Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagindeling

22-9-2011 18:39:27
Dag bruidjes en bruidegommen... Wij zitten nog al met een probleem betreft de dagindeling. Aangezien wij de eerste zijn op 7 september in mijn gemeente zijn we vrij welk uur te kiezen. Nu zit het zo dat mijn verloofde zijn familie deels uit Turnhout komt en deels uit Frankrijk. We kunnen hun dus niet de hele dag op en af laten rijden. Ik dacht het volgende te doen, maar twijfel toch of het middenstuk niet tè lang gaat duren.

11.30 Gemeentehuis (hoelang duurt dit meestal samen met foto's?)
01.00 Lunch bij mijn ouders thuis in de tuin
02.30 Ik en mijn verloofde glippen eventjes weg om foto's te laten trekken (ongeveer 2u)
05.00 Huwelijkslezing (ongeveer 30 min.)
19.30 Kleine receptie
20.00 Begin avondfeest met buffet
22.30 Openingsdans
00.00 Taart

Kan dit kloppen en is het middenstuk dus 4 uur lang lunch bij ons thuis voor de familie niet te lang?

Alvast bedankt!
Alessia

Alessia
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 418

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-9-2011 19:21:03

Het gemeentehuis duurt slechts een kwartiertje, max. een half uurtje! ;-)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-9-2011 19:38:00

Heover is het rijden van jouw thuis naar waar de lezing is? Ik zou toch zorgen dat zéker een half uur voor de lezing ter plaatse bent. Ik denk niet dat dit te lang wachten is voor de familie hoor. Rustig wat foto's van de familie na de gemeente, dan aperitief en op 't gemak eten, koffietje en praatje maken, nog wat foto's, de vrouwen zullen zich nog wat opfrissen en opmaken. Ik zou me geen zorgen maken!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...