Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankkaartjes maken

  8-8-2011 16:41:12
Een vraagje voor wie al getrouwd is ;)
Ik heb mooie foto's van onze trouwdag, en zou die willen verwerken in een bedankkaartje. Hoe doen jullie dat? Welke software gebruiken jullie? Via welke website kan je ze laten drukken? Alle tips zijn welkom! Bedankt alvast.

Vicky
18-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1701


Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik8-8-2011 16:47:12

Wij hebben onze kaartjes via de fotograaf besteld. Ze waren prachtig en mooi op een kartonnage gekleefd dus de afwerkering was ook perfact in orde. De reacties waren super.



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-8-2011 16:51:51

Wij hadden die gemaakt en besteld via fotokaarten.nl. Héél tevreden van!!! Zo werden het echte postkaartjes (kan je zelfs personaliseren met een eigen 'postzegel' en 'afstempeling' waarin je jouw trouwdatum en namen kan verwerken). Héél tof! Op de achterzijde schreven we (lees: ik :-) ) een persoonlijke boodschap waarom de mensen bedankt waren.



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik8-8-2011 17:14:33

Heyhey,

Nog niet getrouwd maar wij denken eraan om, aangezien we op het avondfeest zelf al bedankjes geven, achteraf zelf een fotokaart te maken en deze vervolgens naar iedereen op te sturen. Wij zouden deze maken via Extrafilm (nu Smartfoto geloof ik). Wij maken daar altijd onze fotoboeken ed en dat is altijd heel mooi. Bovendien kosten ze, incl. witte enveloppe, 1 eur tstuk, wat ik wel prijselijk vind :-).

Groetjes!



Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik8-8-2011 17:15:01

foto.com is ook een hele goeie website en heel goedkoop.





Sandro

 Meld misbruik8-8-2011 18:19:52




Anika
9-4-2011
 Meld misbruik8-8-2011 21:43:13

Hoi

Ik deed de onze via Picassa. Daar kan je collages maken met de foto's die je wil, er tekst over plaatsen, ... Ook het formaat kan je zelf aangeven.

We hebben nu foto's van 13 op 19 cm besteld bij colruyt voor 25,99! 25 cent per grote foto en 99 cent opstartkost.

Daar kan je niet voor sukkelen denk ik dan :)



Anika
9-4-2011
 Meld misbruik8-8-2011 21:43:55

oja, ik ben vergeten te zeggen dat het 100 foto's zijn. Anders ben je met die 25.99 euro natuurlijk niets..



Vicky
18-6-2011
 Meld misbruik9-8-2011 11:10:10

Super, bedankt voor de tips!

Mijn grootste 'probleem' is het maken van de collage op het kaartje, en eventueel wat tekst erop. Ik zal de aanbevolen websites eens nakijken.





Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik11-8-2011 14:56:55

Wij hebben ze besteld via de fotoservice van het kruidvat (4,95 euro voor 10, incl. enveloppen), maar 'k heb ze nog niet ontvangen, dus 'k kan u nog niet zeggen wat de kwaliteit gaat zijn...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info