Terug naar overzicht
Wij hadden studio happy music en waren zeer tevreden! Hij houdt rekening met je muzieksmaak en muziekkeuze en zorgt ervoor dat je dansvloer vol staat!Er werden op de avond zelf ook foto's getrokken van de dansvloer en op het einde krijg je die al mooi mee op cd dus dat is ook wel een leuk extraatje.
Ik stem ook vol overtuiging op Studio Happy Music!! Zij verzorgden de muziek op ons huwelijk op 22 juli en we hebben niets dan lof! Aangename mensen, ze luisteren naar het bruidspaar, correcte afspraken, ... zo kan ik nog wel even doorgaan! Ik zou niet twijfelen!Groeten,Ester
Studio HM ! Op elk huwelijksfeest waar we te gast waren en hij draaide, werden de pannen van het dak gespeeld, er is een ongelofelijke ambiance en de dansvloer raakt maar niet leeg ! Voor ons blijft hij de beste in het vak, vooral voor een zo belangrijke gebeurtenis als je huwelijk !
Hallo Wij trouwen heel binnenkort en waren ook aan twijfelen tussen jmc productions en studio happy music . Bij jmc is het z'n 300 euro en moest je na een bepaalde tijd bij betalen en als je specialere lichten wou moest je dat ook bij betalen. Bij studio happy music 500 euro heel de avond en niks extra bij betalen voor lichten extra uren... verplaatsing ... dus onze keuze is studio happy music geworden. Veel succes nog groetjes kelly
Welke DJ is het ondertussen geworden?Wij hebben JMC productions omdat we hem "kennen" van vroeger.Woonde paar huizen van mijn oma en heeft reeds alle huwelijksfeesten in onze familie verzorgd en het was telkens meer dan in orde! :-)
blackstar omdat een collega hem had tijdens hun huwelijk en twas super dus hopelijk op het onze ook. jmc hadden we ook al hoort maar de baas zelf en voor ons huwelijk ging het iem anders van zijn team zijn dus dan toch niet geboekt
Ja wij hebben ook wel achter Jan zelf gevraagd! Maar gezien hij mij nog herinnerde van vroeger, was dit geen probleem. :-)
bij ons was ie al bezet op onze dag dus ja zolang het maar een spetterend feest is é
Tis dat!