Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dj dilano

17-9-2011 18:21:04
toch even mijn vreugde hier uitroepen, heb via de website van deze dj een prachtige korting gemaakt!!er zijn er nog een paar over dus de bruidjes die zich haasten kunnen er nog van profiteren.
dezelfde dag nog antwoord gekregen en lijkt me een heel vriendelijke man!
ons feest kan al niet meer stuk!

marinka
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 33 | Gelezen: 1288

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik17-9-2011 20:56:58

Kan je de website even geven?
Je hebt namelijk een DJ Dylano en een DJ Dilano hier :)

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik18-9-2011 0:57:45

het is dj dilano uit hansbeke

Tania
21-10-2011
 Meld misbruik18-9-2011 11:23:56

Hey Marinka, Ik heb ook deze DJ met de korting en ik ben er super blij mee. We hebben al even gebeld en het lijkt me inderdaad een zeer vriendelijke man. ben zeer benieuwd. Onze teller staat op 32 dagen

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik18-9-2011 12:20:25

hoi tania,

ben blij voor je dat je ook prijs hebt. is toch mooi meegenomen he.
weer wat extra budget voor iets anders.
laat je me iets weten na je feest? ben zeer benieuwd.
denk wel dat het in orde zal zijn want hij lijkt me toch heel erg profesioneel.
veel plezier!!

Michel

Meld misbruik19-9-2011 9:21:10

Zonder de pret te willen bederven ... :
Wie geeft nu een korting op zijn gage?
Sinterklaas misschien ...?
Of iemand met een (zo goed als) lege agenda ...

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik19-9-2011 10:53:52

of mss iemand die zijn verjaardag viert.....
denk dat er genoeg grote winkels zijn die kortingen geven en die het ook niet doet voor tekorten, integendeel,deze campagne is eigenlijk slim van hem want zo komen er meer mensen langs. iedereen maakt reclame op een andere manier denk ik dan. we zullen wel zien, je hoort hier vanalles. goede en slechte verhalen van dj's fotografen,videografen enz... je weet nooit of die goed zal zijn of niet.
we kunnen het maar proberen en het is mooi meegenomen. en hij staat hier tussen de dj's dus moet hij toch al te vertrouwen zijn want anders laten ze deze niet toe.ik heb er het volste vertrouwen in, de gesprekken lopen heel goed, hij gedraagt zich heel proffesioneel en stelt de juiste vragen, meer moet dat niet zijn.
ik ga hier nu zeker niet beginnen panikeren.

Michel

Meld misbruik19-9-2011 11:07:59

Dat was helemaal mijn bedoeling niet.
Ik vind het gewoon wat "raar", dat systeem met kortingen.
Als je volgens mij goed bent en veel werk hebt, hoef dat niet te doen als dj, fotograaf ...
Inderdaad, met iemand die je voordien nooit hoorde draaien, of met wiens fotografietalent je nog geen ervaring hebt, weet je nooit.
Aanbeveling van bekenden, vrienden, collega's ... kan een oplossing bieden ...
MAAR smaken en verwachtingen ...
Dj's die op dit forum terug te vinden zijn, BETALEN om reclame te mogen maken voor hun "zaak", wat hun volste recht is natuurlijk.
Het zegt NIETS over hun kwaliteiten als dj.
De ene terug te vinden reactie, is volgens mij al betrouwbaarder dan de andere ...

Het beste ermee!

Tania
21-10-2011
 Meld misbruik19-9-2011 13:28:32

Ik had eigenlijk geen budget voor een DJ dus is deze korting mooi meegenomen.Ik blijf ervan overtuigd dat DJ Dilano beter zal zijn dan gwoon zelf wat cd'kes opzetten en hopen dat we de mensen aan het dansen krijgen. Ik heb nog 31 dagen op de teller en een dj met korting is nu mijn minste zorg :-)

en weet je Michel ... Misschien zijn die andere (dure) DJ's wel te lui om twee keer te gaan spelen en vragen ze zoveel geld dat ze maar twee keer in de maand moeten werken om rond te komen :-) ik blijf erbij , duur is niet altijd beter
Ik heb alvast een goed gevoel bij Dilano

en als hij zijn best niet doet zal ik het hier breed uitsmeren hihi

groetjes Tania

Michel

Meld misbruik19-9-2011 13:34:50

"Duur is beter" werd niet eens gesugereerd, Tania.
Voor de rest beslist ieder voor zichzelf, toch ...

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik19-9-2011 14:38:38

groot gelijk tania , dilano heeft 15j ervaring , er zal wel iets goed zijn dan, of niet?
zou me sterk verbazen.
en als hij al kan "betalen" voor zijn reclame moet er toch ook al iets verdient zijn.nu ja tis zoals je zegt, deze mensen kunnen beter interpreteren wat ze wel en niet moeten draaien dan wij zelf of iemand van de zaal. geniet maar van je feest!

michel : u mss wat kenbaarder maken want een "onbekende handelaar" die wat andere handelaren komt afbreken doet me ook de wenkbrauwen fronsen. niet slecht bedoelt natuurlijk

Juan

Meld misbruik19-9-2011 14:55:00

Beste Michel,

De ene geeft duizenden euro's uit aan reclame via andere wegen, de andere doet het eens met een PROMO, als dat voor u een reden is om ervan uit te gaan dat ik geen werk zou hebben of niet goed zou zijn, dan is dat erg jammer.
Achter werk hoef ik echt niet te smeken, hoor. Je moest mijn agenda eens zien en vooral mijn echtgenote eens horen over het feit dat ik "nooit thuis ben "...

U, als "onbekende handelaar" veroordeelt op die manier dus al mensen zonder ze te kennen, gesproken, bezig gehoord of gezien te hebben...

Wat betreft de betrouwbaarheid van de reacties die u in twijfel trekt, ... Dat zou kunnen, maar moet ik mij bij uw reactie dan ook vragen stellen?
Het is wel makkelijk om als "onbekende handelaar", zonder enige referentie of persoonsgegevens, negatieve reacties te plaatsen, hé.
Als ik een reactie plaats, dan kunnen de mensen via het profiel tenminste direct zien wie ik ben en wat ik doe, net zoals de meeste mensen op dit forum.

Ik vraag me eigenlijk ook af wat u zo stoort aan mijn PROMO stunt? doe ik u daar kwaad mee, voelt u zich gefrustreerd, jaloezie, ...?

Enfin, u mag uw mening hebben, hoor, maar ik zou niet weten welke boodschap de andere mensen zouden hebben aan uw totaal niet onderbouwde reactie.

Ik denk dat ik hier verder geen woorden meer aan vuil ga maken, ik heb nog ernstige dingen te doen ook en mijn (potentiële) klanten en vele anderen weten wel beter, daar ben ik gerust in!

Toch bedankt voor uw fantastische bijdrage op dit forum!!!
Ik hoop dat u zich nu gelukkig voelt omdat u uw boodschap hierop heeft kunnen lanceren.

Met vriendelijke groeten,

Piscador Juan (D.J. Dilano)

Michel

Meld misbruik19-9-2011 15:00:29

Beste Marinka,

Ik weet niet hoe uw interpretatievermogen werkt, maar één ding weet ik wel zeker : voor U geldt eerder de term WARRIOR i.p.v. bruidje ...
NB : doe eens iets aan uw woordspelling, niet in het minst wat de d/t-regel betreft ...

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik19-9-2011 15:12:28

ja natuurlijk, als we ongelijk krijgen moeten we beginnen schelden, heel erg volwassen hoor
hoe u mij beschrijft kan mij eigenlijk heel erg weinig schelen.ik ben hier niet op deze site om vriendjes te maken , ik ben er om tips en ervaringen uit te wisselen.
prettige dag verder

Michel

Meld misbruik19-9-2011 15:12:42

Beste Juan,

Hopelijk zag je in, dat het niet mijn opzet was iemand persoonlijk te kleineren.
Gefrustreerd of jaloers? Niet op mij van toepassing.
Ik formuleerde enkel en alleen maar een paar (er niets toe doende) bedenkingen.
Zo goed?

Juan

Meld misbruik19-9-2011 15:36:06

@Michel

Dat u bedenkingen heeft of commentaar geeft aan mijn adres (terecht of onterecht, dat laat ik in het midden), daar zit ik nog niet zo erg mee in, dat hoort bij het vak, denk ik dan, maar dat u bruiden en/of bruidegommen (het publiek waarvoor deze website met bijbehorende fora eigenlijk is bedoeld) begint af te kraken, dat is er compleet over en vind ik absoluut niet kunnen.
Uw oprechte excuses t.a.v. Marinka zouden op zijn minst op zijn plaats zijn!

Mag ik u eigenlijk eens vragen wat u op deze site doet? Waarom bent u lid? Welke doelen heeft u hier voor ogen? Welke handelsactiviteit verricht u als onbekende handelaar?

M.v.g.

Juan

Michel

Meld misbruik19-9-2011 15:46:07

Juan,
Marinka heeft ZELF van een sch..t een donderslag gemaakt, mocht U dat ontgaan zijn.
Deze site heeft (misschien) een doel, maar is géén verboden terrein.
Uw verder betoog slaat nergens op, laat staan dat ik er op inpik.
Het ging er mij enkel om, dat ik het "raar" vind, dat een DJ kortingen hanteert.

POINT FINAL (voor wat mij betreft)

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik19-9-2011 17:56:05

en bij deze weten we nog steeds niet wat u hier eigenlijk komt doen buiten de mensen wat extra stress te bezorgen...

B.

Meld misbruik19-9-2011 20:02:32

Michel is dj bij miek's music ... Ff profiel checken en Michel spietael googlen en klaar is klara

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik19-9-2011 20:27:18

dank u b. dit verklaard al heel erg veel....

Michel

Meld misbruik19-9-2011 21:09:52

Beste Bart en Marinka,

Al dit gedoe omdat jullie het niet kunnen hebben dat iemand zich vragen stelt bij het feit dat een dj kortingen toepast om aan opdrachten te geraken ...
Toe zeg, een beetje serieus hé ...

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik19-9-2011 21:25:04

tja een gedoe....denk dat je toch eens je reacties moet komen herlezen hoor.
als er hier iemand overdreven reageert bent u het wel maar dat zie je blijkbaar niet in.ik ga hier verder zelfs niet meer reageren want het feit dat u een "collega" bent van de dj zegt hier voor mij genoeg.
pascal van wijtrouwen heeft hier nog maar een gans topic over geschreven.
het beste

Michel

Meld misbruik19-9-2011 21:32:44

eindelijk!!!

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik19-9-2011 21:43:44

jeetje,kan het echt niet laten, moet jij bij mensen muziek draaien?
zo'n kinderachtig gedrag.. wat ben jij een reclame zeg, bravo

Redactie

Meld misbruik19-9-2011 21:56:10

Michel van Miek's Music, je suggereert dat enkel bedrijven die niet goed zijn en geen werk hebben kortingen geven.
We hebben je er in het verleden al op gewezen dat je onze gebruiksvoorwaarden niet naleeft. Als je geen positieve bijdrage kan leveren, gelieve dan elders te gaan.

Tania
21-10-2011
 Meld misbruik19-9-2011 22:14:20

Dankje wel aan de redactie om zo snel op te treden bij misbruik daarom vind ik deze site zo leuk om telkens terug te komen.

Groeten Tania

kop op Marinka , wij gaan genieten van onze DJ met korting :-)

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik19-9-2011 22:18:00

idd heel erg bedankt aan de redactie. chapeau. dit konden we missen.
dank u tania, zal ik zeker doen hoor, jij ook he!

B.

Meld misbruik19-9-2011 22:48:52

Michel ... Ik kan Juan zijn rekening niet maken. Als hij of andere concullega's kortingen geven is dat hun zaak. Is het omdat hun kalender niet gevuld genoeg is of louter om koppels een plezier te doen of om meer in de picture te komen ... Het boeit me niet, laat staan dat ik mijn gedachten erover hier zou ventileren. Ik focus me wel op mijn eigen business.

Michel

Meld misbruik20-9-2011 7:39:31

Marinka & Tania,

Toch een mooie dag toegewenst EN een goed feest.
De rest (dj die korting geeft op zijn prestatie) was gewoon een bedenking...
meer niet, echt waar ...

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik20-9-2011 10:10:49

dank u wel michel

miss

Meld misbruik25-9-2011 19:57:22

Beste Marinka
Wat de DJ betreft, heb je een prima keuze gemaakt. DJ Dilano weet waarmee hij bezig is. Hij is correct en doet alles om alle genodigden door een brede variatie aan muziekgenres aan te spreken.
Ons heeft hij alleszins een prachtig feest bezorgd!

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik25-9-2011 20:09:34

heel erg bedankt. doet me plezier dit te horen.
hij is een heel aangename man dus had er al vertrouwen in maar jou reactie maakt het nog veel beter.dank u! en een dikke proficiat

Geert

Meld misbruik11-10-2011 8:01:14

Beste Marinka (en anderen),
Als "onbekende handelaar" kan ik niet nalaten om toch even te reageren.
Ik volg dit forum regelmatig beroepshalve omdat ik wil weten wat toekomstige trouwers bezig houdt en ik heb hier al veel uit geleerd.
Dit om even uit te leggen waarom ook onbekende handelaren dit forum lezen en ik kan je verzekeren dat niet enkel DJ’s maar ook eigenaars van feestzalen dit lezen omdat wij onze business serieus willen nemen.
Als je DJ korting geeft of niet is hier eigenlijk van ondergeschikt belang, het belangrijkste is dat je een goed "buikgevoel" hebt met de persoon waarmee je gaat samenwerken. Er moet een klik zijn op muzikaal en persoonlijk vlak, hij moet weten wat jullie willen.
Dit kan met een kennismakingsgesprek en ik zeg dan steeds tegen mijn potentiële klanten, dat ze niet direct moeten beslissen maar er rustig moeten over nadenken.
Heb je deze klik met je DJ? Indien dit zo is en hij geeft nog extra korting dan ben ik heel blij voor jullie.
Maak er een denderend feest van dat je nooit vergeet.
Veel succes.

Geert Biesemans

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik11-10-2011 9:55:47

heel erg bedankt geert, dat gevoel heb ik zeker, het is een heel aangenaam persoon en we hebben veel langer zitten praten dan verwacht dus dat is al iets he.
ben er gerust in nu.
nogmaals bedankt en veel succes met wat u doet.
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info