TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Hanne
1-10-2011
|
19-8-2011 15:58:53
Elke, wij geven ook ons huwelijksfeest in het Godshuis. Ik wilde je een privé bericht sturen, maar als boodschap krijg ik "Bad request" en ik kom niet op je pagina. Kan je mij eventueel je emailadres geven alsjeblieft? Groetjes, Hanne
|
|
Piscador
|
19-8-2011 16:14:02
Dag Elke, Misschien raar om een reactie te krijgen van een "conculega", maar ik geef je enkel mijn eerlijke mening. De D.J.'s van Ludwigs zijn zeker en vast heel goed in hun vak en het kan inderdaad ook wel zijn dat zij een goede kennis van de zaal hebben, maar de prijs bij Ludwigs ligt inderdaad nogal aan de hoge kant voor veel mensen. Kennis van de zaal is natuurlijk altijd een pluspunt, maar draagt niet noodzakelijk bij tot een geslaagde dansavond, hoor. Het is natuurlijk wel comfortabel voor een D.J. die zo z'n vaste zalen heeft om er de discobar op te gaan stellen, daar die er al vaker is geweest. Belangrijk bij een D.J. is toch dat hij de goede muziek draait op het goede moment, feeling heeft met zijn publiek en er goed op in kan spelen, zodat de sfeer/er in zit en blijft en natuurlijk ook met kwalitatief betrouwbaar en professioneel materiaal werkt. Er zijn heus meerdere goede en ervaren D.J.'s die u dat kunnen bieden, hoor. Aan jou de keuze of je de meerkost voor zaalkennis de moeite waard vindt. Vriendelijke groeten en succes met het verder plannen van jullie huwelijk. Juan (D.J. Dilano)
|
|
Ibe
|
20-8-2011 12:30:47
Beste,
Even melden dat er waarschijnlijk nog meerdere Dj's zijn die ervaring hebben om in het Godshuis te spelen! Waarvan ik één ben! Vraag vrijblijvend een offerte aan en ik
neem spoedig contact met je op!
Mvg
Dj Ibe, stijlvol in feesten!
|
|
Marijke
5-5-2012
|
20-8-2011 16:53:09
Ik ben naar een trouwfeest in het Godshuis geweest waar DJ Ludwigs draaide! Het was een geslaagd feestje, met goeie muziek! Meer kan ik er niet van zeggen, gewoon dat het goed was!
|
|
B.
|
20-8-2011 22:30:23
Ludwigs heeft een hoop dj's ... je zal dus een beetje geluk moeten hebben of diegene die je krijg volledig bij jullie past. Prijzen zijn duurder dan de gemiddelde professionele dj omdat de meeste dj in bijberoep zijn, geen technische dienst hebben en geen bedrijfsleider die moeten betaald worden.
"De zaal kennen" biedt tot op heden weinig tot geen meerwaarde als het aankomt op het opleveren van een goed feest. Het kan wel interessant zijn om een idee van grootte te hebben zodat je tenminste een beetje kan inschatten hoeveel licht en geluid je er moet installeren.
Of Ludwigs (of een van hun dj's althans) de geschikte is voor jullie, dat hangt louter af van jullie wensen en verwachtingen. En of je die duidelijk ventileert bij de voorbereidende gesprekken. Zolang het allemaal vrij mainstream mag blijven zullen ze je zeker kunnen helpen ...
|
|
Bart
|
21-8-2011 9:13:03
Ik kan me alleen maar aansluiten met de collega's dj!! Onder de groep "Ludwigs" zitten er meerdere goede dj's en misschien ook mindere maar zoals gezegd:veel hangt af van wat je verwacht om een geschikte dj te zijn op jullie feest.
Ik heb zelf ook al meerdere feesten op die locatie gespeeld en weet dus waarover het gaat.Vergelijk de dj's waar je contact mee opneemt en welke het meest van jullie verwachtingen zou kunnen waarmaken.
Voor de rest kan ik jullie alleen maar veel succes wensen.
Vriendelijke groeten, Bart
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|