TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bart
|
4-10-2011 13:32:17
Hallo Sofie,
Onze DJ's zijn allen afkomstig uit de regio Aalst/Ninove dus dat treft.
We hebben een zeer ruime allround ervaring in allerhande huwelijksfeesten, en dit van alledaags tot heel speciaal.
Neem gerust een kijkje op onze site en contacteer ons voor een vrijblijvende prijsopgave (best via het contactformulier op onze site zelf, zo beschikken wij meteen over de nodige info om je een exacte, scherpe prijs voor te stellen).
Vriendelijke groeten,
Bart
|
|
Patricia
2-6-2012
|
4-10-2011 13:45:57
Hallo,
Wij gaan werken met YC Music. Die is ook uit de regio. Ik zou zeggen - check een zijn website en neem contact. Je moet je er goed bij voelen. Wij hebben met hem een afspraak gehad en het ging volledig in de richting die wij wensten, dus hebben we hem dan ook maar meteen geboekt.
Succes!
|
|
Ann
21-7-2012
|
4-10-2011 16:36:31
Wij werken samen met Partysound. Hij is van Wetteren... We hebben er echt een goed gevoel bij.
|
|
katrien
24-9-2011
|
4-10-2011 17:04:05
Hey, Wij hadden Dj Yves uit Aalst. Echt een aanrader, en zeer betrouwbaar!!! Iedereen had enorm veel goede commentaar over hem.... De dansvloer stond ook altijd vol!! Hij wist altijd wel wat hij moest draaien.. Groetjes
|
|
Elien
21-4-2012
|
4-10-2011 17:40:25
Dag Sofie, Ook wij hebben gekozen voor Yves Coppens uit Denderleeuw. Mijn ouders en andere familie hebben hem al bezig gezien en vonden hem heel goed. Hij is heel open op vlak van verzoeknummers, iedereen mag komen vragen wat hij wil en hij draait. Nog veel succes! Groetjes Elien
|
|
jeff
27-8-2011
|
4-10-2011 20:14:55
Dico MABO is ook zeer goe, uit aalst! Een vrouwelijke DJ, toffe madam met hele mooie muziek voor alle publiek.
|
|
Guido
|
4-10-2011 22:09:24

|
|
Christiaan
|
5-10-2011 18:07:24

|
|
Ludo
|
6-10-2011 5:50:04
Beste Sofie,
Indien ik iemand mag/kan aanraden is het Guido van Discobar Dylano. Ik zie dat hij ook al gereageerd heeft. Ik heb al een paar keer met hem samengewerkt op trouwfeesten en hij is werkelijk klasse. De dansvloer is vol van het begin tot... dat jullie het welletjes vinden. Bovendien is Guide een tof persoon en hij is betaalbaar. Mvgr Ludo
|
|
Sofie
26-5-2012
|
6-10-2011 12:58:47
Bedankt voor de reacties! Ik neem zeker eens een kijkje op de verschillende websites.
|
|
Bart
|
12-10-2011 17:01:46

|
|
Elke
14-7-2012
|
14-7-2012 20:28:59
Dj Yves De kegel uit Aalst is gewoon het beste wat ik al meegemaakt heb !!Hij heeft echt alle liedjes. Ik wist niet dat er zoveel mooie liedjes bestonden die ik graag hoorde. Super veel gedanst en geluisterd naar super muziek. Ook zeer betrouwbaar! Merciekes Yves en Brenda! fam. Corthals
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|