Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Boekje alternatieve viering

  17-10-2011 11:11:05
Hallo bruidjes en -gommetjes!

Zoals waarschijnlijk zovelen ben ik op zoek naar een paar voorbeeldjes van 'mis'boekjes maar dan voor een alternatieve viering. Ik heb wel al een paar tekstjes samen, maar hoe zit het met de opmaak...
Wanneer begint wie te praten, wat moet zo'n spreker dan ook allemaal zeggen...
Ik ken enkel de gebruikelijke rituelen van hoe het er in een kerk aan toe gaat, maar in dit geval heb ik geen enkel idee.
Dus wie me kan helpen met een paar voorbeeldjes.... van harte welkom!

Alvast bedankt!
Veronique

Oh ja, mijn email adres is: nikki2@telenet.be

Veronique
24-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 19 | Gelezen: 1816


Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik17-10-2011 12:21:54

Hoi Veronique,

ik heb dat hier overlaatst ook gevraagd.
Ik heb van twee lieve dames voorbeeldjes gekregen.

Ik zal ze je ook al doormailen.
Als jij er nog andere binnenkrijgt, zou je die dan ook willen doorsturen aub?

Fieke_mieke01@hotmail.com

Groetjes
Sophie



Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik17-10-2011 13:09:27

Hey Sophie,

Ik heb het net gezien! Hartelijk bedankt, dit is toch al een goed begin he...
Wanneer ik er nog andere zou doorkrijgen, zal ik ze zeker doorsturen.

Groetjes
Veronique



Evelien
7-7-2012
 Meld misbruik17-10-2011 13:55:58

Hey Sophie en Veronique,

Wij houden ook een alternatieve viering en heb er mijn hoofd ook al op gebroken! Zouden jullie mij die boekjes ook eens willen doorsturen aub!?
Mijn e-mail adres: evelien_meys@hotmail.com
Alvast bedankt
Groetjes
Evelien



Marijke
5-5-2012
 Meld misbruik17-10-2011 15:10:00

Hey,

Ik ben ook wel geïnteresseerd om zo'n boekjes te zien, want het is niet gemakkelijk!!
mvanlaere@hotmail.com
alvast bedankt!

Groetjes,

Marijke



Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik17-10-2011 21:27:48

hey

Ik ben 30 juli getrouwd met de Goede Herder
Het was een alternatieve niet-christelijke viering met allemaal persoonlijke teksten

Als je wil stuur ik je mijn boekje eens door, maar vergeet niet wat je zelf schrijft is meestal des te mooier ;-)



Anouck
5-5-2012
 Meld misbruik17-10-2011 22:57:56

Hallo allemaal

Als het niet teveel gevraagd is, voorbeeldjes ook graag aan mij doorsturen almostme84@hotmail.com.
Wij willen op 27 mei een niet christelijke viering houden, maar het is inderdaad moeilijk..

Hartelijk dank!



Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik18-10-2011 8:03:34

@ Sarah: Fieke_mieke01@hotmail.com

alle inspiratie is welkom!



Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik18-10-2011 10:52:33

Hey Sarah,

Je mag het zeker doorsturen hoor. Het gaat me meer om de opmaak, en wat de spreker zoal kan zeggen... Tekstjes om bij te voegen heb ik zelf al opgemaakt...

nikki2@telenet.be

Alvast bedankt!



Karolien
10-3-2012
 Meld misbruik6-11-2011 19:21:11

Hallo allemaal,
Zouden jullie ze ook naar mij willen doorsturen... Ik kan alle hulp goed gebruiken.

lieneke131@hotmail.com

Merci!
Karolien



angie
15-9-2012
 Meld misbruik13-11-2011 20:43:25

Hallo allemaal, Ik ben ook op zoek naar boekjes voor een ceremoniële viering. Voorbeeldjes zijn altijd welkom op angieke15@hotmail.com Dank je wel.



Linsey
12-5-2012
 Meld misbruik18-11-2011 12:51:49

Hey Sophie, als je het niet erg vind mag je ze ook nog eens naar mij sturen.
linske@gmail.com
Hoe begin je aan zoiets eh?

Alvast heel hard bedankt!
Groetjes



tatiana
17-5-2012
 Meld misbruik13-12-2011 16:28:47

Mooie teksten mogen jullie ook altijd doorsturen naar engeltje124@hotmail.com!

Bedankt
tatiana



aurelie
20-10-2012
 Meld misbruik30-12-2011 15:57:17

hallo,

Wij trouwen op 20/10/2012 en kiezen ook voor een alternatieve viering. Misschien kunnen jullie mij ook voorbeeldjes doorsturen?
Alvast bedankt!!

Aurelie



Cauchie

 Meld misbruik2-2-2012 11:29:57

Wij zijn ook opzoek naar wat inspiratie. Indien het mogelijk is mogen jullie wat voorbeeldjes doorsturen naar ankecauchie@hotmail.com.

Bedankt!

Groetjes,
Anke



melisa
1-6-2012
 Meld misbruik17-2-2012 23:43:05

Wij houden ook een alternatieve viering maar ik word zot aan het gedacht dat ik nog zoveel moet doen op zeer korte tijd en heb totaal geen inspiratie.Zou het mss nog mogelijk zijn om wat voorbeeldjes door te sturen naar freire_melisa@hotmail.com
Alvast bedankt
groetjes Melisa



Nathalie
6-7-2012
 Meld misbruik22-2-2012 18:54:10

Hallo,

Wij zijn ook nog op zoek naar voorbeelden.
Je mag niet altijd doorsturen naar vandamme_nathalie@hotmail.com

Alvast bedankt,
Nathalie



Wendy
21-7-2011
 Meld misbruik19-3-2012 23:02:47

Hey Sophie en alle andere bruidjes,

Zouden jullie de voorbeeldjes ook naar mij willen sturen aub?
wendy.seys@hotmail.com

Ik heb echt geen flauw idee hoe aan zoiets te beginnen en het begint te dringen :-)

Groetjes,
Wendy



Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik20-3-2012 10:15:34

Hey,

Wij hebben uiteindelijk gekozen voor "huis van de mens". En dat is tot hier toe echt een supergoeie keuze! Geen gedoe met boekjes maken of samen stellen oef, ze doet dat allemaal voor jou. Aan de hand van de gesprekken die je samen hebt stelt ze een tekst op, je moet ook een huiswerklijstje maken met allemaal persoonlijk vragen, die ze dan ook opnieuw verwerkt in een tekst. Ze vroeg ons ook of we elkaar daar de ringen gaan geven, of we onze huwelijksgeloften willen uitspreken, of we een bepaalde symboliek willen, ze geeft dan ook wat voorbeeldjes... ook wie een tekstje wil lezen. Het liefst heeft ze wel dat de lezers hun tekstje zelf opstellen, of een gedicht kiezen, zo blijft alles heel persoonlijk. Ze zal ook geen boekje op voorhand meegeven, omdat dan de aandacht verslapt en ze snel door het boekje kunnen bladeren, maar achteraf geeft ze wel alles in boekjesvorm mee als aandenken....
Je ziet, ik ben één en al lof! Maar het is gewoon een zorg minder zo...

Groetjes
Veronique



Isabelle

 Meld misbruik15-3-2015 2:47:39

Ook ik ontving graag via mail....isagirl@live.be alvast bedankt ervoor.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info