Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ingang via de kerkhof

  8-10-2011 23:47:30
Ik heb mischien een beetje rare problem. Ik heb de kerk gekozen. Namelijk de abdij van park in Leuven. En echt moie locatie en ook heel dicht bij ons. Nu was ik er en heb gezien dat jij vor de ingang over de kerkhof moet. Ik heb het vandaag mijn ouders getoont en mijn moeder was er niet echt goed van ook omdat direkt bij de ingang een grafsteen met de vornaam van mijne twee ouders liegt. Ik weet het is raar maar was toch niet zo leuk.
Nu vrag ik mij af of ze bij bruiloften ook deze ingang gebruiken? Is er iemand getrouwed en kan mij mischien iets vertellen. Weet niet echt hoe ik de pastor zal vragen voor zo iets.

Michaela
22-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1611


Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik9-10-2011 8:43:41

Hey,

ik ben daar ook al naar een trouw geweest, het is een prachtige kerk, en die ingang heeft mij geen seconde gestoord hoor!
groetjes!



N.
29-5-2013
 Meld misbruik9-10-2011 18:12:58

Mijn ouders zijn er getrouwd en dat is de ingang, maar denk dat je op een dag als een trouw niet echt de hele tijd naar de graven kijkt... Het is er heel mooi (ook voor foto's aan de vijver), dus zeker doen!



Elke
13-7-2012
 Meld misbruik10-10-2011 15:41:03

Rond onze kerk ligt een begraafplaats, dus wij moeten ook over een pad waar graven langs liggen. Op zich lijkt dat inderdaad een beetje vreemd, maar wij gaan het pad zo versieren dat hopelijk niemand nog op die graven let. Zoiets kan je niet altijd vermijden als je voor een meer pittoreske kerk kiest...



Caro
1-10-2011
 Meld misbruik10-10-2011 16:20:03

Rond ons kerkje ligt ook een kerkhof. Eerst vond ik dat ook een raar idee, maar uiteindelijk heeft ons dat helemaal niet gestoord de dag zelf! Ik heb er zelfs niet aan gedacht. Zoals Elke ook aangeeft, wij vonden het pittoresk karakter van het kerkje zelf veel belangrijker.
Dus zeker niet twijfelen!

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info