Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekjes gezocht

  17-8-2011 14:29:34
Hallo,

ik zoek enkele voorbeelden van misboekjes! ik weet totaal niet hoe eraan te beginnen.
als er mensen zijn die misschien hun boekje op de computer staan hebben
mag je die altijd doorsturen naar anneliesvanlerberghe@hotmail.com

je zou me er een groot plezier mee doen :-)

alvast bedankt!

groetjes,

Annelies
4-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 928


Tina
10-9-2011
 Meld misbruik17-8-2011 15:00:37

You've got mail! :))



Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik17-8-2011 15:47:49

Zelf stuur ik niet graag ons boekje door. Het is persoonlijk en je hebt veel meer voldoening als je de testen kan schrijven en vinden die op jullie van toepassing zijn.

Google is your friend. Je kan verschillende voorbeelden vinden op die manier.



Annelies
4-8-2012
 Meld misbruik17-8-2011 15:51:57

Dag Evelien,

het is niet dat ik het zal kopieren, het is enkel om
een beetje inzicht te krijgen voor de indeling van de viering.
en wat inspiratie op te doen.

maar ik zal zeker eens rond kijken op google!




Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik17-8-2011 16:42:13

Hoi Annelies,

Vraag zeker eens bij je prieter welke indeling hij graag heeft. Wij hebben ons ook gebaseerd op deindeling van misboekjes van vrienden ed (zeker ook zien dat we hun teksten niet hergebruikten want dat zou genant zijn) en op enkele dingen had hij nog een paar opmerkingen. Volgens hem schoonheidsfoutjes (dus niet tekstueel ofzo) maar benamingen, titels, spaties ed verschillen blijkbaar een beetje van persoon tot persoon.

Via je pastor kan je ook achterhalen hoe strikt hij de regeltjes neemt en hoe letterlijk de teksten uit de bijbel moeten komen.

Meestal kan je via hem ook voorbeeldteksten bekomen.

Groetjes en veel succes met de voorpret!!!



Tom

 Meld misbruik18-8-2011 8:20:25

Ziezo, 't onze zit in je mailbox!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info