TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
marinka
7-7-2012
|
9-9-2011 15:27:07
hallo,
kan je best goed verstaan, zou ook al beginnen panikeren maar er zal wel een uitleg zijn. mss was dit eenmalig of was er iets fout in de communicatie. geen idee, je kan de bruid zelf mss eens contacteren voor meer uitleg, of je zorgen voorleggen aan het team van shm . over het topic van pascal kan ik niets zeggen, hij mag geen namen vrijgeven voor het moment. er zijn altijd goede en slechte commentaren dus praat erover en dan kunnen zij je mss gerust stellen. veel succes
|
|
Redactie
|
9-9-2011 16:16:45
Je moet je geen zorgen maken. De handelaars die adverteren op onze website maken zich gelukkig niet schuldig aan deze praktijken. Enkelen zijn in het verleden toch eens in de verleiding gekomen, maar van zodra we daar weet van hebben wordt daar onmiddellijk tegen opgetreden en worden de berichten verwijderd.
|
|
Vicky
15-9-2012
|
10-9-2011 19:16:28
Wij hebben ook studio happy music. Ze werden ons aangeraden door de feestzaal. Ze komen daar heel veel en altijd is het blijkbaar super. Blijkbaar weten ze heel goed in te spelen op hun publiek.
Ik heb ook dat bericht gelezen met de negatieve reacties op SHM. Ik maak me er geen zorgen in, ik heb daarentegen al een massa zeer positieve commentaren gelezen ook.
Groetjes!
|
|
sofie
8-9-2012
|
10-9-2011 20:03:06
Hey Vicky,
Merci voor jouw berichtje. Ik besef ook heel goed dat er tot voor kort nooit negatief commentaar gekomen is op SHM. Maar zo'n negatief bericht maakt wel wat meer indruk (jammergenoeg). Ik was eventjes bezorgd, maar ik voel me nog altijd goed met m'n beslissing hoewel ik nog nooit met Dierk of z'n medewerkers gesproken heb (behalve via mail)!
Groetjes
|
|
Ellen
9-7-2011
|
12-9-2011 17:31:10
Wij hadden studio Happy Music. Hem contacteren is niet altijd eenvoudig, maar eens je hem te pakken hebt, komt het in orde. Je moet echt vragen naar een afspraak in levende lijve ;-)
Wij hadden echt een fijn feest met Dierk. In het begin speelde hij wel VOORAL voor de oudere garde, maar als je hem uitdrukkelijk gaat vragen om jongere muziek, dan doet hij dat, hoor. Alleen jammer dat hij niet alle liedjes had die werden aangevraagd... Maar de sfeer was goed.
|
|
Kurt
|
13-9-2011 14:07:07
Een dj kan niet altijd alle nummers hebben natuurlijk. Een dj moet zijn muziek origineel hebben, dwz op een ECHTE cd (geen kopie) of via mp3 aangekocht via een erkende website (en dan nog een dj licentie bij Sabam). Daardoor dat de dj's niet altijd alle nummers in hun bezit kunnen hebben. Dit alles heeft natuurlijk ook een kostprijs en dat verklaart vaak al het verschil in kostprijs tussen een dj die met alles in orde is of een dj die dat niet is.
mvg, Kurt
|
|
marjan
9-9-2011
|
19-9-2011 15:20:32
Hey Sophie, je moet denk ik geen schrik hebben! ook wij hadden Dierk van SHM op onze trouw en waren supercontent!! Alle afspraken zijn eigenlijk via mail gebeurd en een paar dagen op voorhand heeft mijn man (nu mag ik dat zeggen :-)) hem eens gebeld om alles zeker te zijn enzo.. Ik had dat topic ook gelezen en was een beetje ongerust geworden maar dat was ongegrond! Het was een heerlijk dansfeest! in het begin kwam het publiek traag op gang maar eenmaal ze gelanceerd waren is het feestje niet meer gestopt! Alvast veel plezier gewenst voor volgend jaar :-)
|
|
jurgen
1-9-2006
|
27-9-2011 12:09:58
Ik ben persoonlijk aanwezig geweest in feestzaal Ten Dauwe in Aalter waar SHM gedraaid heeft.
Kmoet zeggen de basismuziek was in orde. Maar ik vond vond niet dat hij inspeelde op het publiek. Hij speelde precies een vast patroon van muziek achter elkaar of er nu veel of niet veel gedanst werd. En van de talrijke nummers die aangevraagd werden ; hebben we er toch niet veel gehoord.
Maar het was wel een leuke avond.
mvg
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|