Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidswinkel

  15-9-2011 22:52:04
Hey medebruidjes

Ik heb een vraagje. Waar gaan jullie zoal heen om je
trouwjurk te kiezen, weet niet echt goed welke winkel
ik zou nemen. Ik woon in Oost-Vlaanderen en qua stijl
hou ik wel van de jurken van Linea Raffaeli.
Bedankt alvast , vele groetjes xxxx

gwenda
20-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 20 | Gelezen: 2625


marinka
7-7-2012
 Meld misbruik15-9-2011 23:12:45

hallo,
kan je helaas niet helpen, ik ben van west-vlaanderen.
ik zie die jurken ook graag, dat en ladybird en de zaak aan mijn deur verkoopt ze alle 2 dus ik ga maar 1 zaak doen. alleen wacht ik nog tot na de trouwbeurzen.
mss eens googelen op winkels of via linea zelf kijken welke winkels het verkopen.
veel succes



Marjon
20-7-2012
 Meld misbruik15-9-2011 23:51:44

couture rachel in temse verkoopt linea raffaeli
Pierre - Yves in aalst.

groetjes



Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik16-9-2011 8:03:05

Hey Gwenda,

ik ben ook van Oost-Vlaanderen (Merelbeke). Ik ben in twee winkels geweest: Mia Monta in Zottegem en La Sposa in Roeselare. Met Mia Monta heb ik persoonlijk heel slechte ervaringen gehad (dat was de eerste winkel die we deden). 2 weken erna ben ik naar La Sposa gegaan, waar mijn zus ook geweest was. Ik denk dat je hier iets meer betaalt, maar dat ben ik niet zeker. Alleszins, hier was ik enorm blij met de aanpak: heel vriendelijk, veel suggesties en zeer geduldig. Hier heb ik mijn jurk gevonden :o)

Veel plezier alvast!
Hanne



Ki
13-5-2011
 Meld misbruik16-9-2011 8:06:56

prima donna in deerlijk is net west-vlaanderen maar is een fameuze aanrader!
ik ben zelf van oost-vlaanderen maar ben naar daar geweest voor mijn kleed...



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik16-9-2011 8:11:47

Hoi,

Ik ga zelf bij Pierre-Yves in Aalst!
Hebben naast Linea ook andere bekende merken als Marylise, Maggie Sottero, Demetrios...

groetjes



nele
26-11-2011
 Meld misbruik16-9-2011 8:50:04

Dag Gwenda

ik ben ook van Oost-Vlaanderen (Laarne) en ik ben naar Mia Monta in Zottegem en naar La Sposa in Roeselare geweest. Mia Monta absoluut geen aanrader. Bij La Sposa een volledig andere ervanring dan in Zottegem en ik heb er dan ook mijn droomjurk gevonden. En ze hebben er ook Linea Raffaeli.

Veel succes en geniet van de zoektocht!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik16-9-2011 8:52:05

Bruidscouture Elena in Deinze
Filine in Merelbeke (zij doen momenteel uitverkoop op linea raffaeli: kleedjes -20% en schoenen -50%)
Ik heb geen ervaring met deze winkels, ken enkel van horen zeggen



jessy
16-6-2012
 Meld misbruik16-9-2011 8:56:07

In Beveren heb je ook nog Couture Jetty. Weet nu wel niet of ze Linea Raffaeli verkopen daar, maar wel de andere bekende merken.
Ga daar zelf binnen een paar weken zien voor een ladybird.


grtz



Sarah
20-7-2012
 Meld misbruik16-9-2011 11:14:11

ik ga bij couture Ann in Aalst, heeft echt mooie jurken. Ik ga voor een Ladybird :)



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik16-9-2011 12:52:27

Ik heb mijn kleedje bij Couture Jetty in Beveren gekocht (Ladybird). Ze hebben hier geen Rafaelli maar wel genoeg andere bekende merken. Ik heb daar een kleedje gepast in de stijl van Linea (omdat ik die jurken ook schitterend vind) maar bij mij kwam dit te hard over. Passen is sowieso de boodschap, en het is toch oh zo leuk!

Succes!

Groetjes



nancy
20-7-2012
 Meld misbruik16-9-2011 13:44:16

ik heb men kleedje gekocht bij wendy kellens ,is mss eens de moeite om te gaan kijken op haar profiel van facebook is echt een heel lieve en behulpzame dame en de jurken zen daar ook niet duur ik weet natuurlijk ni of de afstand te doen is voor jou maar je kan mss wel eens kijken op haar profiel en mss vind je daar je zin ik heb er ook twee uur voor over gehad om tot bij haar te rijden en het was echt wel de moeite om tot daar te gaan
ik wens je nog heel veel succes met jullie voorbereidingen en je zoektoch naar je droomjurk
grtz nanske



nancy
20-7-2012
 Meld misbruik16-9-2011 13:45:39

nu zie ik het net jullie trouwen op de zelfde dag als wij
tof om is iemand tegen te komen die op de zelfde dag trouwd
veel succes



Ellen
28-7-2012
 Meld misbruik16-9-2011 15:29:05

Ik ben ook van Oost-Vlaanderen en ben van plan om sowieso naar twee winkels te gaan: de Modeshow in Geraardsbergen en Pierre-Yves in Aalst. Deze laatste houdt in oktober en november huisdéfilés, waarvoor je je kan inschrijven. Heb onlangs gebeld, maar er stond nog geen datum vast.
Succes op de zoektocht!



inge
12-5-2012
 Meld misbruik16-9-2011 15:32:53

dag Gwenda,

in Sint-niklaas bij boutique couture
heel veel keuze en een super lieve mevrouw. en zeker niet onbelangrijk Betaalbare bruidskledij en ook suite kledij zeker de moeite.
en doe Houria de groetjes van me.
zondag 2oktober is het daar gratis een modeshow in de reinaert galerij vanaf 13.00u en dan krijg je extra korting.

groetjes inge



aurélie
16-7-2011
 Meld misbruik17-9-2011 1:10:07

cony in aalter
héél goede service en veel kleedjes van dat merk!



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik17-9-2011 10:14:56

Hey

Ik ga naar couture Elena in Deinze... Het ziet er een mooie winkel uit en ik hoop dat ze dus ook vriendelijke enzo zijn. Ik ben benieuwd.
Waarschijnlijk ga ik ook naar de outlet van Pierre-Yves,dat is er maar een paar minuutjes van.

Je hebt ook nog:
Modeshow in Geraardsbergen,iets verder in de straat heb je een klein bruidswinkeltje Caro. Toffe mevrouw
Mia Monta in Zottegem, ben ik langsgeweest voor het kleed van mijn schoonzus. Viel wel mee,maar ik was niet overtuigd van de service.
Pierre-Yves in Aalst,nog niet langs geweest,maar nog niet super veel positief van gehoord.

Dit zijn degene die ik ken van zien of horen...
Veel plezier!



inge
15-9-2012
 Meld misbruik17-9-2011 21:20:44

Inderdaad eens naar Filline in Merelbeke, heeft enkel linea rafaelli en als je iets kiest dat in de winkel hangt, krijg je korting. Maar ze kan nog steeds kleedjes bestellen ook hoor als ze er niet meer hangen.
Heel lieve dame.

groetjes inge



gwenda
20-7-2012
 Meld misbruik18-9-2011 22:33:40

Hey hey lieve bruidjes :)

Heel erg bedankt voor jullie reacties allemaal. Ik ga es kijken naar de
sites van al de winkels waar jullie het over hebben. Hé ja Nancy we trouwen
idd op dezelfde dag :-) leuk!
Ik kijk er al naar uit om een jurk te passen, ik heb niet echt zo een favoriet merk
maar ik zal dat wel zien zeker als ik een jurk aanheb of dat mooi is of niet. Even iets
anders, hoe zetten jullie je foto op je profiel, bij mij lukt dat maar niet hé.

Veel liefs xxxx



Marita

 Meld misbruik27-9-2011 0:52:57

Hey Gwenda,
indien je je bruidsjurk nog moet uitzoeken ... misschien kan je ook eens een (vrijblijvende) afspraak maken bij Het Bruidsparadijs in Merksem. Daar hebben ze jurken in de stijl van Linea Raffaelli. Indien je echt het merk Linea Raffaelli zoekt, kan je ook eens een kijkje gaan nemen bij Het Bruidshuis in Merksem. Daar hebben ze een vrij grote keuze in Linea Raffaelli-jurken!
Nog veel succes in je zoektocht naar de juiste bruidsjurk!
Marita
www.bruidsparadijs.be
opendeurdagen 5 t/m 9 oktober 2011



Marie-Louise
12-12-2012
 Meld misbruik1-12-2012 19:33:25



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info