erbij. Is wel in Eigenbrakel, dus voor mij ook een uur rijden, maar het was het waard.

groetjes



Stefanie
10-3-2012
 Meld misbruik18-10-2011 11:52:59

Hey,

Ik heb mijn kleed ook in boutique couture in de reinaertgalerij in Sint-Niklaas gehaald.
En mijn juwelen!
Het is echt een vriendelijk meisje en zeer prijselijk.
Ik heb bij mijn kleed een dubbele halsketting, bijpassende oorbellen en armband alles aan 40 euro voor de set.
Mijn kleed was van de duurdere die er hingen en was 480 euro en nog eens 60 euro voor de onderrok.
Ze geeft ook dikwijls nog kortingen als het iets is van de laatste stuks.
Ze gaat mijn kleed ook aanpassen moest ik tegen de trouw nog wat afvallen...
(Ben bijna 5 maand geleden bevallen dus zeker nog niet mijn gewone figuur terug)
Mijn zusje heeft er haar suitekleed ook al besteld voor 180 euro!
Reinaertgalerij 47-48, Grote Markt 61, www.boutiquecouture.be.





Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik18-10-2011 12:12:40

Hey,
ik had ook een heel beperkt budget. Ik ben onder andere naar Jagré in Antwerpen gegaan. Ik heb toen ook gezegd dat ik een budget had van 400-500 euro. En ik heb meer dan 10 jurken gepast. Niet uit de laatste collecties, maar jurken die in promotie stonden, jurken uit een andere collectie,... Ze zijn zelfs nog achteraan gaan kijken voor jurken. Echt wel behulpzaam. Ik heb witte jurken, gekleurde, in 2 delen,... echt vanalles gepast. Ik ben nog naar een andere winkel gegaan in Merksem, en ook daar waren jurken onder de € 500. Als je niet vasthoudt aan de nieuwste collectie, ga je in een gewone bruidswinkel echt wel jurken vinden. Maar gewoon goed op voorhand je prijs zeggen.
Ik zou naar een aantal winkels bellen, en op dat moment ook je budget al vermelden. Als ze niets hebben, zal je het dan al wel horen.

Succes!
Katrien



Severine
26-5-2012
 Meld misbruik18-10-2011 12:33:59

ik heb voor mijn wettelijke trouw een kleedje gekocht bij een turkse winkel ( sleepstraat in Gent) aangezien het op een andere dag is dan de kerkelijke trouw en ik toch een kleed wou. Ik heb er 200 euro voor betaald en het is echt superschoon



Tina
10-9-2011
 Meld misbruik18-10-2011 12:37:56

Youniek in Turnhout...max 800 euro :))



kelly
8-6-2013
 Meld misbruik18-10-2011 13:05:36

bedankt allemaal voor de reacties al...

ellen het adresje dat ik gevonden heb is wendy kellens je vind haar op facebook al haar kleedjes staan op de pagina met maten en prijzen ik vind persoonlijk wel dat er heel mooie bij zitten en ga bij haar zo goed als waarschijnlijk ook nog wel langs gaan maar zoals al gezegd vind ik het wat nadeling dat ze geen aanpassingen doet...



ELLEN
28-10-2011
 Meld misbruik18-10-2011 13:59:03

Hoi
Ik heb mijn kleed ook besteld bij Younieks bruidsmode en het was prachtig !
Je kon alles aanpassen, en ze maken zelfs op maat en naar voorbeeld (vb als je foto hebt). Mijn jurk was 500€. Ze hebben een winkel in Turnhout, zeker de moeite om langs te gaan.
Succes
Ellen



Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik18-10-2011 14:23:03

Even googelen op "bruidskledij outlet".
Er zijn veel bruidswinkels die een afdeling "outlet" hebben.
Dit zijn dan kleedjes van de collectie van vorig jaar en/of paskleedjes uit de winkel.
Het zijn nog steeds nieuwe kleedjes, maar geen rechtstreeks uit de fabriek.
Er is zo een winkel van La Sposa (hoofdwinkel in Roeselare), hun outletshop is in Beveren-Leie. En zelf heb ik mijn kleedje gevonden bij "Steven" in Torhout, er is daar een aparte hoek met allemaal outlet kleedjes, zowel echte trouwkleedjes als Suitekleedjes.
De outlet Trouwkleedjes zijn maximum €500 en de outlet Suitekleedjes max €300. Dat van mij komt gewoon uit de outlet Suitekleedjes, en worden ook aangepast naar mijn maat hoor. Ben zelf ook een "smurfke".
Je ziet, het is best mogelijk.
Grtz.
Cindy



Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik18-10-2011 14:43:11

heb de mijne ook bij youniek gekocht. Zeker een aanrader!!!



Kelly
8-6-2012
 Meld misbruik18-10-2011 16:24:01

Youniek in Turnhou,t ben ik tot hiertoe ook zeer tevreden over!



Kirsten
18-2-2012
 Meld misbruik18-10-2011 17:34:15

idem hier: YOUNIEK :)



Nancy
17-12-2011
 Meld misbruik18-10-2011 21:56:21

hallo,

welke maat heb je? Ik heb er nog ééntje dat voor een zacht prijsje weg mag (maat 38)! Anders kan je zeker ook op tweedehands.be terecht. Er zitten daar prachtige jurken bij waar niets aan is. Als je niets zegt zal niemand er zelfs iets van merken.

succes!!



kelly
8-6-2013
 Meld misbruik19-10-2011 8:28:57

hej nancy,

van waar ben je? ik heb maat 38-40. heb je foto's van het kleed dat ik het mss al eens kan zien? en welke prijs wil je hiervoor?
Mijn email adres is kelly_scherps@hotmail.com
Ik heb ondertussen dankzij jullie reacties al met een paar winkels contact gehad of gemaild. van boutique couture heb ik al direct reactie gehad en ook van latiara alle twee waren ze super vriendelijk in hun mail. en ga al zeker bij hun eens een afspraak maken om te gaan kijken...
bedankt voor al jullie reacties!



Nathalie
25-5-2012
 Meld misbruik21-10-2011 8:48:19


Heb het mijne ook in boutique couture gekocht. Zeer lieve dame, heel mooie keuze.
en spotgoedkoop !!! Ik ben 220 euro kwijt voor mijn kleed !!




kelly
8-6-2013
 Meld misbruik21-10-2011 10:13:49

ik ga zeker bij boutique couture kijken heb haar al gecontacteerd en hoewel het nog even is stelde ze zelf voor om al eens langs te komen om te kijken wat ik juist zou willen... vond het super vriendelijk hoe ze reageerde op mijn mail en heel snel...



Ilse
10-10-2010
 Meld misbruik28-10-2011 12:38:27

www.boetieklief.be jurken aan halve prijzen tot einde november ook open op zondagen van 13u tot 17u op afspraak zeker een aanrader mijn kleedje komt ook van daar fijne verkoopsters


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info