TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
22-6-2012
|
15-9-2011 12:34:07
hoj Inge  Ken het verhaal , ik was 1 week verloofd toen nog 350 dagen ofzo op mijn teller en ik met de mama kleedjes "kijken" En vond meteen mijn droomkleedje ! tranen met tuiten dat de mama liet , kon ik het niet laten  heb het gekocht en het word nu hellemaal op maat gemaakt bij CERMO in Turnhout ! en ja hier ook hopen dat ik niet afval of bijkom , veel succes met de voorbereidingen ! geniet ervan ! groetjes
|
|
Sara
6-10-2012
|
15-9-2011 13:00:06
oooh zo super blij voor jou.
Ik hoop dat het zaterdag ook meteen liefde op het eerste gezicht is bij mij.
Ik vermoed wel dat afvallen minder kwaad kan dan bijkomen ;-)
|
|
Annelies
7-8-2010
|
15-9-2011 15:10:21
Hallo, Komt mij ook bekend voor. Wij gingen op een zaterdag ook eens "kijken" naar wat modelletjes, prijzen, winkels,... en ja, in de eerste winkel had ik prijs! Ik was verkocht en het kleedje gekocht  . Je voelt het inderdaad als je je droomkleedje gevonden hebt. Veel succes! Groetjes Annelies
|
|
Carmen
12-1-2012
|
15-9-2011 18:54:40
Gefeliciteerd met je droomjurk!
|
|
Caroline
23-6-2012
|
15-9-2011 19:42:46
Super! Ik ken dat gevoel. Wij gingen ook gewoon eens kijken, want ik kon echt niet wachten. En ineens hop, mijn droomkleedje gevonden! En inderdaad, als je er zeker bent moet je echt niet langer wachten!
Groetjes
|
|
Vicky
15-9-2012
|
16-9-2011 13:50:50
hier van hetzelfde. nog ietsje meer dan een jaar en droomjurk is reeds besteld! de mogelijkheid bestond ook dat hij in oktober uit de collectie ging en wilde absoluut geen risico nemen!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|