TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bart
|
8-10-2011 12:55:48
Steven, Je hebt groot gelijk: Vele mensen contacteren en vergelijken met wat er voor eender welke prijs kan geboden worden. "De Grote Stove" is een heel gezellige plaats en mooi gelegen waar ik ook in het verleden al enkele feesten heb gespeeld en bovendien ook een goed ontvangst! Mond aan mond reclame is steeds de beste manier om een beeld te krijgen van de mensen waar je op de grote dag wil mee samenwerken. In een zaal kan je gaan kijken maar op een huwelijk kan je niet zomaar eens bezoekje brengen om de dj bezig te horen.Je kan dj's hebben die heel goed zijn voor fuiven of andere gelegenheden maar een huwelijksfeest is iets totaal anders. Daarom: Neem met meerdere dj's contact op en ga eens langs. Neem een persoon waar je een goed gevoel bij hebt en vooral:Iemand die alles OP PAPIER ZET!!! Bij mij kan je steeds terecht voor info op www.partysound.be of stuur een mailtje op info@partysound.be . Veel succes, Bart...PARTYSOUND
|
|
Sarah
21-10-2011
|
8-10-2011 13:28:45
hey steven mijn feest is in de grote stove binnen 12 dagen :) mocht je nog steeds dj zoeken stuur mij een berichtje ik geef de contactgegevens van die van mij. groetjes sarah
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
8-10-2011 17:23:11
Studio Happy Music of JMC Productions groetjes Rebecca
|
|
Guido
|
9-10-2011 19:45:44

|
|
tima
8-9-2012
|
9-10-2011 22:03:22
ik heb studio blackstar http://www.studioblackstar.be/ al een super feestje meegemaakt rond middernacht kwamen er plots hoedjes en een reuzebh tevoorschijn goe gelachen heel vlote contact en je hebt contract das de dag van vandaag toch ook + punt
|
|
mieke
7-7-2012
|
10-10-2011 11:24:29
Hey Steven,
Vrienden van ons hebben disco medley aangeraden en deze hebben wij dan ook geboekt. naar het schijnt zouden ze heel goed zijn.
veel groetjes
|
|
Sarah
21-10-2011
|
28-10-2011 22:40:04
hey Steven ons feest was daar super, en wij hadden een super super dj was echt waaauuww
|
|
lore
20-4-2013
|
18-3-2012 20:46:38
welke dj is het geworden? En hoe was jullie ervaring met de dj? Wij trouwen volgend jaar in de grote stove
|
|
Katrien
29-6-2012
|
19-3-2012 13:13:57
Wij trouwen ook in De Grote Stove. En ik probeer nu ook een dj vast te leggen. Ik twijfel tussen disco happy music en dj Ludwigs. De tweede heb ik aan het werk gehoord bij vrienden maar vind ik nogal duur. De eerste heb ik nog niet aan het werk gehoord. Ik lees wel positieve reacties en vind het een correcte prijs. Dus ik twijfel nog!
Steven, wie heb jij gekozen uiteindelijk? Kun je wat ervaringen geven? Rebecca, heb jij ervaringen met happy music?
|
|
Steven
17-3-2012
|
4-4-2012 14:39:09
Wij hebben studio happy music gekozen & hebben dit ons zeker niet beklaagd. Vragen 500€ vaste prijs (zo weet je van de eerste keer waar je aan toe bent). Ze werken met verschillende DJ's samen zodat je een DJ krijgt die op je noden is ingesteld (kwestie van 'soort muziek').
Wij hadden DJ Bart die dit heel goed gedaan heeft, dansvloer was op geen enkel moment leeg, dus ideaal voor een DJ vind ik.
Wat de zaal betreft, De Grote Stove, daar zal je je keuze zeker niet beklagen!!
|
|
Katrien
29-6-2012
|
4-4-2012 16:22:27
Bedankt voor de reactie! We hebben ondertussen dj Happy Music ook geboekt. :-)
|
|
Steven
17-3-2012
|
6-4-2012 7:21:37
Katrien,
als je het evengoed treft zoals wij zal de dansvloer nooit leeg zijn (hangt natuurlijk ook wat af van je publiek) & zal je je keuze zeker niet beklagen! Succes!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|