Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ontbijtservice

26-9-2011 15:56:24
Hallo,

zo als de titel al zegt ben op zoek naar iemand die ontbijtservice doet.
Ik zou graag mijn vriend volgend jaar verrassen met een ontbijt op bed maar nu ben ik dus al een het googelen geweest maar kan niet echt iets bij ons in de buurt vinden.
Kunnen jullie me hierbij helpen.
Al vast bedankt

Omgeving Kloosterzande, hulst ( Zeeland Zeeuws -Vlaanderen)

francis en joeri
6-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 656

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik26-9-2011 16:07:19

Hey Francis,

misschien een vraag die bot kan overkomen, maar zo bedoel ik het alleszins niet: waarom doe je dat ontbijt niet zelf? Dat doe ik wanneer ik zin heb om mijn vriend te verrassen met ontbijt op bed! Of wil je dat doen op jullie trouwdag, en dan heb je al meer dan genoeg te doen? Dan zou ik eens horen bij broer/zus of vrienden, of iemand zin heeft om dat te doen voor jou! Ik heb nog niet gehoord van een firma die dat aan huis zou leveren, dus daarmee kan ik je helaas niet helpen.

Groetjes,
Hanne

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik26-9-2011 16:34:31

Hey, wat je eventueel kunt doen is iemand van de familie die ochtend een grote mand laten maken met verse broodjes, fruit, drank,... die dan 's morgens aan je huis wordt gebracht. Zo heeft iemand die ik ken het gedaan voor een koppel toen ze zoveel jaar getrouwd waren.

Groetjes
Alessia

Alessia
7-9-2012

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik26-9-2011 16:41:27

Hallo. Er zijn eigenlijk heel wat bakkers/ traiteurszaken die dit doen zonder dat ze hier reclame voor maken. Ik zou dus gewoon bij een bakker in de buurt eens vragen of hij geen ontbijtmanden verzorgt.
Ik heb op google ook een ontbijtservice gevonden die levert over gans Zeeuws-Vlaanderen, misschien even de website bekijken? ttp://www.breakfasttime.biz/default.html
Succes!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-9-2011 20:14:50

Idd, gewoon bij de plaatselijke bakker vragen! Is veelal ook goedkoper! ;-)

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik26-9-2011 22:12:38

hey
bedank voor jullie reactie ik wist niet dat bakkers dit ook doen. zal eens na vragen
*Hanne ja het is voor op onze trouwdag

met vriendelijke groet

francis

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...