Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zeer ontevreden van bruidswinkel Aselin te Heusden!!!

  20-8-2011 20:45:40
Ik ging vanmiddag naar deze winkel, en zei dat ik op zoek was naar een broek & bustier. Er was een vriendelijke dame die me allerlei broeken etc liet zien. Ineens kwam de baas erbij en van zodra hij zag dat wij geen turken waren zei hij dat ik anders maar eens in Hasselt moest gaan zien bij Linx.. het zou wel wat duurder zijn.. moest ik daar niets vinden, moest ik maar terugkomen.. Het (turks) koppel dat achter ons kwam werd zonder problemen verder geholpen.

ONGELOOFLIJK!!!

Absoluut klantonvriendelijk & volgens mij zelfs discriminerend!

evelien
25-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 8327


francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik20-8-2011 22:36:34

hey

dit vindt ik belachelijk en echt wel discriminerend!

mvg francis



cindy
17-9-2011
 Meld misbruik20-8-2011 22:37:00

heeft hij gezegd omdat jullie geen turken zijn of is dit een insinuatie van jou kant?
je mag best klagen over de onvriendelijkheid van de baas/verkoper maar om nu meteen zoiets te zeggen...
Sorry hoor maar zelfs turken zijn mensen met gevoelens!



Shirleyjane
8-9-2012
 Meld misbruik20-8-2011 23:46:46

Tja,
klinkt inderdaad heel vreemd.. Wat voor beide partijen haal je er niks uit dan.
Hadden ze misschien niks in jouw smaak? Want anders snijd ie'zichzelf gewoon in zn vingers!



suzy
6-8-2011
 Meld misbruik21-8-2011 10:09:41

ik kan je wel begrijpen er zijn zo wel meer winkels op cité in Heusden. ik kan het weten, ben van daar. Maar langs de andere kant ik ben ook eens gaan zien in zo'n winkel (wel niet in die) Maar die turkse dame heeft me daar toen heel fijn alle uitleg gegeven.
Zal er vanaf hangen wie je voor je hebt.
Zo heeft die vrouw van isa moda in hasselt heel onbeleefd gedaan tegen mij. En dat was een belgische. Je moet dan maar denken: "ok, aan mij zul je niks verdienen en ik kom NOOIT meer terug!!!



Servilia
9-9-2011
 Meld misbruik21-8-2011 10:41:58

@cindy: maar ZELFS Turken???? Doe even normaal en houd je racistische praat voor je.



sylvie
3-9-2011
 Meld misbruik21-8-2011 11:33:29

Servilia doe maar normaal. Dat is typisch, altijd direct denken dat we racist zijn.. Als je zegt zelfs Belgen hebben gevoelens, zou ik daar nooit bij stil staan dat het racistisch klinkt....



evelien
25-8-2012
 Meld misbruik21-8-2011 11:43:07

Ik ben totaal géén racist, en dat meen ik ten zeerste!
Ik vind het wel héél raar dat ik had aangeduid in het boek (dat de werkneemster me had laten zien) welke broek & bustier ik wilde, het enige wat ik nog moest weten was de prijs..
Dusja, ik ben er bijna 100 procent zeker van dat dit puur racistisch is.. maar dan van zijnentwege!

En het is nu niet omdat ik zeg dat hij zo is, dat alle turken zo zijn eh:)! Ben nog naar een andere bruidswinkel geweest in die straat en daar waren ze supervriendelijk!

Ik wou gewoon ff mijn ongenoegen uiten over deze winkel... het trok gewoon op niets!



Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik21-8-2011 11:49:24

Ik denk nu ook niet dat Cindy dit slecht bedoeld had zenne! Haar berichtje roept zelfs op om niet meteen van het slechtste uit te gaan en ze vraagt aan de topicstartster of ze er wel zeker van is of dat het misschien een eigen interpretatie is.

Ik denk dat het woordje 'zelfs' gewoon een tussenwoordje was en echt niet racistisch bedoeld was!

Dus misschien niet zo snel conclusies trekken!

Lieve groetjes

Chantal



cindy
17-9-2011
 Meld misbruik21-8-2011 14:18:38

wat zal ik dan zeggen sevilla... turken hebben ook gevoelens?? of hoe moet ik het volgens jou formuleren?? lees eens goed: dit was juist GEEN rascistische opmerking!!



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik22-8-2011 12:38:22

Hey,

Is hier blijkbaar een gevoelig onderwerp....
@ Evelien: Ik begrijp dat je dit wou mee delen als informatie... ikzelf heb het zeker niet als een discriminerende mail naar alle allochtonen gelezen.
Begrijp dat dit geen leuke ervaring was. De vrouw wou u goed helpen, maar haar partner in de zaak dacht hier anders over.... inderdaad niet aangenaam...

Trek jou de harde woorden van hierboven maar niet te sterk aan.

Veel groetjes Ellen.



Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik9-10-2011 19:08:46

Hallo allemaam,

Ik wilde maar dat ik commentaar kon geven op Aselin maar ik stond er voor een gesloten deur helaas. Ik had de openingsuren echt dubbel gecheckt en op de ingang hing ook uit dat ze open moesten zijn, maar helaas. Ik wilde eens gaan kennis maken, gaan informeren wanneer ik ongeveer moest komen voor een jurk en een eerste indruk krijgen van de winkel voor ik er echt een afspraak zou maken (ik heb altijd last van koudwatervrees). Maar kennelijk gingen we voor niets. Een handelaar van een zaak waar we iets gingen drinken daarna wist te melden dat dit kennelijk een gewoonte is van de zaakvoerders: te pas en te onpas open of dicht zijn dus zonder afspraak hoef je niet te gaan: de openinsuren zijn van geen tel.

Iets verderop in de straat is ook (een eveneens Turkse bruidswinkel om mij gelijk niet te mengen in de discussie over racisme of niet): Sposa en zij hebben op mij een superindruk gemaakt, ik kreeg meteen antwoord op mijn vragen, de mensen waren zeer vriendelijk (en ze hielden zich aan hun eigen uren).
Daar ga ik zeker en vast een afspraak maken, daar voelde ik me best goed!



heidi
12-5-2012
 Meld misbruik28-11-2011 12:51:51

Hallo, ik ben vorige week gaan kijken in de winkel zonder afspraak. Omdat ik mooie dingen zag hangen pasafspraak gemaakt. Heb een 10-tal kleedjes gepast, de mevrouw was heel vriendelijk maar vertelde dat er eigenlijk maar 4 à 5 gepast mochten worden. Hebben van de baas zelfs een tas koffie gekregen. Wat de keuze uit het boek betreft vertelde ze dat als ze daaruit een kleed moesten bestellen het dan ook gekocht moest worden, dit vind in wel niet kunnen. Gelukkig toch een kleed uit de winkel gevonden, helemaal niet duur!



heidi
12-5-2012
 Meld misbruik8-5-2012 22:08:21

Hallo,

Ik wil ook even het volgende kwijt over Aselin te Heusden Zolder:

Ik trouw aanstaande zaterdag 12/05/2012 en heb mijn trouwkleed (helaas) ook gekocht bij Aselin.
De eerste x in de winkel werden we 'geholpen' door een man (de eigenaar) die eigenlijk meteen vroeg een pasafspraak te maken.
We hebben dit dan ook gedaan, op de dag van de afspraak werden we dan verder geholpen door een vriendelijke turkse dame, tasje thee, verschillende kleedjes gepast.
Het kleed dat ik wou bleek het laatste te zijn, kwam van een beurs en kon niet meer bijbesteld worden. Helaas was het vanachter iets te klein waardoor de rits niet dicht ging.
Geen probleem volgens de dame, ze zouden het hermaken en er een corset tussen zetten, het zou heel mooi worden en je zou niet merken dat het eerst te klein was.
Na veel wikken en wegen dan toch beslist het te kopen.
Moesten dadelijk betalen, en omdat het nog wat vroeg was moesten we later terugbellen voor een nieuwe pasafspraak.
Ok, aantal weken voor de trouw wilden mijn mama en ik even even binnenwippen voor het kleed nogmaals te gaan bekijken omdat ik mijn lingerie moest gaan kopen en wist niet meer precies hoe het uitgesneden was. De meneer opnieuw, heel onvriendelijk, precies bang om met vrouwen alleen te zijn, werd heel zenuwachtig, kleed was er niet, moesten pasafspraak maken.
Nieuwe afspraak: kleed werd door de naaister omgespeld voor de retouches. We maken onmiddeljk een nieuwe afpraak voor te passen.
Terug thuis realiseer ik mij dat de pasafspraak samen valt met mijn vrijgezellen, waardoor ik bel naar Aselin voor de afspraak te verzetten. Man opnieuw zeeer onvriendelijk aan telefoon, verstaat geen fluit van wat je zegt!
Ook wij veronderstellen dat het verzet is, gaan opdagen maar meneerke had de afpraak niet genoteerd, kleed was niet daar, voor niks naar daar gereden!
We noteren een nieuwe afspraak op 1 mei, we melden nog klaar en duidelijk dat het feestdag is en of ze wel open zijn, "ja, ja, geen probleem, 1 mei 10u" zijn naaister stond erbij!
Wij om 1 mei op het afgesproken uur naar daar, winkel gesloten!!!!!! de zoveelste x voor niets naar daar gereden. Hier kon ik niet meer tegen, zijn bij de turkse slager tegenover gaan vragen of hij hem kende en hij bleek boven de winkel te wonen en hij zou thuis zijn want zijn auto stond voor de deur. Na 10 min aan te bellen kwam een dame zeggen dat hij zo kwam. 10u20 deed hij de winkel open. HEEL ONBESCHOFT, "het is 1mei, alle winkels zijn gesloten op deze straat" (terwijl mijn toekomstige bij sposa aan het passen was)bla bla bla
Hierop werd ik heel kwaad en zei ik dat we voor de zoveelste x voor niks zijn gekomen, dat het geen reclame is voor zijn zaak en dat hij zelf de afspraak op 1 mei gemaakt had!
We moesten gaan zitten en 10 min. wachten.
Er stopte een andere man voor de winkel die mijn kleed binnenbracht. Het kleed was niet gestreken en het corset was alles behalve mooi gemaakt! Radeloos en omdat het meer dan beu waren hebben we het toch mee naar huis genomen. Met veel geluk dat mijn mama al meer dan 25j ervaren naaister is en het kleed heel mooi heeft kunnnen afwerken.
Conclusie: zeer ontevreden, onbeschofte eigenaar die bang heeft om met vrouwen alleen in de winkel te zijn, slechte service,
ik raad het af een kleed te kopen bij Aselin!
Groetjes H.



evelien
25-8-2012
 Meld misbruik17-5-2012 21:54:07

Beste Heidi,

Het spijt me dat het zo gelopen is.. maar goed dat je een handige moeder hebt dan:)!
Ik heb mijn kleed nu gevonden bij youniek te turnhout.. altijd even vriendelijk..

Groeten,
Evelien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info