Terug naar overzicht
Heel veel plezier met de zoektocht naar je droomjurk!! Geniet ervan :DGroetjes Alessia
Hier hetzelfde... Ben ook helemaal weg van de jurken van Marylise...Welke vindt jij leuk ? Ik die met kleuraccent,of de korte jurkjes...Veel plezier met de zoektocht
Hier idem!!! Prachtige jurken vooral de Cielo jurk Ik trouw pas volgend jaar in sept. maar het kriebelt al om eens te gaan kijken naar de bruidsjurken. Welke vind jij mooi???
Hoi damesIk ben ook altijd fan geweest van Marylise, maar vind de collectie van 2012 net iets minder mooi dan vorige jaren...Toch wil ik zeker 2 jurken passen: de Cielo (inderdaad, mooi!!) en Sydney...En misschien nog een model van vorig seizoen als die er nog hangen...Veel plezier met passen en kiezen dames!groetjesSandra
Ik heb ook een heel mooi kleedje gezien bij de nieuwe collectie en voor mij valt dan persoonlijk de collectie van dit jaar beter mee dan de collectie van vorig jaar. Nog een kleine 8 maand wachten (OMG 8 maand ) en dan gaan we ook eens passen!
Ik wil zeker deze passen:CarolJasmineMaximeNova als ze deze in het wit hebben
Hallo medebruidjes!Merci voor de vele reacties ik vindt de Cielo, de Agnes en de kiwako mooi maar de allermooiste is de Alexandra vind ik, hij is simpel maar toch met dat ietsje meer! Naar zoiets ben ik op zoek! Ik vindt persoonlijk dat er mooiere jurken zitten in de nieuwe collectie maar smaken verschillen hé!!Nog 297 dagen te gaan!! En aftellen dat we doen!! hihiGroetjes en veel pasgenot!