Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eventjes frustraties

  18-8-2011 9:17:42
Hello,

Ik moet hier eventjes mijn frustraties uiten. Gisteren mailtje gekregen van onze dj dat hij jammer genoeg niet kan draaien op ons trouwfeest (wat binnen 50 dagen is) en dat zijn maat (dj waarmee hij samenwerkt) die dag ook niet meer vrij is. We hadden die dj genomen omdat mijn toekomstige nog samen met hem heeft volleybal gespeeld dus dachten we van leuk dan is hij er ook bij. Maar niet dus. Ben eventjes ten einde raad.

Groetjes Tine

Tine
8-10-2011
Meld misbruik



Reacties: 26 | Gelezen: 2717


Sarah
22-6-2012
 Meld misbruik18-8-2011 9:27:54

hoi tine !

tgoh ! dat is echt geen leuk nieuws & dat kan hij niet eerder laten weten ?
amai ik zou ook slecht gezind worden ...
Ik hoop met jullie mee dat je een nieuwe mss betere ;) dj vind die zich wel aan de afspraak houd .


groetjes .

Sarah



Tine
8-10-2011
 Meld misbruik18-8-2011 9:35:19

Neen hij kon dit nie eerder laten weten want hij heeft nu pas zijn uren gekregen voor oktober dus ja.

Groetjes



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik18-8-2011 9:35:56

Mesne die zich niet aan gemaakte afspraken houden ... GRRR!
Maar ik weet zeker dat je iemand zal vinden. Zet misschien je regio in het berichtje, kan voor sommige handig zijn ;-).

Wij hebben ycmusic (www.ycmusic.be) gekozen. Ik weet dat hij een beetje overal in 't land doet en enkel als hobby. Misschien is hij dan ook nog vrij. En hij is zeeeer prijslijk. Neem anders eens contact.

Het komt wel goed.

Groetjes



Tine
8-10-2011
 Meld misbruik18-8-2011 9:39:29

@Patricia: We zijn van Brugge maar ons feest gaat door in Aalter



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik18-8-2011 9:57:54

Wel hij is van Denderleeuw ... dat is nu niet zo ver van Aalter hé :-)



PartyDelight

 Meld misbruik18-8-2011 10:16:48

Hey Tine,
Ik ben nog vrij die dag.
Als je wat meer info naar me stuurt (grote van de zaal, aantal genodigden, ...) kan ik je een idee van de prijs geven.
partydelight@skynet.be



kris

 Meld misbruik18-8-2011 11:12:38

Een probleem dat hier meer en meer opduikt, helaas...
Er zijn hier dan ook al bladzijden vol goeie raad en tips gegeven om deze problemen te vermijden, helaas.... kijk maar gerust eens in de vorige posts...
Op den duur krijg ik hier het idee dat de mensen het niet willen snappen....of het gewoon leuk en spannend vinden om met iemand in zee te gaan waar je al op voorhand weet dat je geen garanties hebt....
Of zich laten misleiden door "goedkope tariefjes" van de in 't zwart werkende (slaapkamer)dj die uiteraard niks op papier kan zetten en meestal draait met illegale mp3's en/of dezelfde zelfverklaarde dj die plots beseft dat een huwelijksfeest draaien eigenlijk niet zo evident is...
Enfin, goed voor de dj's die allemaal een "overvolle" agenda hebben, maar die dan toch net op die dag vrij zijn.
Los daarvan wens ik Tine toch succes met de zoektocht naar een gepaste dj voor haar trouwfeest en hopelijk vind je nu wel iemand die garanties kan bieden, ook al zal het mss ietske duurder uitvallen.



B.

 Meld misbruik18-8-2011 11:56:54

@ Kris ... er valt geld te verdienen met trouwfeesten dus krijg je volk dat erop springt. Kijk maar naar het aantal betalende dj's op deze site. Dat is het laatste jaar extreem gestegen ...




Marc

 Meld misbruik18-8-2011 12:06:42

Dag Tine,
u mag mij steeds (vrijblijvend) contacteren ,
Ik werk persoonlijk & professioneel, maar slechts met één doel voor ogen:
Ambiance op de dansvloer!!!!!

Met vriendelijke groeten
Marc Dooms




Piscador

 Meld misbruik18-8-2011 12:39:23

Dag Tine,

Ik moet jammer genoeg Kris zijn mening bijtreden.
Het is erg betreurenswaardig dat zo'n toestanden voorvallen. We hebben het hier inderdaad al veel te vaak moeten horen.

Wat de amateur-D.J.'s (legaal of illegaal) betreft is het inderdaad zo dat zij niets kunnen garanderen en je ook vaak niet eens een idee hebt wat je ervan kan verwachten op je feest.

Tegenwoordig noemt quasi iedere jonge knaap zich graag "D.J." (inderdaad de zogezegde "slaapkamer-D.J. "). De markt van de D.J. equipment is dan ook oververzadigd van goedkope, doch niet professionele en minder betrouwbare toestellen en software, gefabriceerd door firma's die op dergelijk cliënteel doelen. Op zich is daar niets mis mee, daar ieder vrij is om een hobby te beoefenen, doch deze personen zijn het meestal niet gewoon om feesten te draaien, laat staan huwelijksfeesten voor een breed, divers publiek, alsook het materiaal en de geluidskwaliteit van dergelijke goedkope uitrusting is vaak ondermaats. Ze missen de vaardigheid om het publiek aan te voelen en erop in te spelen en als die personen al over een uitgebreide muziekcollectie met diverse genres beschikken, is die vaak niet legaal.

Natuurlijk vind je dan vrienden en/of knaapjes die je feest met veel plezier komen "opfleuren" in ruil voor wat drinken, eten en zakgeld, maar dan moet men ook rekening houden met de (mogelijke) consequenties van met dergelijke personen in zee te gaan.
Bovendien is het niet alleen vaak illegaal wat ze doen, maar is het ook nog eens oneerlijke concurrentie t.o.v. de degelijke professionele D.J.’s met kennis van zaken en een officiële SABAM D.J.-licentie en stellen zij ons beroep ten onrechte in een slecht daglicht.

Vertrouw dus op een professionele D.J. voor uw feest, tenslotte beoordelen de genodigden uw huwelijk voornamelijk op basis van het dansfeest.
Het zou zonde zijn dat net dat in het water valt. U huwt tenslotte normaliter maar één keer in uw leven, nietwaar.

In elk geval veel succes bij het vinden van een goede D.J.

Vriendelijke groeten,

Juan
(D.J. Dilano)
www.djdilano.be




tima
8-9-2012
 Meld misbruik18-8-2011 14:42:21

pff zeg jullie kunnen er wat van hoor !dit meisje zit in de put en jullie lezen haar de les
ga u 'professionele ' ergernissen ergens anders placeren



Piscador

 Meld misbruik18-8-2011 15:06:22

Beste Tima,

Het is zeker en vast niet de bedoeling om Tine de les te spellen. Wij willen enkel andere mensen verwittigen voor dergelijke praktijken, omdat wij uit ervaring weten dat we al te veel mensen zoals Tine aan de lijn krijgen, wij dit ook schandalig vinden, maar ook vaak machteloos staan daar wij al volgeboekt staan.

Denkt u dat ik het leuk vind om bruiden huilend aan de lijn te krijgen en ik hen niet kan helpen? Helemaal niet. Integendeel.
Ik weet wel dat ik geen liefdadigheidsinstelling ben en wil dat ook niet pretenderen, maar ook ik ben een mens met een hart en empathie en als je in zo'n situaties niet kunt helpen, is dat werkelijk hartverscheurend.

Ik hoop dat u mijn reactie nu beter kan plaatsen.

Wat Tine betreft:
Echt van harte veel succes bij het vinden van een andere D.J. Het zal wel lukken, je hebt nog 50 dagen! Laat het hoofd niet hangen.

Vriendelijke groeten,

Juan (D.J. Dilano)



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik18-8-2011 16:02:44

@ Tima ... goed gezegd. Ik had ooit ook zo'n item geplaatst ivm fotografen. Man man, een hele polemiek onder professionele fotografen heb ik als antwoord gekregen. Hatelijk gewoon. Je hebt gelijk dat ze dergelijke gresprekken elders moeten voeren. Was ook heel handig om er meteen een hele boel van mijn lijstje "te contacteren" te schrappen.

@ de "prekers" (lees dit met een knipoog - wil niemand persoonlijk met de vinger aanwijzen). Ik begrijp jullie frustratie ook, en ga ook niet beoordelen of jullie gelijk hebben of niet maar Tine heeft hier momenteel geen boodschap aan. En ... men moet niet iedereen over de zelfde kam scheren.

@ Tine - succes met je zoektocht.



kris

 Meld misbruik18-8-2011 19:10:03

Blijkbaar voelen zich hier enkelen in hun ... gebeten. Terwijl "de prekers" enkel anderen willen waarschuwen voor dergelijke voorvallen. Wij spreken uit ervaring en het is de bedoeling dat ervaringen (waar iemand iets aan kan hebben) op een forum kunnen medegedeeld worden! Daarvoor dient het tenslotte. Dat wij Tine niet direct kunnen helpen is ook ons fout niet. Sommigen, die wel hier reclame mogen maken zijn blijkbaar al bezet en kunnen niet helpen, anderen die hier geen reclame mogen maken MOGEN zelfs niet helpen (lees: hun diensten aanprijzen)./
Het is niet voor niks dat ze zeggen: een gewaarschuwd man/vrouw is er...........vul zelf maar aan.
Voor de rest kunnen wij enkel Tine moed geven en haar het beste toewensen, wat sommige "prekers" dan ook gedaan hebben en hopen dat anderen die niet zo lichtgeraakt zijn, er iets aan gehad hebben aan onze "professionele hatelijke ergernissen", wat geloof ons beste mensen, voor ons (mensen die serieus met hun vak bezig zijn en mss TE klantvriendelijk zijn) zijn dergelijke voorvallen ook NIET leuk!
by the way: de commentaar-gevers op de "prekers" komen trouwens ook niet met een oplossing voor de dag, daar heeft Tine ook niets aan!



ann
2-7-2011
 Meld misbruik18-8-2011 19:35:15

er zijn nu eenmaal mensen die nog vertrouwen op het woord van een ander!!en gelukkig kan dit nog en zijn er nog velen die ook hun woord kunnen houden!!spijtig als je op iemand botst die niet zo blijkt te zijn!!
je zal wel iemand vinden hoor!!zeker weten!!
wij hadden de dj van de zaal,hij was erg goed!!het is dj frank van aalst
hij speelt waarschijnlijk ook wel in andere zalen
indien intresse of je vindt niemand kan ik je zijn gegevens zeker mailen...



Emily
26-5-2012
 Meld misbruik18-8-2011 20:01:08

Wij hebben DJ LeBart, mss eens googelen en contacteren? Valt goed mee van prijs en hij komt heel professioneel over. Kop op, je vindt zeker nog iemand!! Veel succes!



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik18-8-2011 22:30:53

tine,
ik hoop dat je een oplossing vindt.

wat is dat toch tegenwoordig verdorie met al die Dj's die zelf niet kunnen, een vervanger sturen etc etc . (En voor al die geel omlijnde posts van hierboven : ja, OOK professionele dj's doen dit vaker en vaker)






Bart

 Meld misbruik18-8-2011 23:13:20

Ja,ook ik sluit me volledig aan bij Kris en inderdaad,men noemt zich veel te snel "Dj" en dat is niet steeds het geval.
Het is niet omdat je veel muziek hebt in een verzameling en je thuis hier veel mee bezig houdt,dat je daarom plots een dj bent.Dit is en blijft een beroep al dan niet als hoofdberoep.Natuurlijk moet alles geleerd worden en dat is normaal.

Ook ik oefen dit al 23 jaar uit en heb dus veel ervaring maar steeds weer blijft ieder feest steeds weer een uitdaging.Ook ik ervaar dat zelfs na al die jaren nog steeds elk feest anders is.
Een gouden raad: Werk enkel met een dj die ALLES OP PAPIER ZET!!!

@ B: Je beweert dat er met een huwelijk veel geld te verdienen is maar vergeet ook niet dat een dj die zijn vak echt goed wil doen,ook moet investeren en dat moet er dan ook weer uitkomen.Anderzijds is het niet omdat je een dure dj boekt,steeds weer geruststellend is want dit hangt deels af van wat je verwacht of wat je publiek op het feest zal doen.

Ik zou nog een heel boek kunnen schrijven over deze discussie maar kan alleen maar zeggen: Veel succes in de zoektocht en indien je verder info wenst kan je steeds bij mij terecht op www.partysound.be of info@partysound.be



B.

 Meld misbruik18-8-2011 23:56:58

Partysound Bart ... Ik weet dat je moet investeren, maar elke thuisdj heeft tegenwoordig een set staan die direct in de grootste clubs kan neergepoot worden.
Actieve geluidssets zijn vrij betaalbaar geworden en een beetje basis belichting kost ook geen stukken van mensen meer.
Bovendien heb je naast de dj's ook verhuurfirma's die voor 150-200 euro installaties neerzetten ... zoveel hoef je dus ook weer niet te investeren.
Komt daar nog bij dat je tegenwoordig geen bestelwagen meer nodig hebt dat je een compacte dj set vlotjes kan wegmoffelen in een station wagon of een monovolume.

Voor een dikke 300 euro heb je bovendien een zeer mooie allround basis-selectie op itunes waarmee je misschien wel 80% van de feesten muzikaal kan afwerken.

Los daarvan weet je goed genoeg dat ik enigszins dezelfde mening deel als menig ander dj. Maar door hier steeds te preken en aan stemmingmakerij te doen los je het probleem niet op ... het enige wat je kan doen is proberen het verschil te maken. Steeds een goeie service te leveren en geen verbloemde toestanden verkondigen ... als je niet kan opleveren, aan je voorbij laten gaan die handel.

Maar misschien bekijk ik de dingen te pragmatisch ...



Patricia

 Meld misbruik19-8-2011 12:08:11

Man oh man, wat een discussie hier, en ik ben het met de heren 'echte' dj's en B eens, ik zie het helaas ook steeds vaker bij live muziek. Maar hoevaak er daar ook over gediscusieerd wordt, blijkbaar wil men niet luisteren of blijft men goedgelovig. Dus zo'n discussie heeft helaas helemaal geen zin.
Maar ondertussen hoor ik de bruid nog niet. Tine, heb je al een oplossing gevonden? Ik hoop het. En ik hoop dat er nu mensen hier komen met een oplossing..of te wel dj's die wel kunnen meldt je aan (zonder bovenstaande discussie, dat is volgens mij namelijk wel duidelijk nu)

Heel veel succes Tine en andere bruiden met hetzelfde probleem.

Groeten,

Patricia



Tine
8-10-2011
 Meld misbruik19-8-2011 13:35:35

we zijn volop opzoek. De nodige contacten aant leggen en aant bekijken wat budgetaire mogelijk is want die maat ging het als huwelijksgeschenk geven. Dus ja een extra kost dat nie was ingecalculeerd.



Marino

 Meld misbruik20-8-2011 11:12:11

Dag beste Tine,

ik ben die dag nog vrij en werkt steeds met een sluitend contract!
Ik kom ook zelf en stuur geen andere dj.
Ben terug te vinden op deze site.
Mvg, Djmarino.



Dierk

 Meld misbruik20-8-2011 12:59:07

Beste,

Mag ik je met enige fierheid onze eigen website voorstellen www.studiohappymusic.be... neem gerust een kijkje..vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...
Groeten,

Dierk Van Paemelen




Kurt

 Meld misbruik21-8-2011 13:22:53

Ik wens Tine een goede oplossing toe.
Laat jullie er niet door doen, ander en beter!

veel succes en maak er een knallend feest van!

grtz
Kurt



Andy

 Meld misbruik22-8-2011 18:57:51

wel ja ik ben het voledig met jullie eens, jammer genoeg ben ik ook niet vrij, maar onthou goed neem niet zomaar de eerste de beste, maak duidelijke afspraken op voorhand en zet alles op papier. Ik wens jullie vooral het beste toe en veel succes.
M.v.g. Andy



Steven

 Meld misbruik16-9-2011 10:30:13



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info