Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat geef je voor offerande en zo?

23-9-2011 7:25:28
Mijn laatste vraagje en morgen is het dan zover,
hoeveel geef je voor offerande, misdieners en zo?
Heb er totaal geen idee van, kan iemand me helpen?

Severine
24-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 850

frida
6-2-2010
 Meld misbruik23-9-2011 8:47:21

Wij moesten als trouwkoppel van onze pastoor niets gegeven omdat je toch al betaald hebt.

Veel geluk morgen, Frida

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik23-9-2011 12:01:42

bij ons was er ook geen offerande omdat je inderdaad als bruidspaar al betaald hebt voor de mis...
maar als ze toch rondgaan, denk ik niet dat je als bruidspaar iets moet geven hoor...

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik23-9-2011 12:33:44

Bij ons zijn ze 2maal rond geweest voor geld,eerst met een mandje en dan met de offerande
Ze zijn telkens begonnen bij ons de eerste keer heb ik niets gegeven,heeft enkel bij mijn man(hihihi doet nog steeds raar dit nu zo te typen)iets gegeven
Bij de offerande kwam de pastoor met het beeldje eerst tot bij ons dus kan je niet verder dan ook iets in de mand te leggen,was een 15cent ofzo dak kreeg van mijn man want tja ik had niets mee hahahaha

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik23-9-2011 13:17:29

wij hebben 10 euro in het mandje gedaan

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik23-9-2011 13:23:12

Bij ons was er gelukkig geen offerande, had dit ook zo gevraagd :-) ook geen stoelgeld of zo, dus dat was makelijk :-)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik23-9-2011 20:16:32

Ik wou ook ab-so-luut géén offerande! Je betaalt als koppel al zoveel en de mensen moeten daar heus niet voor 'betalen' (al is het dan maar 20 cent of zo...). Misdienaars hadden wij ook niet. Wel hebben we de koster een flesje wijn bezorgd, omdat die ook onze powerpoint verzorgde.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...