Terug naar overzicht
Wij moesten als trouwkoppel van onze pastoor niets gegeven omdat je toch al betaald hebt.Veel geluk morgen, Frida
bij ons was er ook geen offerande omdat je inderdaad als bruidspaar al betaald hebt voor de mis...maar als ze toch rondgaan, denk ik niet dat je als bruidspaar iets moet geven hoor...
Bij ons zijn ze 2maal rond geweest voor geld,eerst met een mandje en dan met de offerandeZe zijn telkens begonnen bij ons de eerste keer heb ik niets gegeven,heeft enkel bij mijn man(hihihi doet nog steeds raar dit nu zo te typen)iets gegevenBij de offerande kwam de pastoor met het beeldje eerst tot bij ons dus kan je niet verder dan ook iets in de mand te leggen,was een 15cent ofzo dak kreeg van mijn man want tja ik had niets mee hahahaha
wij hebben 10 euro in het mandje gedaan
Bij ons was er gelukkig geen offerande, had dit ook zo gevraagd :-) ook geen stoelgeld of zo, dus dat was makelijk :-)
Ik wou ook ab-so-luut géén offerande! Je betaalt als koppel al zoveel en de mensen moeten daar heus niet voor 'betalen' (al is het dan maar 20 cent of zo...). Misdienaars hadden wij ook niet. Wel hebben we de koster een flesje wijn bezorgd, omdat die ook onze powerpoint verzorgde.