Terug naar overzicht
Hoi Kim,Misschien kan je het onderscheid duidelijk maken door ook de aperitief op te nemen op je menukaartje?Bijvoorbeeld:Aperitief met hapjes ***(voorgerecht 1)(voorgerecht 2) ***(voorgerecht 3)(voorgerecht 4) ***(hoofdgerecht) ***(dessert)Je kan ook eens googlen naar voorbeelden van menukaarten, misschien kom je nog wel iets tegen... Of eens vragen aan je cateraar?
kan je niet iets formuleren in de zin van walking diner of walking appetizer of misschien formuleren in het nederlands als 'een wandeling van .... en ... '
Kan de dj of ceremoniemeester ook geen aankondiging maken in de aard van, de receptie is ten einde, we beginnen aan de maaltijd met 2 staande voorgerechtjes zodat we dan allen samen aan tafel kunnen om het voorgerecht al zittend verder te zetten......
En dan kan je op u menuutjes de voorgerechten gewoon beschrijven desnoods tussen haakjes er achter staand gedeelte en zittend gedeelteveel succes
Nu vraag ik me wel af hoe je dat gaat doen met de menukaartjes... Zowel op de receptietafels zetten als op de 'zittafels' of op één van beide?
Zoals Véronique aangeeft zullen de mensen pas de menu lezen als ze aan tafel zitten, tenzij je ze ook op de receptie tafels zet. Ik zou ofwel, zoals Joke zegt, de DJ iets laten zeggen, ofwel jullie zelf ... misschien in het verlengde van een speech? "we gaan zo dadelijk starten met 2 proevertjes van het voorgerecht, nadien mag u plaats nemen aan tafel ... smakelijk"Succes!Groetjes,Cindy
Dank jullie voor de goeie ideeën! Hiermee geraken we al een stuk verder :-)