Terug naar overzicht
Hallo,Dit is van Adele, ik geloof dat het "make you feel my love" is. Prachtige zangeres!!
Zal mijn mama live zingen tijdens de ceremonie in de kerk :)) Krijg nu al kippevel...
idd dat is van adele.... maar klopt het niet dat ze zingt over iemand die nog niet de hare is....?"I know you haven't made your mind up yet"
Ik denk inderdaad dat ze zingt over iemand die ze wil overtuigen van haar liefde. Maar ik vind niet dat je iedere zin uit dergelijke liedjes tot in detail moet gaan analyseren. De achterliggende boodschap is dat je hemel en aarde wil, kan en zal bewegen als het moet voor die andere persoon... En dat lijkt me nu net een heel mooie boodschap voor op een huwelijk.En zeker als zoals bij Tina iemand zo bijzonder als je moeder dit zingt. Dat zal ongetwijfeld SCHITTEREND zijn!!
Ben blij dat de vraag hier al gesteld is, vind het ook een super mooi liedje Wij zijn nog op zoek naar een openingsdans daarmee.
Wij laten het spelen in het gemeentehuis, prachtig liedje!
Dit wordt onze openingsdans...............heel mooi Groetjes
Het was ook onze openingsdans... een liedje wat voor mij dus in het geheugen gegrift staat... iedere keer als dit op tv komt krijg ik kippenvel...
tja bedankt mijn vriendin zou het ook willen laten afspelen in de kerk.... omdat het zo mooi liedje is.